هوشمند سازی جزیره زیبای کیش

هوشمند سازی جزیره کیش: محمد ابراهيم انصاری لاری گفت: یکی از موارد مورد تاکید ما از بدو فعالیت دراین منطقه ازاد بوده است و به همین دلیل در تمامی برنامه ریزیها درصدد مهیا کردن زمینه ها و زیرساخت های تبدیل کیش به شهر هوشمند هستیم.

 هوشمند سازی

هوشمند سازی جزیره کیش: انصاري لاري وجود شهروندان هوشمند را یکی از ضرورتهای شهر هوشمند برشمرد و گفت: لازمه شهر هوشمند آموزش دادن به شهروندان برای همگام شدن با فرهنگ این گونه شهر ها است و به عنوان یکی از زیرساخت ها باید به فرهنگ سازی دراین زمینه نگاه شود درغیراین صورت تلاش در خصوص هوشمند سازی شهرها به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

هوشمند سازی جزیره کیش

وی گفت: جزیره کیش یکی از شهرهایی است که مشخصات شهرهای خوب دنیا را دارا است و به لحاظ شاخصه های فرهنگی و زندگی از استانداردهای خوبی برخوردار است.
انصاري لاري با اشاره به ترافیک آرام، فضای سبز زیبا، آرامش و امنیت جزیره کیش گفت: نظم وانضباط شهروندی حاکم برجزیره کیش، مزیت هایی است که می تواند کیش را به عنوان بستر مناسبی برای هوشمند سازی به الگوی کشوری تبدیل کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درپایان با بیان اینکه درحال مهیاکردن زیرساخت ها برای هوشمند سازی جزیره کیش هستیم گفت: امیدواریم در دوسال آینده به این هدف دست یابیم و در زمینه هوشمند سازی کیش حضور گروههای خلاق وافراد توانمند و برگزاری این نوع همایش ها می تواند بسیار موثر باشد.

منبع: خبرگزاري صداوسيما مركز كيش

درباره‌ی bia2kish

حتما ببینید

دهمین بازار سفر جزیره کیش ۵ تا ۸ شهریور ماه ۱۳۹۷

دهمین بازار سفر جزیره کیش ۵ تا ۸ شهریور در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی برگزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *