۸ مکان زیبای گردشگری در سیدنی

۸ مکان زیبای گردشگری در سیدنی

8 مکان زیبای گردشگری در سیدنی
8 مکان زیبای گردشگری در سیدنی

 

گردشگری در سیدنی : سیدنی، یکی از زیباترین بندرهای جهان، به سادگی به بازدیدکنندگان استرالیا می پردازد و می داند که آنها از لحظه ورود به جاهای خاص وارد می شوند. از پارک های نابود شده اپرای سیدنی به قوس پرشده از بندر بندر، این سنگهای معماری شهر چیزی شگفت انگیزی نیستند.

این کاملا امکان دارد که کل تعطیلات را در سیدنی صرف کند بدون اینکه از کارها برای دیدن و انجام آن بیرون بیاید اما تعداد زیادی از مناظر و جاذبه های موجود در یک درایو کوتاه از شهر نیز وجود دارد. سفرهای روزانه از سیدنی به بازدیدکنندگان فرصتی برای نمونه برداری از بهترین استرالیا، از پارک های سبز پرنعمت و تاکستان ها را به شیوه های گسترده ای از شن و ماسه بوسه می دهد.

 

ولونگونگ

ولونگونگ در برابر دشت ایلارا در دشت ساحلی جنوب سیدنی قرار گرفته است و بهترین مکان برای سواحل خوب است که همه آنها دارای پارکینگ رایگان و دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی یا دوچرخه هستند.

 

8 مکان زیبای گردشگری در سیدنی
8 مکان زیبای گردشگری در سیدنی

 

سواحل محبوب مانند ساحل شمالی یکی و آستینمر از کافی نت ها، کیوسک ها و کباب کردن با پارک های سایه دار در مجاورت شن و ماسه برخوردار هستند. با پارک کاروان، وینگهگ در سمت جنوب شهر، یک سواحل دوستانه خانوادگی است که برای یک ماجراجویی یک شبه مناسب است.

 

 پارک ملی سلطنتی

فقط یک ساعت در رانندگی در جنوب سیدنی، پارک ملی سلطنتی، یک پارک طبیعی پرتلاطم است که از خط ساحلی ناهموار تا جنگل های بارانی داخلی است. پیاده روی و دوچرخه سواری، فعالیت های مورد علاقه در پارک است که مردم محلی آن را “نوشو” می نامند.

 

8 مکان زیبای گردشگری در سیدنی
8 مکان زیبای گردشگری در سیدنی

 

شبکه وسیعی از مسیرهای پیاده روی برای کشف وجود دارد، از جمله تور خودگردان در کنار لیدی کارینگتون پیاده، که نشانگرهای تاریخی است و بیش از ده مسیر جریان دارد. واقع در داخل پارک شهر باندینا است که در آن یک پیاده روی ۳۰ دقیقه ای، بازدید کننده ای از هنر راک سنگ قبر باستانی در سر جیببون می باشد.

 

کانبرا

استرالیا نیمه اول قرن بیستم برنامه ریزی، طراحی و ساختن سرمایه کشور را انجام داد و نشان می دهد. کانبرا از نمایشگاه بزرگ مهندسی عمران از دریاچه بزرگ مصنوعی خود تا طراحی چرخ و سخنرانی خیابان های آن است. با این حال، مکان منحصر بفرد این شهر، عنصر گیجی را برای این کلانشهر به ظاهر اولیه و مناسب اضافه می کند.

 

8 مکان زیبای گردشگری در سیدنی
8 مکان زیبای گردشگری در سیدنی

 

کنگر فرنگی در شب در نزدیکی ساختمان های دولتی، اژدها آب در باغات ملی گیاهان رشد می کند و بزرگترین مجموعه گربه های بزرگ استرالیا با نام خانه حیوانات باغ وحش. رستوران های بیشتری در سرتاپی نسبت به هر شهر دیگر استرالیا، صحنه های آشپزی کانبرا نیز از اکتشاف استفاده می کنند.

 

 تاکستان های شکارچی دره

بزرگترین منطقه تولید انگور در نیو ساوت ولز، بهترین است برای بیش از ۱۰۰ شراب غنی شده، و این یک مقصد ایده آل برای سفر روزانه از سیدنی و یا آخر هفته است. شکارچی پایین تر تنها برای دو ساعت در شمال سیدنی قرار گرفته است و برای گونه های سمیلیون و شیراز از آن استفاده می کند در حالیکه بوشهری نازک شکارچی بالایی تولید شراب های معطر تر مانند Rieslings را می دهد.

 

8 مکان زیبای گردشگری در سیدنی
8 مکان زیبای گردشگری در سیدنی

 

شکارچی Upper نیز بزرگترین منطقه اسب در استرالیا است. کل منطقه با شهرهای کوچکی پر از غذاهای خوشمزه، میخانه ها و مغازه هایی که هنر و صنایع دستی را به فروش می رسانند.

 

شهر نیوکاسل

دومین شهر بزرگ در نیو ساوت ولز، نیوکاسل از زمانی که صنعت ذغال سنگ آن شروع به کار کرده است، بسیار طولانی است. تحول نیوکاسل زمانی آغاز شد که کارخانجات فولاد در اواخر دهه ۱۹۹۰ بسته شدند و فرهنگ گشت و گذار در شهر به پیش می رفت. با بندرانه و سواحل زیبای آن، جای تعجب نیست که اکثر فعالیت ها در مرکز نیوکاسل بر روی آب است.

 

8 مکان زیبای گردشگری در سیدنی
8 مکان زیبای گردشگری در سیدنی

 

یک پیاده روی در امتداد یک رانش بلند و باریک به برجک Nobby’s Lighthouse، منظره گسترده ای از دریا را ارائه می دهد. این شهر همچنین به حمام مروئه میرود، که به عنوان بزرگترین استخرهای شنا در آبهای نیمکره جنوبی شناخته شده است.

 

غارهای یونولان

غارهای یونولاندر پارک ملی کوه های آبی در غرب سیدنی قرار دارد که قدیمی ترین سیستم غارهای این سیاره است. ده نفر از بیش از ۳۰۰ غار در این منطقه سالم هستند. سازه های آهکی زیرزمینی دارای مجموعه ای شگفت انگیز از استالاکتیت ها، استالاگمیت ها، استخرها و رودخانه ها هستند.

 

8 مکان زیبای گردشگری در سیدنی
8 مکان زیبای گردشگری در سیدنی

 

تورها برای کاوش در غارهای پرجمعیت در دسترس هستند. آنها از دوره های یک ساعته که پیک را به غارهای پرجمعیت ترتیب می دهند تا ماجراهای روزمره شامل فشردگی عبور از باریک ها و حرکت به عمق می شوند.

 

پورت استفان

بندر استیفن با یک خلیج که دو برابر بزرگتر از بندر سیدنی است، یک مقصد محبوب برای فعالیت های فعال است، از ماهیگیری، قایقرانی و گشت و گذار تا راه رفتن طولانی در امتداد ساحل و افزایش صخره های دریایی. پس زمینه برای صحنه هایی از فیلم “Mad Max” در سال ۱۹۷۹ مورد استفاده قرار گرفته است، سنگاپور ماسون های سنگی بزرگ در سمت جنوب شبه جزیره بزرگترین در نیمکره جنوبی است.

 

8 مکان زیبای گردشگری در سیدنی
8 مکان زیبای گردشگری در سیدنی

 

تپه ها یک نقطه مورد علاقه برای اسب سواری و ۴ × ۴ مسابقه هستند. کروز تماشای نهنگ ها را از نلسون خلیج می گذارند و در فصولی که از ماه مه تا نوامبر عبور می کنند، به ارزش آن می پردازند. در این سفرها دلفین های محلی و پنگوئن نیز دیده می شود.

 

 پارک ملی آبی کوه

دوچرخه سواری در غرب سیدنی، گردشگران را در میان پارک ملی کوه های آبی، که پس از آبی رنگ آب، گرد و غبار و قطرات روغن اوکالیپتوس نامیده می شوند، به طور مداوم در هوا پخش می کنند. صخره های ماسه سنگ تند، آبشارها و جنگل های وسیع، حوض های بزرگ و زیبای زیبایی طبیعی را فراهم می کنند.

 

8 مکان زیبای گردشگری در سیدنی
8 مکان زیبای گردشگری در سیدنی

 

یکی از بهترین مکان ها برای لذت بردن از دیدگاه، در محل اقامت در Katoomba، بزرگترین چهار شهر اصلی در پارک ملی است. شهر ونتورث فالز دسترسی به یکی از جالب ترین پیاده روی های استرالیا، پاساژ ملی را ارائه می دهد که باعث می شود مسافران پرماجرا در یک عمق نزدیک به عمودی به دره زیر قرار بگیرند.

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

منظره ها هیجان انگیز و منحصر به فرد در ملبورن، استرالیا

منظره ها هیجان انگیز و منحصر به فرد در ملبورن، استرالیا

منظره ها هیجان انگیز و منحصر به فرد در ملبورن، استرالیا     بیاتو کیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *