معرفی شهرهای جذاب در تگزاس

معرفی شهرهای جذاب در تگزاس

معرفی شهرهای جذاب در تگزاس
معرفی شهرهای جذاب در تگزاس

 

شهرهای جذاب در تگزاس : دومین کشور بزرگ در آمریکا، تگزاس بسیار بزرگ است. چشم انداز به طور چشمگیری در سراسر گستره ای از ایالت ستاره ای ستاره ای، از بیابان ها و چروک ها به باتلاق ها، جنگل های کاج و کوه ها تغییر می کند. بنابراین شهرهای کوچک تگزاس را انجام دهید. از اسپانیا تحت تاثیر روستاهای سابق مکزیکی به کل مناطق که توسط مهاجران آلمانی تاسیس شده و حل و فصل شده است، فرهنگ تگزاس در معادن، کابوی ها و بسیاری از طبیعت برای کشف و تسخیر است. آماده شدن برای سفرهای طولانی و جاده ای زیبا و برخی از صفحات بزرگ، خوشمزه از مواد غذایی: تگزاس در انتظار.

پورت ایزابل

پورت ایزابل، تنها یک شهر در تگزاس با فانوس بسیار خود را دارد، جایی است که برای برافروختن دریاچه های گرم بر روی یک فضای جذاب حرکت کند. این شهر از دهه ۱۷۰۰ میلادی شروع شد، هنگامی که دهقانان مکزیکی یک روستای کوچکی را در آنجا مستقر کردند که توسط ایالات متحده رها شده و از بین رفته بود.

 

معرفی شهرهای جذاب در تگزاس
معرفی شهرهای جذاب در تگزاس

 

میدان فانوس یک منطقه عجیب و غریب از شهر برای کشف است، پر از مغازه های دمدمی، جوراب سوغات دریایی مضمون، و همچنین رستوران های کوچک است. همچنین یک اسکله ماهیگیری دزدان دریایی وجود دارد که عنوان طولانی ترین اسکله در ایالت را به دست می آورد. رستوران فرودخانه دزدان دریایی در نزدیکی کشتی واقعی دزدان دریایی قرار دارد و به غذاهای دریایی خوشمزه خدمت می کند.

 

شینر

شینر در شهرستان لاواکا، شهرت خود را از ابتدای فروتنی توسعه داده است. در اصل، در اینجا فقط یک انبار تجاری وجود دارد، اما در سال ۱۸۸۵ یک پست پست شد که همه چیز شروع به رشد کرد. این شهر ابتدا مهاجران آلمانی و چک را جذب کرد؛ این میراث قطعا چیزی است که در چشم انداز فرهنگی شهر خراب شده است.

 

معرفی شهرهای جذاب در تگزاس
معرفی شهرهای جذاب در تگزاس

 

سوسیس و کالباس کنار گذاشته شده، مهمتر از آن که از آبجو باشد. شینر مشهور است – شاید فقط با مصرف کنندگان آبجو – در سراسر ایالات متحده؛ آبجو با نام تجاری “Shiner” در ۴۳ ایالت فروخته می شود. تورهای آبجوسازی Spoetzl، چهارمین بزرگترین در آمریکا، رویای عاشقان آبجو هستند.

 

مرمر آبشار

این شهر مرکزی تگزاس، که در اواخر قرن نوزدهم تاسیس شد، خانه کافی شاپ آبی است که در سراسر تگزاس معروف است و برای خدمت به آنچه که به طور منظم به عنوان بهترین کیک های دولتی شناخته می شود، است. اما پرتاب مرمر آبشار نیز به خوبی شناخته شده برای مکه برای علاقه مندان به ورزش های ماجراجویی است.

 

معرفی شهرهای جذاب در تگزاس
معرفی شهرهای جذاب در تگزاس

در نزدیکی پارک ماجراجویی پنهان شده است که در آن شما می توانید از ATV یا ۴X4 به سمت چپ بیفتید تا زمین و حوضچه های ناهموار و آبشارهایی را که جاذبه های آدرنالین و گردشگران را از دور و پهن جذب می کنند، بیابید. بازگشت به شهر، چندین گالری برای بررسی وجود دارد اگر خارج شدن از طبیعت قایق خود را شناور نیست.

 

آلپ

Alpine در غرب تگزاس، یک مرکز کلیدی در منطقه بیگ بنت ایالت است. این یک شهر نسبتا بزرگ برای کشف است، پر از چیزهایی است که باید انجام شود. از شب زنده داری به دور افتاده ترین آبجوسازی آمریكا و موزه هایی مانند موزه ی بیگ بنگ و دادگاه و زندان دادگاه تاریخی بروستر (۱۸۸۸)، تعداد بسیار زیادی در شهر وجود دارد.

 

معرفی شهرهای جذاب در تگزاس
معرفی شهرهای جذاب در تگزاس

 

برای دیدگاه های بزرگ، قله Hancock Hill را نزدیک کنید یا از غرب به خارج از شهر بروید و از طریق آتشفشان Paisano Pass بروید. همچنین از دسترسی آسان به پارک ملی بنگ در اینجا راحت است.

 

ویمبرلی

ویمبرلی واقع در شهر هیز، یک شهر کوچکی است که در خیابان قرار دارد و از شهرت خوبی برخوردار است. فرصت های خوبی برای جذب محیط طبیعی که این منطقه با آن خوشبخت است، وجود دارد.

 

معرفی شهرهای جذاب در تگزاس
معرفی شهرهای جذاب در تگزاس

 

شما می توانید درایو پایین ستون فقرات – یک تکه نقاشی از بزرگراه – را دریافت کنید برخی از دیدگاه های فوق العاده با راه رفتن ۲۱۸ قدم زده کوه دعا، و یا به سادگی خنک کردن در سوراخ آبی – یکی از شگفت انگیز ترین سوراخ شنا در تگزاس. سرنخ به نام: آب یک سایه مسخره ای از آبی است!

 

 جفرسون

گردشگران به جفرسون گله می کنند زیرا این مکان زیبا برای بازدید است. اول از همه، ساختمان های تاریخی زیادی در شهر وجود دارد مانند اداره پست Old Post، Excelsior House و کتابخانه جفرسون کارنگی و همچنین تقریبا تمام ساختمان های منطقه مرکز شهر.

 

معرفی شهرهای جذاب در تگزاس
معرفی شهرهای جذاب در تگزاس

 

ثانیا، برای کشف نیز وجود دارد. شما فقط می توانید به پارک ایالت کادو بروید. جفرسون همچنین عنوان “شهر کوچک ترین شهر تگزاس در تگزاس” را به عهده دارد – برای دیدن اینکه چرا چرا باید در The Grove بروید.

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

دهکده توریستی زراس، بهشتی در خوزستان

زراس نام روستایی در شمال شرقی اهواز است که شاید کمتر کسی از آن آگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *