هتل ویدا هتل ۵ ستاره جزیره زیبای کیش نگین خلیج فارس

هتل ویدا هتل ۵ ستاره جزیره زیبای کیش

هتل ویدا کیش یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره کیش است که در زمینی به مساحت ۱۵٫۰۰۰ مترمربع و با زیربنای ۳٫۵۰۰ مترمربع، در ۱۱ طبقه احداث گردیده است. هتل ویدا کیش هتلی مدرن و لوکس می باشد که در فروردین ۹۶، توسط معاون اول رئیس جمهور افتتاح گردیده است. هتل ویدا کیش دارای ۱۴۴ اتاق و ۳۲۰ تخت می باشد و ساخت آن حدودا ۴ سال بطول انجامید.

امکانات هتل

هتل ویدا کیش دارای امکانات قابل قبولی نظیر اتاق های شیک و تمیز، سالن بدنسازي، استخر، سونا، جکوزي، شارژ چاي و قهوه داخل اتاق، ترانسفر فرودگاهي، CIP ورودي کيش و … می باشد.

دسترسی 

هتل ویدا کیش در بلوار موج کیش واقع گردیده است و دسترسی مناسبی به تعدادی از مراکز خرید کیش (از جمله مرکز خرید زیتون کیش)، فرودگاه بین المللی کیش و برخی از جاذبه های دیدنی و تفریحی کیش دارد. هتل ویدا کیش دارای دسترسی بسیار مناسبی به ساحل نیز می باشد و تا نزدیکترین ساحل حدودا ۱٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

بخشی از امکاناتی که باید  یک هتل ۵ ستاره دارا باشد

۱- ساختمانهای جداگانه

۲- تعداد اتاقها : هتل لوکس و مجلل با دست کم ۱۵۰ اتاق در هتلهای موجود و ۱۵۵ اتاق در هتلهای جدید

۳- تصفیه های مرکزی : با ضمانت گرمای مطلوب (۱۸-۲۵ درجه سیلسوس) با یک تر موسسات که با آن بتوان گرمای اتاق را در همه اتاقها و جاهای همگانی تنظیم نمود.

۴- گرمابه ها و دستشویی ها : حمام های کاملاً شخصی در هر اتاق (حداقل دارای وان با ۱۲۰ سانتی متر طول) رختکن و دستشویی ها برای مهمانان در طبقاتی که محل استراحت همگانی است.

۵- تلفن با ارتباط بیرونی در هر اتاق، سیستم درونی تلفن در همه اتاقها و محلهای آسایش عمومی امکانات تلفن در آرامشگاهها تلفن در حمام های شخصی

۶- جای اتاقها : (به جز حمام ها، مدخل و ایوان، ۱۲ برای اتاقهای دو نفره و ۱۴ برای یکنفره

۷- وسایل و اثاثیه اتاق ها : بیشترشامل تختها با دست کم به ابعاد ۲۱۰ سانتیمتر، میز کنار تخت، میز تحریر، میز آرایش، آیینه، قفسه ویژه با وسائل میهمانان، صندلیها و ایوان برای هر اتاق و آپارتمانهای شخصی گوناگون

۸- پنجره ها با پرده های دو لایه ضخیم

منابع :

netkish.net

hotels.blogfa.com

درباره‌ی bia2kish

حتما ببینید

کنسرت علی زند وکیلی۲۵ آبان ۱۴۰۰ جزیره کیش

کنسرت علی زند وکیلی۲۵ آبان ۱۴۰۰ در جزیره زیبای کیش و در مجموعه VIP مریم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *