راهنمای سفر سه روز در پاریس

راهنمای سفر سه روز در پاریس

 

راهنمای سفر سه روز در پاریس
راهنمای سفر سه روز در پاریس

 

سفر به پاریس : پاریس، که اغلب به عنوان “شهر چراغ ها” خوانده می شود، بهشت مسافر است. به معنای واقعی کلمه وجود دارد تن و تن از مکان های دیدار، گوشه ای برای کشف، و چیزهایی که باید انجام شود. شما می توانید سه هفته در اینجا و در پایان آن صرف، هنوز هم برای بیشتر مایل. متاسفانه، همه ما از این مقدار زمان نداریم و ممکن است چند روز در شهر داشته باشیم. صرف نظر از اینکه چه مقدار یا چه زمانی زمان لازم دارید، مکان و تجربیاتی است که شما فقط نمی توانید از دست بدهید.

یکی از گران ترین شهرهای اروپا، پاریس برای افراد مختلف متفاوت است. در حالی که برخی از شما ممکن است مایل به دیدن بسیاری از مناظر مهم که ممکن است، دیگران ممکن است مایل به صرف کمی بیشتر از لذت بردن از ناهار طولانی و آب نوشیدن زیادی.

 

شهر دارای بسیاری از گزینه های حمل و نقل عمومی مانند مترو، RER، تراموا و حتی اجاره یک ماشین یا دوچرخه است، اما ساده ترین (و شاید ارزان ترین) راه برای دور زدن پاریس از طریق Hop-On اتوبوس خاموش یکی دیگر از گزینه های جالب این است که خرید بلیط ترکیبی Hop-On-Hop-Off و Seine River Cruise را خریداری کنید.

 

راهنمای سفر سه روز در پاریس
راهنمای سفر سه روز در پاریس

 

آخرین، اما نه کمترین، شما می توانید خود را “پاس پاریس” در وب سایت رسمی خود دریافت کنید و لذت بردن از ورود به بیش از ۶۰ جاذبه های معروف و جاذبه های در پاریس به صورت رایگان، سود جست و خیز در مناظر محبوب، آزاد یک روز هاپ -On-Hop-Off تور، و حتی سفر نامحدود در سراسر پاریس مرکزی.

 

روز اول: بررسی قلب پاریس
همانطور که در اولین روز در شهر شما احساس می کنید نیاز به دیدن بسیار و انجام بسیاری از بهترین را از آن، اما واقعیت این است که شما فقط سه روز، بنابراین شما باید بیشتر از هر مکان شما بازدید کنید و با این حال، به اندازه کافی وقت بگذارید تا با یک لیوان شراب بنشینید، آرام باشید و از صدای همه چیز فرانسوی که در پایتخت و اطراف آن می شنوید لذت ببرید.

 

صبح در کلیسای نوتردام

راهنمای سفر سه روز در پاریس
راهنمای سفر سه روز در پاریس

 

شروع سفر پاریس شما بهتر از صبح در یکی از برجسته ترین کلیساهای گوتیک در جهان نیست. ویکتور هوگو که توسط “حنابا” از نوتردام شناخته شده است، این ساختمان قرن ۱۴ میلادی به چشم می خورد. متاسفانه، بلیط های جست و جوی خطوط موجود برای کلیسای کاتولیک Notre-Dame وجود ندارد، اما تا زمانی که شما به اینجا می رسید در اوایل، آن باید خوب باشد. هیچ هزینه ای برای ورود به کلیسای جامع وجود ندارد، اما شما نیاز به بلیط های ورودی برای خزانه و برج وجود دارد. و اگر می خواهید از منظره زیبای شهر لذت ببرید، باید صعود به برج را داشته باشید.

بسیاری از رستوران ها و کافه ها در اطراف کلیسای جامع وجود دارد، بنابراین هر رستوران در اینجا می تواند محل خوبی برای نشستن برای یک ناهار خوب و قهوه قبل از اینکه شما با سفر خود را در تور شهرستان پاریس.

بعد از ظهر در Sainte Chapelle و Champs Elysée
پس از پر کردن دوباره خودتان، وقت آن رسیده است تا از Sainte Chapelle دیدن کنید. اغلب به دلیل کم توجهی، این کلیسای گوتیک به عنوان محل اقامت پادشاه تا قرن ۱۴ خدمت کرده است و هنوز هم برخی از زیباترین شیشه های شیشه ای رنگ آمیزی را که تا به حال دیده اید، خواهید دید. کلیسای جامع فقط ۱۰ دقیقه پیاده از کلیسای جامع است و بهترین در یک روز آفتابی ایده آل است. برای جلوگیری از صف، یک بلیط skip-line خریداری کنید.

 

راهنمای سفر سه روز در پاریس
راهنمای سفر سه روز در پاریس

 

بعد، اتوبوس هتپینگ را بردارید و به هیچ کدام از ایستگاه های گردشگری Champs Elysée – 2 کیلومتری جاده ای با خیابان های خرید، فروشگاه های پوشاک مارکدار، اداری عطر و بسیاری دیگر بروید. این مکان خوبی است اگر شما می خواهید این گرایش های “خرید در پاریس” را از بین ببرد.

شب در Arc de Triomphe

پاریس برای مسافران سرزمین عجایب است و Arc de Triomphe یکی از نقاط قابل توجه در شهر است. قدم زدن مستقیم به Champs Elysée، شما خود را در ناحیه عظیم که Arc de Triomphe را احاطه کرده است پیدا خواهید کرد. چند عکس بگیرید، برخی از افراد را تماشا کنید، و سپس یک روز آن را صدا بزنید. شما می توانید بلیت های خود را پیش خرید کنید.

 

راهنمای سفر سه روز در پاریس
راهنمای سفر سه روز در پاریس

 

بازگشت به یک رستوران، کافه یا میخانه که ممکن است شما در قدم زدن خود را از طریق Champs Elysée پیدا کنید و در یک قهوه بزرگ از Cassoulet و یک لیوان شامپاین خوب قرار دهید.

 

روز ۲: راه رفتن از طریق شهر چراغ
یک روز رفته، یک روز باقی مانده است – شما در وسط تور ۳ روزه هستید. امروزه آمادگی خود را برای انجام بسیاری از راه رفتن در اطراف شهر پاریس فراهم می کند.

صبح در لوور

لوور به طور کلی می تواند تمام ۳ روز خود را در شهر بگذارد، بنابراین شما باید با توجه به آنچه لوور می خواهید مورد توجه قرار دهید. شما می توانید باغ ها، اهرام ها و دیگر سازه های دیگر را از بیرون کاوش کنید یا در داخل موزه بروید و برای همیشه جاودان می شوید. یک چیز عجیب و غریب برای انجام سفر به لوور با یک راهنمای با تجربه است، بنابراین آنها می توانند به شما در دیدن و کشف بهترین نکات برجسته ای که نباید از دست رفته، کمک کنند.

 

راهنمای سفر سه روز در پاریس
راهنمای سفر سه روز در پاریس

 

پس از گذراندن صبح در لوور، قدم زدن به سوی جاذبه محبوب دیگر – اپرا Palais Garnier. اما قبل از اینکه به اپرا برسید، نیمی از ناهار پاریس را ترک کنید و شاید یک شیرینی یا دو عدد بخورید!

 

بعد از ظهر در Palais Garnier و خرید بیشتر

ناهار خوب و قدم زدن با ۲۰ دقیقه طولانی لذت ببرید، خودتان را در کلیسای اپرای پاریس گارنیر پیدا کنید که مانند یک قلعه کوچک است که با راهروهای زیبا و دکوراسیون تزئین شده است. شما می توانید بلیط خود را به اپرا بپردازید و به خودتان سفر کنید یا اگر زمان داشته باشید و بخواهید بیشتر بیاموزید، راهنمای تور را برای ۹۰ دقیقه کتاب و کتاب بیشتر بخوانید.

 

راهنمای سفر سه روز در پاریس
راهنمای سفر سه روز در پاریس

 

اپرا تنها ۱۰ دقیقه پیاده از Boulevard Haussmann، یکی از بزرگترین مناطق خرید در شهر است. آسان است برای از دست دادن مسیر زمان در اینجا، بنابراین بیش از حد انجام نمی شود دور!

شب در موولن روژ
اگر شما خودتان را ندیده اید و زمان خرید خود را در Boulevard Haussmann، یک راه عالی برای پایان دادن به روز دوم خود را در شهر خواهد بود که خود را با شام و شام در Kabaret مشهور جهان، مولین روژ، خودتان بنویسید.

 

راهنمای سفر سه روز در پاریس
راهنمای سفر سه روز در پاریس

 

همچنین شما می توانید سرویس hop-on-hop-off را به Montmartre Sacre-Coeur ببرید و لذت بردن از سوار شدن funicular به بالای مونثارته و تحسین دیدگاه های جذاب از Basilica و شهر قبل از رفتن به عقب Rue Tholozé به Rue Lepic و به موولن روژ می رسد

 

روز ۳: بالا و تحت La Ville Lumière
مهم نیست چقدر شما آن را دوست ندارید، شما به آخرین روز تور پاریس آمده اید و هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید بدون چند عکس از برج ایفل و گردش در رودخانه سینا عکس بگیرید.

صبح کروز رودخانه سین و کاوش برج ایفل
اگر شما یک بلیط کمبیتی خریداری کردید، باید یک ساعت از کروز در اطراف رودخانه سین شامل باشد. یکی از شگفت انگیزترین تجربیات برای گرامی داشتن سواری در امتداد رودخانه سین به شما امکان می دهد تا چند ساختمان زرق و برق دار در کنار بانک های خود را تحسین کنید. بهتر است برای صبح به سراغ تور بروید – جمعیت کمتری و فرصتهای بهتر عکس. اگر شما یک بلیط کمباوری خریداری نکردید، می توانید یک بلیط یک ساعته Bateaux Parisien را پیش خرید کنید.

 

راهنمای سفر سه روز در پاریس
راهنمای سفر سه روز در پاریس

 

ما شرط می بندیم شما در مورد این لحظه رویایی بوده اید چون می دانستید که به پاریس رفتید. بنابراین، در اینجا لحظه نهایی شما در یکی از ساختارهای برجسته ترین در سراسر جهان گسترده است. نفس خود را حفظ کنید زیرا اکنون با چهره ای با برج ایفل مواجه می شوید. یک ایده عالی این است که پیش خرید بلیط اجلاس را خریداری کنید، بنابراین میتوانید صف را در پایین بگذارید (نه صعود). به این ترتیب، شما زمان خاصی را برای بازدید از بالا به شما رزرو می کنید.

اگر شما بودجه داشته باشید، ناهار را در ۵۸ تور ایفل رزرو کنید و از غذا و غذای خود در بالای جهان لذت ببرید. در عوض، اگر شما یک کافئین را بخواهید، به لوژ ورن بروید و برای ناهار لذت بخش و کافه Lido بروید.

 

بعد از ظهر در Catacombs

 

راهنمای سفر سه روز در پاریس
راهنمای سفر سه روز در پاریس

 

وقت آن است که از افکار پوچ برج ایفل خارج شویم و به کمی سرگرم کننده شبح مانند برویم. هپ-و-هاپ را بردارید و به Catacombs بروید. پیشنهاد نمیشود اگر شما در اطراف استخوانها (کم و زیاد شدن استخوانها) فکری و فکری میکنید، Catacombs بهترین روش برای کشف آنچه در زیر پاریس قرار دارد. شما می توانید یک پاسپورت پی اچ پی را خریداری کنید یا یک تور راهنمای هدایت را برای دسترسی به مناطق که در غیر این صورت محدود است، رزرو کنید.

 

شب با بهره گیری از غروب خورشید در برج مونپارنس
پس از تجربه بعد از ظهر مانند هالووین بی نظیر، زمان برای آرامش نهایی است. همانطور که روزهای شما در پاریس به پایان رسیده است، آخرین بار در حال جست و خیز کردن و به برج Montparnasse بروید.

هیچ جایگاهی بهتر از اجلاس این برج وجود ندارد تا شهر فوق العاده ای را که سه روز گذشته در آن گذرانده اید را درک کنید. در اینجا به تماشای خورشید بروید و برج ایفل روشن شود. برای جلوگیری از ایستادن در مقابله با بلیط، بلیط خود را پیش خرید کنید و به سمت آسانسور حرکت کنید که شما را به سمت بالا سوق می دهد.

 

راهنمای سفر سه روز در پاریس
راهنمای سفر سه روز در پاریس

 

لذت بردن از شام نهایی پاریس خود را در یکی از رستوران ها در نزدیکی برج و شیرین کردن برخی از شامپاین بیشتر به عنوان شما را در زمان خود منعکس در اینجا. چند فروشگاه در این نزدیکی می تواند به شما در خرید و خرید سوغاتی در آخرین لحظه کمک کند که ممکن است بخواهید آن را انجام دهید.

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

معرفی کاخ یلدیز

کاخ یلدیز یکی از جاذبه های دیدنی کشور ترکیه می باشد که دراین بخش از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *