معرفی پارک ملی زیبا در فرانسه

معرفی پارک ملی زیبا در فرانسه

معرفی پارک ملی زیبا در فرانسه
معرفی پارک ملی زیبا در فرانسه

 

پارک ملی فرانسه : از سواحل زیبای آن در جنوب به آلپ های غیر قابل تحمیل و حومه روستایی روستایی؛ فرانسه دارای مجموعه ای باورنکردنی از مناظر طبیعی است که مطمئنا به تماشای این کشور شگفت انگیز جذاب و جذاب می شود و حتی بدون اشاره به سرزمین های خیره کننده آن در خارج از کشور!

با شهر های فوق العاده مانند پاریس، لیون و بوردو برای کشف، بسیاری از چیزهایی را که در فرانسه می بینید و انجام می دهید وجود دارد و می توانید ماه ها را در تمام مناظر ارائه کنید.

 

 پارک ملی سوییون ها

با طیف وسیعی از مناظر مختلف در ارائه، پارک ملی Cevennes می سازد برای برخی از پیاده روی لذت بخش به عنوان صحنه به آرامی ادغام یکدیگر و تغییر قبل از چشم خود را. آرایه ای از کوه ها و فلات های موجود در پارک دارای دره ها و تپه های نوردی است که از قله هایشان سقوط می کنند و این زیبایی ها را از بالا به پایین می بینند.

 

معرفی پارک ملی زیبا در فرانسه
معرفی پارک ملی زیبا در فرانسه

 

جنگل ها و چمنزارها، کنسروی دوست داشتنی را با سنگ های ناهموار صخره ها و صخره ها فراهم می کنند و تعدادی از رودخانه ها و جریان های صلح آمیز راه خود را بین تپه ها می چرخانند. حیوانات و گیاهان به شما از هر گوشه و کنار و درختان پرتقال پرت شده اند و گل های وحشی فقط به احساسات منظره این پارک ملی جذاب در جنوب فرانسه اضافه می کنند.

 

 پارک ملی پورت کروس

این جزیره ممتاز در مدیترانه واقع شده است که در جزیره Port-Cros واقع شده است که نام آن را به نام خود دارد. سه جزیره کوچک همسایه نیز در داخل مرزهای خود قرار گرفته و آبهای فیروزه ای آن شما را به آغوش گرم خود می برند. سنگهای بژ و سواحل شنی که خط ساحل جزیره را بین زیبایی بین فون سبز از داخل اتاقشان و آبهای بلوز که آنها را احاطه کرده است، زیبا به نظر می رسند.

 

معرفی پارک ملی زیبا در فرانسه
معرفی پارک ملی زیبا در فرانسه

 

آبهای دریایی در اطراف پارک ملی محافظت می شوند و اکوسیستم شکننده ای از جزایر خود هستند و گردشگری به شدت مدیریت می شود تا اطمینان حاصل شود که محیط ها در وضعیت بی نظیر قرار دارند. رسیدن به قایق یک امر به یاد ماندنی است؛ زیرا جزیره های ماتریال در فاصله ای از قبل به شما ظاهر می شوند و به آرامی در حال رشد هستند تا زمانی که در نهایت آنها در جلوی شما در همه شکوه و جلال آنها وجود داشته باشند.

 

گویان پارک ملی آمازونی

این پارک ملی عظیم که یکی از بزرگترین مناطق جهان است، برای حفاظت از جنگل آمازون واقع در گویان فرانسه تاسیس شده است و به همین علت تعداد قابل توجهی از چیزهایی که برای دیدن و انجام آن وجود دارد، وجود دارد. توسعه نیافته، دست نخورده و در نتیجه نابالغ، وحشی و آزاد، این بخش دور از دنیای تنها توسط هواپیما یا پرهو قابل دسترسی است. جنگل انبوه متراكم خانه ای است كه به وسیله ی وسیعی از حیوانات و پرندگان زندگی می كند و نه به جانوران و گیاهانی كه در همه جا گسترش می یابند.

 

معرفی پارک ملی زیبا در فرانسه
معرفی پارک ملی زیبا در فرانسه

 

از انباشته شدن، کوه گالبائو به طور چشمگیری به سوی آسمان میچرخد، در حالی که رودخانه ها بین درختان بی پایان است. قایقرانی در امتداد آبها اگر یک تجربه فراموش نشدنی و یکی از محبوب ترین مکانهای دیدنی، سقوط Gobaya Soula است. در حوالی شصت متر که در اطراف شما ساکن است، پارک ملی گینه واقع در آمازون یک بار در یک محل زندگی برای بازدید است.

 

 پارک ملی وانوئیس

بزرگترین پارک ملی در سرزمین اصلی فرانسه، جالب توجه است که به دلیل مناظر باور نکردنی ارائه شده است. در کوه های فرانسوی واقع شده است، کوه های زیبایی قلب که جذابیت اصلی آن هستند و کوهنوردان و اسکی بازان هرگز نمی خواهند مکان های شگفت آور خود را ترک کنند. لا Vanoise تصویر منحصر به فرد از آلپ فرانسه با کوه های غالب، دره های درخشان و دریاچه های زرق و برق دار است که همه به صحنه های تصویر کامل کمک می کند.

 

معرفی پارک ملی زیبا در فرانسه
معرفی پارک ملی زیبا در فرانسه

 

پانوراما و دیدگاه بی نهایت هستند و در میان ابرها قرار دارند، جهان زیر به نظر می رسد در مینیاتوری است. Grand Casse بالاترین قله پارک و با وسعت آن در اطراف آن است، و این باعث هیجان انگیز می شود.

 

 پارک ملی کاسیس

دروغ گفتن بین مارسی و کاسیس، این پارک ساحلی دارای یک پیاده روی زیبا و گرانبها است که مسافرین آن را تحسین می کنند. به دنبال مسیر خائنانه، راه خود را در میان زمین پر از سنگ که در آن صورت صورت صخره به سمت شما می افتد، می بینید. در زیر، آب های فیروزه ای درخشان فقط به مناظر خیره کننده در نمایش می افزایند.

 

معرفی پارک ملی زیبا در فرانسه
معرفی پارک ملی زیبا در فرانسه

 

 

صخره های سفید نازک و سنگ های سنگی پر از گل های پر زرق و برق پر از سبز از آنها هستند و رنگ های زنده این را بخشی لذت بخش از جهان برای کشف می کنند. قایقرانی در امتداد Calanques Massif که به پارک ملی می دهد، نام آن حیرت انگیز است و در آب های حفاظت شده، دلفین ها و لاک پشت ها را می توان شنا کرد.

 

 پارک ملی اریکین

این پارک ملی عظیم بسیار بزرگ است که دارای بیش از صد صخره کوه در آن و همچنین شصت دریاچه است که به زیبایی کوه ها را بالای آنها نشان می دهد. چشم انداز های ارائه شده برای این است که به خاطر این است که شکوه و عظمت آنهاست. در اطراف Massif des Ecrins، این قلمرو های بلند است که بخشی از کوه های Dauphine هستند که از منظره اصلی مناظر باور نکردنی تشکیل شده اند و کوهنوردان و کوهنوردان همه چیز را که می بینند و می کنند، تحسین می کنند.

 

معرفی پارک ملی زیبا در فرانسه
معرفی پارک ملی زیبا در فرانسه

 

دره های جنگلی و دامنه های سبز کوه ها در نهایت به کوهستان و برف سنگین در میان قلمروهای بالاتر قله ها می رسند. زیبایی فوق العاده، بیش از ۷۰۰ کیلومتر مسیر برای بازدید کنندگان وجود دارد لذت بردن از آن و همچنین یک مکان عالی برای اسکی بازان است، به عنوان تعدادی از اسکی برای آنها مکرر وجود دارد.

 

پارک ملی ميركانتور

با هفت دره نورد برای کشف، روستاهای روستایی، قله های کوه و بیشتر؛ پارک ملی مورنطورت مطمئنا به دنبال آن است. حیوانات و گیاهان فراوانی وجود دارد و در میان تمام طبیعت در نمایش، خلوت، تخم مرغ و گوجه فرنگی می تواند در هنگام پیاده روی مسیرهای پیاده روی و بسیاری از پارک ها یافت شود. بازدید کننده های ماجراجویانه ممکن است جرأت کنند که از بین بروند و خود را از یکی از چهره های صخره ای شیب که به جهان خیره کننده خیره می شوند پرتاب کنند.

 

معرفی پارک ملی زیبا در فرانسه
معرفی پارک ملی زیبا در فرانسه

 

دوستداران تاریخ از سوی دیگر می خواهند به Vallee des Merveilles که در آن بیش از ۳۶،۰۰۰ سنگ engravings برای لذت بردن وجود دارد. در بالای این جاذبه ها، دریاهای دریایی آلپ های در حال تغییر و زیبا به دره ها و دریاچه ها در میان آنها . در میان تمام شگفتی های طبیعی نشان می دهد، دره Gordolasque و رودخانه که از طریق آن عبور می کند به خصوص دوست داشتنی به نظر می رسد.

 

 پارک ملی گوادلوپ

این نقطه تنوع زیستی جذاب است برای بازدید از همه چیز های شگفت انگیز است که می توانید ببینید و انجام اگر چه قطعا کاملا سفر از سرزمین اصلی فرانسه! این پارک ملی در کارائیب واقع شده است، اگر به خاطر جنگل های بارانی گرمسیری و کوه های پرجمعیت در معرض انواع مختلفی از پستانداران، پرندگان و حشرات باشید، این پارک ملی به نظر می رسد.

 

معرفی پارک ملی زیبا در فرانسه
معرفی پارک ملی زیبا در فرانسه

 

زیبا به نظر می رسد، در میان زیرزمینی متراکم و بخار هستند تعدادی از آبشارهای مسحور کننده برای شما برای کشف. به عنوان مثال، در دامنه های آتشفشان La Soufriere، آبشارهای Carbet – مجموعه ای از آبشارها وجود دارد که عمق های زیادی را با شاخ و برگ های استوایی برجسته ای که در هر دو طرف اطراف آن قرار دارند، می سوزاند. پیاده روی در اینجا چشمگیر است و صدای جنگل های بارانی به گوش شما بلند خواهد شد پس از اینکه شما این رازهای زمین را ترک کرده اید.

 

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

آشنایی با امکانات بهترین هتل ها در پاریس

آشنایی با امکانات بهترین هتل ها در پاریس

آشنایی با امکانات بهترین هتل ها در پاریس   هتل ها در پاریس : هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *