هتل گاردینا جزیره زیبای کیش

هتل گاردینا مجموعه اقامتی و رفاهی با هدف اسکان و خدمات رسانی به میهمانان و گردشگران جزیره زیبای کیش در زمینی به وسعت تقریبی ۱۰٫۰۰۰ متر مربع در جزیره زیبای کیش مشغول به کار است.

هتل گاردینا جزیره زیبای کیش

این هتل از سال ۱۳۸۷ در ۳ فاز ساختمانی با مجوز احداث هتل با درجه کیفی و خدمات رسانی ۴ ستاره طراحی و شروع به ساخت گرید . فاز ۱ ساختمانی شامل ۲۱ واحد ویلایی با انواع اتاق های ۳,۲و۴ نفره با فضایی دلباز و حریم فضای سبز در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید .
فاز ۲ مجموعه گاردنیا شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان و بانوان , سالن اجتماعات و پخش فیلم و۳۶ باب اتاق شامل انواع اتاق های ۳,۲,۱و۴ نفره در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسید .

هتل

فاصله هتل تا فرودگاه جزیره کیش ۱۵ دقیقه و تا مرکز شهر جزیره ۵ دقیقه می باشد.همچنین تعداد اتاق های این هتل ۵۸ عدد می باشد که می توانید از سایت های معتبر اتاق های این هتل زیبا را رزرو کنید.اوقات خوشی را در این هتل براشما خوانندگان گرامی آرزومندیم.

تسهیلات ویژه

ترانسفر فرودگاهی . سرویس به مراکز خرید بازار کیش . بازدید از جزیره زیبای کیش . و بندر گاه باستان – بازدید از اکواریوم طبیعی وکلبه هور . اینترنت وایرلس رایگان در هتل گاردنیا کیش درسواحل نیلگون خلیج فارس

امکانات تفریحی

کافی شاپ-رستوران

منبع:kish.com

هتل گاردینا
هتل گاردینا

درباره‌ی bia2kish

حتما ببینید

کنسرت علی زند وکیلی۲۵ آبان ۱۴۰۰ جزیره کیش

کنسرت علی زند وکیلی۲۵ آبان ۱۴۰۰ در جزیره زیبای کیش و در مجموعه VIP مریم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *