زیباترین دریاچه ها در ایتالیا

زیباترین دریاچه ها در ایتالیا

زیباترین دریاچه ها در ایتالیا
زیباترین دریاچه ها در ایتالیا

 

دریاچه ها در ایتالیا : لاگوس – که دریاچه های ایتالیایی است – از نقاط قرون وسطایی امپراتوری روم، گردشگران را جذب کرده اند. آنها هنوز هم هستند دلیل خوبی برای این وجود دارد. این دریاچه ها، بسیاری از آنها در مناطق کوهستانی در شمال ایتالیا، تصاویر کارت پستال ساخته شده اند. آنها به وضوح قابل مشاهده هستند، جادوگران ریخته گری بیش از بازدید کنندگان، بنابراین بازگشت. مروری بر زیباترین دریاچه های ایتالیا:

 

دریاچه بلسنا

همانطور که بر روی تپه هایی که در دریاچه بلسنا مشاهده می کنید، ایستاده اید، تقریبا همانطور که می توانید برای همیشه ببینید. شاید نه، اما چشم انداز منظره این دریاچه مرکزی ایتالیا را خواهید دید. این دریاچه بزرگ، جزایر چندین جزیره است که بزرگترین آنها بیستنتیا است، با ویرانه های اتروسکان و کلیساهای زیبا.

 

زیباترین دریاچه ها در ایتالیا
زیباترین دریاچه ها در ایتالیا

 

اگر شما در سواحل سرگردان باشید، می بینید شن و ماسه آتشفشان سیاه – دریاچه در دهانه آتشفشان نشسته است. دریاچه Bolsena محل خوبی برای ماهی، شنا و تماشای پرندگان، از جمله egrets و قلب خاکستری است. اگر بین رم و توسکانی رانندگی می کنید، دریاچه نیز نقطه توقف خوبی است.

 

دریاچه لدر

دریاچه لدرو بزرگترین دریاچه ای نیست که در ایتالیا پیدا می کنید، اما آنچه در اندازه آن کم است، زیبایی منظره ای ندارد. این دریاچه کوهستانی در منطقه ترنتینو توسط جنگل های احاطه شده است، با آب های کریستال آن را یکی از پاک ترین در ترنتینو. آب به اندازه کافی گرم در تابستان برای شنا و قایقرانی قایقرانی است.

 

زیباترین دریاچه ها در ایتالیا
زیباترین دریاچه ها در ایتالیا

 

کوهستان دوچرخهسواری احتمالا به چالش کشیدن در اطراف محدوده دریاچه کمک خواهد کرد. این دریاچه به خاطر یافته های باستان شناسی، از جمله خانه های برنز، شناخته شده است، که نشان می دهد زمانی که سطح آب برای ساخت یک سد آبی ایجاد شد.

 

دریاچه ترسیومو

دریاچه Trasimeno در مرکزی ایتالیا چند چیز مشترک با دریاچه نمکی بزرگ یوتا است. هر دوی اینها آب را درون می گذارند، اما نه. هر دوی آنها سالین هستند، هرچند دریاچه ترافیمو نه به اندازه دریاچه نمکی. این دریاچه اومبریا کم عمق است (حدود ۵ متر یا ۱۶ فوت عمیق) و گلدان. هانیبال در سال ۲۱۷ پیش از میلاد، ارتش رومیان را شکست داد و ارتش های متعدد دریاچه به موقعیت استراتژیک و گذشته شگرف خود نشان دادند.

 

زیباترین دریاچه ها در ایتالیا
زیباترین دریاچه ها در ایتالیا

 

جشنواره ماهی در ماه سپتامبر به گردشگران سفر می کند که ماهی هایی را که در یک کاسه بزرگ است که در هر ساعت دو تن ماهی را می پردازند، می بینند. زمین های کشاورزی، از جمله تاکستان ها و باغ های زیتون، دریاچه ترافیمو را احاطه کرده و به آن فضای آرام روغنی می دهد.

 

دریاچه ایسو

شمال ایتالیا یک مکان محبوب برای بازدید از شهرها قرون وسطی است، بازدید از دریاچه ایسو می تواند یک استراحت خوش آمدید. دریاچه ایسو، در اطراف باغ های انگور و جنگل ها، یک گوهر پنهانی در میان دریاچه های ایتالیایی محسوب می شود.

 

زیباترین دریاچه ها در ایتالیا
زیباترین دریاچه ها در ایتالیا

 

برای یک چیز، خیلی آرامتر از آن است که در مسیر توریستی شدید قرار نگرفته است، هرچند که فقط به عنوان خواهر بزرگترش، دریاچه Como و Garda است. سوار شدن به قایق به مونته ایسلا، بزرگترین جزیره پرجمعیت در دریاچه جنوب اروپا بروید – هیچ خودرویی مجاز نیست، اما شما می توانید یک قایق به کلیسای مدرسه سوار شوید.

 

دریاچه لوگانو

دریاچه لوگانو بین ایتالیا و سوئیس قرار دارد، که باعث می شود آن دو برابر شود. تور ایتالیا با آلپ ها به سمت ساحل، دریاچه گردشگران را جذب می کند مانند عسل. دریاچه یخبندان با استفاده از بازوها در چندین محل، به دلخواه خود افزوده است. دریاچه لوگانو بسیار منظره است، مهم نیست که در آن شما آن را از آن مشاهده کنید.

 

زیباترین دریاچه ها در ایتالیا
زیباترین دریاچه ها در ایتالیا

 

شما می توانید برای سوار شدن به قایق در دریاچه بروید یا یک کوه فانتزی را برای دیدگاه های پانورامیک به یک کوه بروید. دریاچه Lugano محل خوبی برای رفتن به ماهیگیری است و یا شما می توانید برای فسیل در مونتین سن جورجیو نگاه کنید.

 

 

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

برج کج پیزا

برج کج پیزا یکی از معروف ترین جاذبه گردشگری در کشور ایتالیا می باشد. ما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *