جشنواره تابستانه کیش به دوره بیست و یکم رسید

جشنواره تابستانه کیش بعنوان یکی از بزرگترین رویدادهای سالیانه آبهای زیبای نیلگون خلیج فارس (جزیره کیش ) از ۸ تیرماه با برگزاری برنامه های های شاد و مفرح آغاز می شود.

شمارش معکوس برای آغاز بیست و یکمین جشنواره تابستانه کیش

جشنواره تابستانه کیش به منظور جذب بیشتر گردشگران با ارائه خدمات و تسهیلات سفر، تخفیف های ویژه در نرخ هتل ها، اماکن اقامتی، مراکز تفریحی و گردشگری تلاش شده است شرایط مناسب برای سفر خانواده ها فراهم شود. برگزاری جشن های متنوع و قرعه کشی برای خانواده ها در تالار شهر و بازارها، اجرای برنامه های شاد و مفرح برای تمامی سنین به ویژه جوانان و نوجوانان، اجرای موسیقی محلی و برگزاری کنسرت گروه ها و خواننده های مطرح کشور، اجرای برنامه های تفریحی با حضور گروه های هنری و کارناوال ها، نورافشانی، اجرای تئاترهای خیابانی و بسیاری برنامه های متنوع که در نقاط مختلف جزیره کیش برگزار می شود از جمله برنامه های پیش بینی شده بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش است. لازم بذکر است برگزاری هفته فرهنگی چند کشور در ایام جشنواره در جزیره کیش از دیگر برنامه ریزیهای انجام شده برای جشنواره تابستانی است و تا ۸ شهریور ادامه دارد.

فستیوال

فستیوال (به انگلیسی: Festival) به روز یا دوره‌ای از جشن‌ها یا آیین‌ها، یا یک سری از رویدادهای فرهنگی‌ای (مانند نمایش و بررسی فیلم‌ها) که در یک مکان خاص رخ می‌دهد گفته می‌شود. جشنواره یا فستیوال برگزاری مراسمی است که برگزارکنندگانش می‌خواهند اتفاق خوشایندی که مثلاً سال پیش در عرصه‌های مختلف علمی، هنری، فرهنگی، صنعتی و نظایر آن رخ‌داده است، امسال مورد معرفی و تجلیل و تمجید قرار دهند. سخنرانان جشنواره می‌توانند در باب موضوع جشنواره صحبت کنند با این تفاوت که مطالب باید به‌سوی معرفی و تجلیل و تمجید میل داشته باشد. در برخی دیگر از جشنواره‌ها به بزرگداشت یا تجلیل از محصولی خاص پرداخته می‌شود یا با معرفی جوایزی فصلی برای تشویق عموم در شرکت و مشارکت در رویداد خاصی تلاش می‌شود.

جشنواره تابستانه کیش
جشنواره تابستانه کیش

 

درباره‌ی bia2kish

حتما ببینید

دهمین بازار سفر جزیره کیش ۵ تا ۸ شهریور ماه ۱۳۹۷

دهمین بازار سفر جزیره کیش ۵ تا ۸ شهریور در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی برگزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *