هتل آریا جزیره زیبای کیش

هتل آریان کیش در سال ۱۳۷۸ در زمینی به مساحت ۵٫۳۰۰ مترمربع با ظرفیت ۶۹ باب اتاق و ۷۰ بهترین نقطه در جزیره کیش تاسیس گردید و در حال حاضر بیش از ۴۲ نفر پرسنل آموزش دیده در آریان مشغول به کار هستن.

هتل آریا جزیره زیبای کیش

هتل آریا دارای موقعیت ویژه ای می باشد. موقعیت مکانی وجغرافیایی هتل به سبب قرارگرفتن در نوار سیاحتی جزیره و نزدیکی آن به اماکن تفریحی، ورزشی و ساحل دریا وهمچنین مسافت کوتاه تا بازارهای اصلی و مرکزی جزیره از مزیت های آن بشمار می رود.

بطوریکه که در شمال هتل مرکز تجاری زیتون قرار دارد، بازار پانیذ و پردیس را در شرق هتل می توانید مشاهده کنید و بازار مروارید در جنوب هتل آریان قرار دارد.

سالن كنفرانس,سالن بيليارد, امكانات براي معلولين, اينترنت در لابي , امكان شارژ وسايل الكترونيكي در لابي , تلويزيون LCD در لابيو دیگر امکانات عمومی نظیر دستگاه ATM , آسانسور , روزنامه , نمازخانه , تلويزيون در لابي , صندوق امانات , لابي+غذا و نوشیدنی: رستوران , چايخانه سنتي , چايخانه سنتي در فضاي بسته(تمام فصول) , كافي شاپ ۲۴ ساعته , صبحانه در اتاق

لابی هتل

لابی هتل یکی از زیباترین لابی های هتل های جزیره بشمار رفته و در دوره ای رتبهاول را نیز کسب نموده است. کافی شاپ لابی در محیطی زیبا و دلنشین بصورت شبانه روز آماده پذیرایی از میهمانان محترمهتل با انواع نوشیدنی های سرد وگرم و بستنی های متنوع می باشد.

رستوران های هتل

رستوران های هتل با ظرفیت ۱۳۰ نفر در محیطی آرام بخش و زیبا در طبقه همکف واقع شده و با منویی کامل، شامل انواع غذاهای ایرانی وفرنگی و همچنین غذاهای متنوع دریایی ماهی و میگو پذیرای میهمانان تور کیش هتل اریان می باشد.

سرویس ها

روم سرويس , پذيرش ۲۴ ساعته , لاندري , خشکشویی , خدمات بيدار باش , خدمات اتو , دستگاه واکس کفش , صبحانه در اتاق , نهار در اتاق , اجاره ماشين , خدمات تور , اتاق چمدان , اتاق VIP , اجاره ماشين بدون راننده , اجاره ماشين با راننده , فتوكپي , خدمات ترانسفر پولي , خدمات ترانسفر رفت فرودگاهي رايگان

هتل

فاصله این تا فرودگاه ۱۰ دقیقه و تا مرکز شهر ۵ دقیقه می باشد.تعداد اتاق های این هتل ۶۸ عدد می باشد .همچنین شما می توانید اتاق های این هتل را از سایت های معتبر رزرو کنید.

تسهیلات ویژه

صبحانه – استقبال فرودگاهی _سونا-جکوزی-رستوران-کافی شاپ

نکته

رزرو این هتل غیر قابل کنسل و غیر قابل استرداد می باشد

منبع : kish.com

درباره‌ی bia2kish

حتما ببینید

کنسرت علی زند وکیلی۲۵ آبان ۱۴۰۰ جزیره کیش

کنسرت علی زند وکیلی۲۵ آبان ۱۴۰۰ در جزیره زیبای کیش و در مجموعه VIP مریم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *