بهترین مناطق و هتل ها برای اقامت در میامی

بهترین مناطق و هتل ها برای اقامت در میامی

بهترین مناطق و هتل ها برای اقامت در میامی
بهترین مناطق و هتل ها برای اقامت در میامی

 

اقامت در میامی : شهر خورشید خورشیدی میامی، و همسایه میامی ساحل، جایگاه افسانه ای جالب برای بازدید است. با یک زندگی شبانه پر جنب و جوش، سواحل شنی معروف و فرهنگ پویا آمریکای لاتین، این شهرهای جنوبی ایالات متحده در طول سال ها یک مقصد محبوب است.

پالت رنگ پاشنه خام خورشیدی میامی یک زیبایی شناسی نمادین است که بر روی مد و روند تاثیر گذاشته است. معماری هنر دکو و ساختمان های مدرنیستی، زمینه هایی برای چهره های شگفت انگیز میامی است که می تواند مسائل خود را در کنار بلوار های کنار ساحل و در خیابان های خیابانی قرار دهد.

 

ساحل جنوبی

ساحل جنوبی واقع در ناحیه میامی ساحل ممکن است کوچک باشد، اما شخصیت بسیار زیادی دارد. همه چیز در مورد شخصیت های کویکی، فرهنگ کوبا و شب زنده داری نئون، میامی ساحل مکان جوان و مرسوم، به نظر می رسد. در امتداد خیابان ها، معماری نمادین هنر دکو در یک پالت صورتی ظریف، بر روی پسزمینه آسمان آبی رنگ قرار گرفته است و توسط tropicalia درختان نخل قرار گرفته است. این منطقه یک روز و شب را به برق می بخشد، بنابراین اگر شما در مارگریتا یخ زده یا دو نفره و در شب رقصیدید، این منطقه برای شما در میامی است.

 

بهترین مناطق و هتل ها برای اقامت در میامی
بهترین مناطق و هتل ها برای اقامت در میامی

 

هتل ها در کنار Boulevards buzz جنوبی ساحل، از جمله اقیانوس دره ساحلی نمادین هستند. آسان برای پیدا کردن خود را در استخر از یک هتل آرت دکو مرطوب، و یا تکان دادن در هتل های بوتیک منطقه و استراحتگاه های ساحلی. محل اقامت در ساحل جنوبی فریبنده با فضای داخلی شیک و مستحکم از صفحات مجله است. شما به سادگی می توانید در خارج از هتل خود قدم بزنید و در دنیای خرید شیک، کافه ها و رستوران های خوشمزه دریایی غذا بشویید.

ساحل جنوبی فقط یک منطقه نسبتا کوچک است: شما می توانید بیشتر از آن را به پا، و یا اگر آن را فقط برای ضربه زدن به خیابان ها، پریدن در یک کابین – و یا انجام آنچه که مردم محلی انجام می دهند و در اتوبوس، که باید شما را به بسیاری از مکان های اطراف شهر.

ساحل متوسط

سواحل دره Midway Beach، محدوده لوکس ساحل میامی است، زمانی که زمین بازی پکیج موش صحرایی بین سواحل شمالی و جنوبی قرار دارد. این خانه به بسیاری از مشهورترین و مشهورترین هتلهای تاریخی در شهر، از جمله هتل Fontainebleau (که سالانه یک میلیارد دلار بازنشسته در سال ۲۰۰۸)، Eden Rock و هتل اسپری اقیانوس شناخته شده است.

آنها بخشی از میراث هنری هنر میامی ساحل را تشکیل می دهند، و همچنین منطقه معماری سردر کالیفرنیا که اخیرا بازسازی شده است. این به طور قابل توجهی با سنگهای معماری از ۱۹۴۰s تا ۶۰s آشفته شده است و باعث می شود بسیار پیچیده است. حتی مرکز هنری دکو برای کسانی که فقط نمیتوانند به اندازه کافی دسترسی پیدا کنند وجود دارد.

برخی از غذاهای شیک برای مطابقت با هتل های شیک در اینجا وجود دارد، با بسیاری از بارها و رستوران های شیک برای امتحان کردن؛ از غذای جنوبی در Bird & Bone به ایتالیایی پیشرفته در Cecconi. همه پس از یک روز لازمی در ساحل، گزینه های خوبی هستند.

 

بهترین مناطق و هتل ها برای اقامت در میامی
بهترین مناطق و هتل ها برای اقامت در میامی

 

اگر شما پول داشته باشید، اقامت در یکی از هتل های برجسته یک گزینه بسیار جالب است. مثلا در Fontainebleau 1950s تعداد زیادی از رستوران ها، ۱۱ استخر، حتی یک کلوپ شبانه وجود دارد. این به عنوان یک شهر در راستای خود است. نگران نباشید: تعدادی از هتل های مقرون به صرفه نیز وجود دارد، بنابراین شما می توانید در سرزمین عجایب هنر Deco بدون شکستن بانک بمانید!

 

ساحل شمالی

North Beach در بین خیابان های ۶۵ و ۸۵ در امتداد میامی ساحل بسته می شود، به جز جنوب و یا ساحل جزیره پر زرق و برق، اما فقدان جمعیت گردشگری و نوار طولانی ساحل شنی به این معنی نیست که نباید نادیده گرفته شود. North Beach به معماری مدرن میامی مدرن بعد از جنگ می پردازد – که معماری MiMo نامیده می شود – این همه منحنی های شلوغ و شکل های بلوکی است که میامی خنک می شود.

 

بهترین مناطق و هتل ها برای اقامت در میامی
بهترین مناطق و هتل ها برای اقامت در میامی

 

اگر شما در حال سفر با بودجه هستید، میامی North Beach ممکن است نقطه ای برای شما باشد. مانند یک راز خوب نگهداری می شود، اقامت در پیشنهاد بسیار ارزان تر از ساحل جنوبی است، و این منطقه مناسب تر برای مسافران بودجه است. ارائه هتل ها از هتل های ۲ ستاره محلی به طور کامل به لوکس ۵ ستاره تقسیم می شود.

بدون احزاب تمام شب همسایۀ خود، North Beach خیلی بیشتر از سر و صدا و آرام است، اما با یک اجتماع قوی و سرگرم کننده و متنوع محلی، بخش بزرگی از آن در طول سال ها در این منطقه زندگی کرده است. نشستن در کافه های محلی و خرید در مراکز به شما یک نگاه اجمالی به زندگی واقعی میامی، که در سال های آینده به احتمال زیاد برای توسعه و کسب و کار بزرگ از دست داده است.

 

مرکز شهر

خانه بزرگترین تمرکز آسمان خراش ها در منطقه، این منطقه تجاری مرکزی میامی است که به موزه ها، بانک ها، ادارات، دادگاه ها، تئاتر ها، پارک ها، بارهای مغازه ها و برخی از قدیمی ترین ساختمان هایی که میامی ارائه می دهند، به موازات بسته می شود. ، از جمله برخی از آسمان خراش های ۱۹۲۰s بسیار بزرگ. در واقع، این بخش از شهر قدیمی ترین آن است: توسعه در دهه ۱۸۹۰ آغاز شد و هرگز به عقب برگردد.

هنگامی که به واقع انتخاب مرکز شهر به عنوان یک محل برای خود را در میامی، شما ارائه می دهد اغلب گران قیمت متوسط ​​و مقدماتی در مظنونان معمول مانند ماریوت، هیلتون، InterContinental و هیات.

 

بهترین مناطق و هتل ها برای اقامت در میامی
بهترین مناطق و هتل ها برای اقامت در میامی

 

مهم نیست که چه چیزی را در اینجا میخواهید انجام دهید، به لطف Metromover آینده نگر، بسیار آسان است. این افراد در مقیاس کوچک، فوق العاده، رایگان هستند و در تمام نقاط اصلی اطراف منطقه متوقف می شود. بنابراین حتی اگر شما بودجه خود را در هتل خراب کردید، در آنجا نخواهید بود!

و هنگامی که شما به اندازه کافی بین آسمان خراش ها در گرما قرار دارید، می توانید به پارک بایفرون بروید تا هوای تازه ای در این تکه ای کوچک از طبیعت در شهر پیدا کنید یا قدم زنی رمانتیک را در کنار میامی رودخانه انجام دهید.

 

بیکلل

بیکلل به نام Manhattan of Miami، با غذای طعمدار و متخصصان مد روز جوان در مورد کسب و کار روزمره خود، در حال چرخش است. در کنار مرکز شهر واقع شده است، منطقه پرجمعیت، با شرکت های بزرگ، برج های قدرتمند صنعت و آپارتمان های شیک پرورش می یابد.

در صورت استفاده از Metromover (توقف در Brickell) که از خطوط قرمز در بالای ریل ها، بالای کافه ها و رستوران ها استفاده می کند، از این جا آسان و آزاد است.

بیرکل اغلب در آفتاب درخشان خیره شده است. معماری آرت دکو میامی در اینجا تقریبا پاک شده است و جایگزین آن با هتل های جدید براق و دیگر ارتفاع بالا که درخشش در نور خورشید است.

 

بهترین مناطق و هتل ها برای اقامت در میامی
بهترین مناطق و هتل ها برای اقامت در میامی

 

برخی از امکانات فوق العاده برای خرید در داخل مراتع تهویه مطبوع وجود دارد و پس از یک روز پر از پول، برخی از پول نقد، بهترین راه برای باز کردن در یکی از بارهای باربری Brickell است. انتخاب اقامت در اینجا یک گزینه خوب است اگر شما بودجه سخاوتمندانه تر از بسیاری از هتل های Brickell گران است. خوشبختانه چندین گزینه مقرون به صرفه وجود دارد.

 

نارگیل گراو

در کنار مرکز شهر، نارگیل گراو یکی از قدیمی ترین بخش های میامی است. در حقیقت این قدیمی ترین ناحیه ساکن شهر است. از این به بعد، بسیاری از میراث های میامی را در اینجا پیدا می کنید، مانند سالن ۱۹۲۱ خانم نارگیل گراو، سالن غذاخوری هنری دکو (۱۹۱۷) و Villa Vizcaya، گنجینه مدیترانه ای که در سال ۱۹۱۶ ساخته شده است.

اما این معماری نیست. به طور محلی به عنوان “Grove” شناخته شده است، این بزرگترین محله میامی است؛ واقع در جنوب Brickell، این نیز یکی از سبزترین مناطق میامی است، پر از پارک های پوشیده شده با درختان و گیاهان نیمه گرمسیری. معروف ترین کیمپونگ، یک باغ گیاه شناسی ۹ هکتار است، اما شما باید پیش از آن کتابی را بخوانید که در اطراف این Eden کمی منحصر به فرد باشد.

 

بهترین مناطق و هتل ها برای اقامت در میامی
بهترین مناطق و هتل ها برای اقامت در میامی

 

به طور کلی، اقامت در اینجا یک دنیای دور از شلوغی از مرکز شهر است، و شما باید برای امتیاز پرداخت کنید. استودیوهای لوکس، آپارتمان شیک و باشگاه های ساحلی، انتخابی فوق العاده بالا را قبل از پرش بزرگ به هتل های مناسب و گرانقیمت مانند Ritz-Carlton و اتاق های پذیرایی در ساختمان های زیبا و تاریخی تشکیل می دهند.

 

منطقه طراحی

این منطقه فضایی میامی که از لحاظ تاریخی، گوشه ی جنوب شرقی محله بزرگ بوئن ویستا را تشکیل می داد، اما امروز به یک میکروکوزم متمایز تبدیل شده است. قبلا از بسیاری از انبارهای کم ارتفاع تشکیل شده بود، قبل از تبدیل شدن به ناحیه میامی در ناحیه کمر، قربانی نقص شهر شد. ساختمان های آن برای طراحان مد، شرکت های خلاق، بوتیک ها، کافه ها، گالری های هنری، رستوران ها و نمایندگی های عتیقه بازپرداخت شده است.

به عنوان مرکز برای همه چیز خنک و مد روز در میامی، به درستی به نام منطقه طراحی قطعا محل برای اقامت اگر سرد و مد روز است که شما در. طراحان مشهور که برای خودشان فضای ایجاد کرده اند، شامل افرادی بزرگ مانند هرمس، یوجی یاماموتو، لووبین و لوئیس ویتون، و بسیاری دیگر هستند. این عملا با خلاقیت روبرو است.

 

بهترین مناطق و هتل ها برای اقامت در میامی
بهترین مناطق و هتل ها برای اقامت در میامی

 

متاسفانه، منطقه طراحی در حال حاضر در محل اقامت کمبود دارد. البته هتل ها برای اقامت در هتل، از جمله ۵ ستاره ماری Azur و ۳ ستاره Hampton Inn و سوئیت (هتل هیلتون) و Midtown Inn Miami است. شما همیشه می توانید در مرکز شهر اطراف خود بنا کنید و هرکدام را در اینجا بگذرانید.

با این حال، از آنجایی که این محله در حال افزایش است اما با پیشرفتهای زیادی که در ۵ سال گذشته اتفاق می افتد، باید در انتخابات محل اقامت در آینده باقی بماند.

 

هاوانا کوچک

دور از شیوه های شلوغ و شگفت انگیز بسیاری از محله های دیگر در میامی، Little Havana یک تکه زندگی Latino فقط در غرب از مرکز شهر میامی است. این منطقه از دهه ۱۹۵۰، زمانی که بسیاری از مهاجران به آمریکا فرار کردند، از فرار کاسترو برای پیروزی رویای آمریکایی، در حال رشد بوده است.

انرژی و روح فرهنگ کوبا از هر عکاسی از عکاسی کوچک از هاوانا، از گوشه هایی که نسل های قدیمی با هم بازی می کنند، به کافه هایی که در آثار هنری رنگارنگ پراکنده اند، می چسبانند.

 

بهترین مناطق و هتل ها برای اقامت در میامی
بهترین مناطق و هتل ها برای اقامت در میامی

 

بهترین هاوانا را می توان به سرعت در حال حرکت در اطراف حرکت داد، و در اینجا ماندن این امر به معنای اجازه دادن به خودتان است که به شیوه ای که از پیش رانده شده است، رها شوید. در اینجا شما می توانید در بسیاری از اقامت های مقرون به صرفه باقی بمانید، از جمله هتل برج، یک هتل غواصی که بیش از ۱۰۰ سال است، و یا در بوتیک های مرسوم، که در اطراف گوشه ای از برخی از رستوران های معروف ترین منطقه نشسته اند.

 

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

معرفی آبشار دودن

آبشار دودن یکی از جاذبه های گردشگری زیبا کشور ترکیه می باشد. که دراین بخش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *