معرفی لوکس ترین هتل های زیرآب در دنیا

در این بخش از رسانه بیاتوکیش بخوانید » معرفی  لوکس ترین هتل های زیرآب در دنیا

هتل موراکا در مالدیو زیرمجموعه‌ی هتل هیلتون است

هتل موراکا (Muraka) یک هتل زیر آب از مجموعه‌ی هیلتون است که در جزیره‌ی رانگالی کنراد مالدیو قرار دارد. این مکان بسیار جذاب با معنای مرجان، دارای دو طبقه است که بخشی از آن در عمق ۵ متری زیر سطح دریا قرار دارد. بخش زیر آب دارای یک اتاق خواب اصلی و یک حمام است که هر دو دارای دیوارهای شیشه‌ای از کف تا سقف برای تماشای زندگی دریایی در اقیانوس هند هستند. شما در سطح دریا می‎توانید از دو اتاق خواب و حمام، یک عرشه در فضای باز با استخر بی‎نهایت بزرگ، خدمات پیشخدمت ۲۴ ساعته و دسترسی به یک آشپز خصوصی لذت ببرید.

هتل مانتا واقع در جزیره‌ی پمبا در چه کشوری است؟

جزیره‌ی پمبا در سواحل شرقی تانزانیا قرار دارد و متعلق به مجمع الجزایر زنگبار است که دارای برخی از بهترین سواحل و زیباترین آب‎های لاجوردی در جهان است. در سال ۲۰۱۳، هتل مانتا (Manta Resort) از اتاق زیرآب انحصاری خود پرده‌برداری کرد که یک سوئیت شناور است و مناظر شفافی را از اتاق خواب غوطه‌ور خود در اقیانوس هند ارائه می‌دهد. رزرو هتل خارجی مانتا برای ماه عسل عالی است زیرا اینجا یک مکان دنج و بسیار خصوصی و دور از ساحل است اما در عین حال به اندازه‌ی کافی نیز به سایر مردم نزدیک است. سوئیت زیر آب دارای یک اتاق نشیمن، حمام و یک سکوی آفتابگیر عالی است.

هتل اینترکنتیننتال واندرلند در شانگهای

هتل اینترکنتیننتال واندرلند شانگهای ( InterContinental Shanghai Wonderland) همانند اسمش یک سرزمین عجایب است. شما ممکن است در مکان‌های شگفت‌انگیز زیادی شنا کرده باشید، اما آیا تا به حال در استخر زیر آب شنا کرده‌اید؟ سرزمین عجایب شانگهای دارای دو طبقه در زیر آب است که می‌توانید یک شب در آن بمانید و به راحتی در آن شنا کنید. این هتل خیره‌کننده که در کنار یک معدن متروکه ساخته شده، از مرکز شهر شانگهای فاصله دارد. سرزمین عجایب شانگهای توسط شرکت انگلیسی اتکینز، طراح برج العرب دبی، طراحی شده است و به همان اندازه خاص است.

 

سوئیت‌های زیر آب هتل پرچم‌دار دو طبقه اینترکنتیننتال هستند. اتاق خواب روی سطح آب است، در حالی که اتاق نشیمن آن زیر آب و در کنار یک آکواریوم آب شور قرار دارد. شما شب‌ها، می‌توانید نمایش مسحورکننده نور و آب را که هتل برپا می‌کند، درست از اتاقتان تماشا کنید. این هتل همچنین صخره‌نوردی، کایاک سواری و بانجی جامپینگ از روی معدن را نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در رستوران غذاهای دریایی هتل با نام آقای فیشر، که مناظری از آکواریوم را نیز دارد، غذا بخورید.

لوکس ترین هتل های زیرآب,هتل های لوکس زیر آب

لوکس ترین هتل های زیرآب

هتل ریسورتس ورد در جزیره‌ی سنتوزای سنگاپور واقع است

اگر قصد رزرو هتل را دارید، خوب است بدانید که فرزندان شما هرگز اقامت در ریسورتس ورد سنتوزا ( Resorts World Sentosa) را که در جزیره‌ی سنتوزا در بخش جنوبی سنگاپور قرار دارد، فراموش نخواهند کرد. این اقامتگاه دارای ۱۱ سوئیت دوطبقه‌ی منحصربه‌فرد با دسترسی به آکواریوم عظیمی است که ۴۰۰۰۰ ماهی را در خود جای داده است. مهمانان می‌توانند از خدمات پیشخدمت خصوصی و مناظر زیبای دریا به همراه جکوزی اختصاصی خود لذت ببرند و به تماشای ساکنان آکواریوم، از جمله سفره ماهی دیو، دلقک‌ماهی و ماهی‌های منحصربه‌فرد دیگر بپردازند.کودکان می‌توانند روزها را به گشت‌وگذار در استودیوهای یونیورسال سنگاپور و پارک آبی ماجرایی کُو (Adventure Cove Waterpark) رفته و شب‌ها در این دومین آکواریوم بزرگ اقیانوسی، به تماشای ماهی‌ها بپردازند.

نام سوئیت‌های هتل آتلانتیس در پالم دبی چیست؟

سوئیت‌های زیر آب در هتل آتلانتیس واقع در پالم دبی نپتون و پوزیدون نام دارند. هتل آتلانتیس شما را به تجربه‌ی اقامتی مجلل در خلیج همیشگی فارس دعوت می‌کند. آتلانتیس قصری است که در جزیره‌ای ساخته‌ی دست بشر به شکل درخت نخل قرار دارد و به خاطر معماری و سرزمین عجایب آبی‌اش،به عنوان یکی از چشمگیرترین هتل‌های دبی، ستایش می‌شود. اتاق زیر آب آتلانتیس دارای آکواریومی با ۶۵۰۰۰ موجود دریایی از جمله پرتوماهی و کوسه است که به زیبایی در میان ویرانه‌های شهر باستانی ساخته‌ی بشر یعنی شهر گمشده‌ی آتلانتیس شنا می‌کنند.

هتل زیر دریای جولز در فلوریدای آمریکا

هتل یا کلبه‌ی زیر دریای جولز (Jules’ Undersea Lodge) تنها هتل زیر آب است که شما باید برای رسیدن به اتاقتان غواصی کنید. این هتل میزبان افرادی مانند جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، استیو تایلر خواننده‎ی گروه آئرواسمیث و تیم آلنِ بازیگر بوده است. هتل جولز همچنین برنامه‌ی آموزش اسکوبا را در تالاب خود دارد تا بتوانید مهارت‌های خود را تقویت کنید. هتل جولز که در یک پارک زیردریایی واقع شده است، ۶ متر در زیر سطح آب قرار دارد و توسط ماهی‎های زیبای رنگارنگ و خیره‌کننده احاطه شده است. هنگامی که برای رسیدن به اتاق خود شیرجه زدید، انتظار داشته باشید که یک مکان دنج پیدا کنید که در آن از غذاهایی که به همراه خودتان آورده‎اید لذت ببرید، یا این که یک سرآشپز استخدام کنید که غواصی بلد باشد و برای آوردن غذای خوشمزه‌ی شما به درون آب شیرجه بزند.

 

هتل یوتر این در نزدیکی استکهلم سوئد است

هتل یوتر (Utter Inn) در نزدیکی استکهلم و در زیر دریاچه قرار دارد و مجموعه‌ای از اتاق‌های غوطه‌ور در آب دارد که قیمت آنها از ۲۵۷ دلار شروع می‌شود. این اتاق‌های کلبه‌مانند، کیلومترها دورتر از ساحل دریاچه‎ی مالارن، دارای تخت‌های دو نفره، میز بزرگ و پنجره‌هایی است که مناظری از آب‌های آبی عمیق دریاچه و جانوارن آبزی را پیش چشم شما می‌آورد.

 

اتاق برق ندارد، بنابراین برای یک شب عاشقانه با شمع آماده باشید، هم‌چنین فلایتیو به شما پیشنهاد می‌کند پیش از آمدن به اینجا گوشی‌های خود را کاملاً شارژ کنید. بالای اتاق عرشه‌ی چوبی قرمز و سفید دارای دو صندلی است که می‎توان از آنها برای آفتاب گرفتن و تحسین مناظر دیدنی استفاده کرد. این هتل فقط در ماه‌های تابستان باز است.

هتل زیر آب سیاره‌ی اقیانوس کجاست؟

هتل زیر آب سیاره‌ی اقیانوس (Planet Ocean Underwater Hotel) واقع در فلوریدای آمریکا است. اینجا یکی از معدود هتل‌های زیر آب است که در رده‎ی قیمتی نسبتاً مناسبی قرار می‌گیرد. مهمانان می‌توانند با آسانسور شیشه‌ای از قایق شناور در ارتفاع ۷ تا ۹ متری زیر سطح دریا به کپسول‌های مهمان در زیر آب بروند و از یک سالن استراحت و غذاخوری، حمام خصوصی و یک اتاق خواب با دیوارهای اکریلیک شفاف و مشرف بر اقیانوس و محیط زیست دریایی لذت ببرند. اتاق ها همچنین مجهز به یخچال، اینترنت و مرکز سرگرمی صوتی-بصری هستند. مهمانانی که احساس ماجراجویی می‌کنند می‌توانند در محل‌های اقامتی زیردریایی‌شان غواصی کنند.

معرفی لوکس ترین هتل های زیرآب در دنیا
معرفی لوکس ترین هتل های زیرآب در دنیا

<script>
!function(e,t,n){e.yektanetAnalyticsObject=n,e[n]=e[n]||function(){e[n].q.push(arguments)},e[n].q=e[n].q||[];var a=t.getElementsByTagName(“head”)[0],r=new Date,c=”https://cdn.yektanet.com/superscript/gydyn6HI/native-bia2kish.ir-37003/yn_pub.js?v=”+r.getFullYear().toString()+”0″+r.getMonth()+”0″+r.getDate()+”0″+r.getHours(),s=t.createElement(“link”);s.rel=”preload”,s.as=”script”,s.href=c,a.appendChild(s);var l=t.createElement(“script”);l.async=!0,l.src=c,a.appendChild(l)}(window,document,”yektanet”);
</script>

درباره‌ی bia2kish

حتما ببینید

شرکت ساختمان سازی و ویلاسازی رنویت آرک

شرکت ساختمان سازی و ویلاسازی رنویت آرک » در این بخش از راهنمای گردشگری قصد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *