ایرلند شمالی مقصد گردشگری زیبا با هزینه مناسب در شمال جزیره ایرلند

ایرلند شمالی : در این قسمت از سایت بیاتوکیش می خواییم مقاصد گردشگری باهزینه مناسب را به شما خواننده گرامی معرفی کنیم. مقاصد گردشگری معرفی شده در این مطلب، از میان شهرهای مختلف دنیا انتخاب شده اند زیرا هزینه سفر به آنها تقریبا پایین است. این شهرها را بر اساس قیمت خطوط هوایی، داشتن هتل های نوساز، پیشرفت فرهنگ شهری، واحد پول و … به عنوان شهرهای زیبای دنیا که هزینه سفر کمی دارند، انتخاب کرده ایم. برخی از این مکان ها، همچون ایرلند شمالی به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری منحصر به فرد و جدید بیشتر برای ما جالب بودند.

ایرلند شمالی مقصد گردشگری زیبا با هزینه مناسب در شمال جزیره ایرلند

ایرلند شمالی هیچگاه در فهرست شهرهای ارزان قیمت برای سفر قرار نداشته است. اما در سال جاری میلادی، دومین شهر بزرگ این کشور، Derry/Londonderry که نخستین شهر فرهنگی انگلستان نیز به شمار می رود، بهترین مقصد گردشگری ارزان به این کشور شده است. این شهر حدود ۲۵ میلیون دلار برای برنامه های فرهنگی خود در سال جاری هزینه خواهد کرد تا گردشگری بیشتری را از سراسر جهان به سمت خود جذب کند.

ایرلند شمالی

این برنامه ها شامل، ارکستر سمفونی لندن، رویال باله و نمایش های سم شپارد هستند. میدان ابرینگتون دوباره در سال ۲۰۱۲ میلادی به عنوان مکان عمومی روباز برای برگزاری کنسرت ها و جشنواره ها بازگشایی شد.
چه زمانی به ایرلند شمالی سفر کنیم: اواخر ماه فروردین بهترین زمان برای سفر به ایرلند شمالی است. در ۱۸ مارس امسال در سالن ارکستر سمفونی لندن در این کشور، جان ویلیامز برنامه خواهد داشت.یکی از غذاهای معروف  ایرلندUlster Irish Stew می باشد

نشان‌های ملی

از آنجا که ایرلند شمالی قسمتی از پادشاهی بریتانیا می‌باشد یکی از نشان‌های ملی آن پرچم یونیون جک می‌باشد. این پرچم با درهم آمیختن صلیب سنت پاتریک پرچم ایرلند شمالی، صلیب سنت جورج پرچم انگلستان و صلیب سنت اندروز پرچم اسکاتلند می‌باشد. یکی دیگر از نشان‌های ملی این کشور گل کتان می‌باشد.

جغرافیا

ایرلند شمالی در آخرین عصر یخبندان پوشیده از یخساری بزرگ بوده است که آثار آن امروزه در خاگه‌های بزرگ فرمانگ و آنتریم که در نتیجه فعالیت یخچال‌های طبیعی پدید آمده‌اند دیده می‌شود.

ایرلند شمالی
ایرلند شمالی

رودخانه‌های بالادستی و پایین دستی بن و فویل سبب حاصلخیزی سرزمین‌های شمالی و شرقی ایرلند شمالی برای کشتکاری و کشاورزی شده‌اند. همچنین وجود تپه‌های فراوان در امتداد این دو رودخانه سبب ایجاد مأوای مناسب برای زندگی جانوران شده است. سرتاسر ایرلند شمالی دارای آب و هوای اقلیم اقیانوسی می‌باشد. میانگین دمای روزانه شهر بلفاست نزدیک به ۶٫۵ درجه سانتیگراد در ماه ژانویه و ۱۷٫۵ درجه سانتیگراد در ماه ژوئیه است. پایین‌ترین دمای ثبت شده در این کشور ۱۸٫۷− درجه سانتیگراد است که در ۲۳ دسامبر ۲۰۱۰ در شهرهای کاسلدرگ و کانتی تایرون ثبت شده است.

منابع:

برترین ها/بیتوته/ویکی پدیا

درباره‌ی bia2kish

3 نظر

  1. مرا هم لینک کنین لینکتون کردم ممنون بابت سر زدنتون خوشحال میشم باز هم سر بزنید.

  2. سلام لینکتان تایید شد به شرط اینکه شما هم مرا لینک کنید

  3. سلام لینک شماثبت شد .التماس دعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *