هتل تاپ رز جزیره زیبای کیش

هتل تاپ رز کیش در قلب جزيره و مشرف به ساحل و اسكله مي باشد.هتل تاپ رز در زمینی به مساحت ۱۲۶۷۹ متر مربع واقع در ساحل شمال شرقی جزیره کیش احداث گردیده است .

هتل تاپ رز جزیره زیبای کیش

 

هتل ۳ ستاره تاپ رز کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در فاصله بسیار کمی از ساحل و در مرکز شهر کیش واقع شده است و فاصله آن تا مراکز خرید پانیذ حدود ۱۰ دقیقه و تا بازار پردیس حدود ۷ دقیقه پیاده روی می باشد . این هتل در یکی از منطقه های گردشگری خوب کیش واقع شده است با انتخاب این هتل آسودگی سفر را به همراه خواهید داشت در زمینی به مساحت ۱۳ هزار هکتار بنا شده است. این هتل از ۵۰ اتاق و ۱۴۰ تخت خواب تشکیل شده است و دارای ۳۷ ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از ۵۰ متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ ۱۰ دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد .

امکانات هتل شامل

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر

هتل

فاصله این هتل تا فرودگاه جزیره کیش ۱۵ دقیقه و تا مرکز جزیره کیش ۵دقیقه می باشد.تعداد اتاق های این هتل ۳۷ویلای ساحلی و ۵۰ عدد اتق می باشد که می توتند از سایت های معتبر اتاق هارا رزرو کنید.

تسهیلات ویژه

استقبال فرودگاهی،صبحانه بوفه به صورت رایگان می باشد .

امکانات تفریحی

کافی شاپ-چایخانه سنتی- رستوران-فضای سبز

منبع:kish.com

هتل تاپ رز
هتل تاپ رز

درباره‌ی bia2kish

حتما ببینید

کنسرت علی زند وکیلی۲۵ آبان ۱۴۰۰ جزیره کیش

کنسرت علی زند وکیلی۲۵ آبان ۱۴۰۰ در جزیره زیبای کیش و در مجموعه VIP مریم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *