برنامه های اجرائی در جشنواره تابستانی امسال جزیره کیش نگین خلیج فارس

جشنواره تابستانی کیش :در جشنواره تابستانی امسال پرداخت کارت‌های هدیه نقدی ۵۰ الی ۱۵۰ هزار تومانی به کلیه گردشگرانی که از طریق تورهای گردشگری وارد جزیره بشوند .

برنامه های اجرائی

جشنواره تابستانی کیش : سخنان معاونت گردشگري سازمان منطقه آزاد كيش  در نشست خبري با اصحاب رسانه با محوريت معرفي برنامه هاي بيست و يكمين جشنواره تابستاني به شرح زیر است.

بيست و يكمين جشنواره تابستاني كيش از ٨ تير الي ١٥ شهريور با شعار كيش يك كالاي گردشگري ايراني آغاز خواهد شد . اهداء ١٠ ميليون تومان جوايز نقدي روزانه هر هفته ١ خودرو ٢٠٦ و جايزه نهائي يك دستگاه آپارتمان در برج هاي طلاي از جذابيت هاي جشنواره همراه با برگزاري ٩ هفته فرهنگي استان هاي همجوار و ساحلي و برگزاری ٤ هفته فرهنگی و گردشگري با حضور ٤ كشور خارجي هند و اتریش و صربستان و لهستان خواهد بود .

از مهمترين جذابيتهاي اين جشنواره اهدايي كارت هاي نقدي با مبالغ ١٥٠ الي ٥٠ هزارتومان براي هرگردشگري كه از طريق پكيج هاي تورهاي گردشگري وارد جزيره خواهند شد.

دیگر برنامه ها

برگزاری کنسرت گروه های خارجی از جمله خوانند ترک و کولی های اسپانیا و برگزاری ۶ مورد کنسرت پاپ و موسیقی نواحی و اقوام ایرانی از دیگر برنامه های فستیوال امسال خواهد بود .
قائدیان استفاده حداکثری از پتانسیل شرکتها و فعالیین فرهنگی و هنری و تبلیغاتی ( محتوای) داخلی کیش را جزو اولویت های معاونت گردشگری و ستاد جشنواره ها برشمرده و از اقدام برای تبلیغ محیطی شهری در ۵ شهر بزرگ کشور و تبلیغ در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را پرده برداشتند .

جشنواره تابستانی کیش
جشنواره تابستانی کیش

 

 

درباره‌ی bia2kish

حتما ببینید

دهمین بازار سفر جزیره کیش ۵ تا ۸ شهریور ماه ۱۳۹۷

دهمین بازار سفر جزیره کیش ۵ تا ۸ شهریور در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی برگزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *