۷ جاذبه تفریحی در مراکش همراه عکس

۷ جاذبه تفریحی در مراکش همراه عکس

7 جاذبه تفریحی در مراکش همراه عکس
7 جاذبه تفریحی در مراکش همراه عکس

 

تفریحی در مراکش : گاهی اوقات مناظر، صداها و بوی های عجیب و غریب یک شهر مانند مراکش می تواند ما را غرق کند. هنگامی که این اتفاق می افتد وقت آن است که برای چند ساعت از شهر خارج شوید و باتری های خود را شارژ کنید. در حالی که شما در این سفرهای روزانه از مراکش، کاخ های پری دریایی اروپا را پیدا نخواهید کرد، بیابان ها و کوه ها را پیدا خواهید کرد که همه زیبایی های زیبایی دارند. شما همچنین می توانید روستاهای زیبای بربر را با ساختمان های رنگین کمان و همچنین ماهیگیری و سواحل خوب و حتی آبشارهای دیدنی و جذاب پیدا کنید.

 

۷٫ دریاچه تیکرکاس

اگر میخواهید یک محیط بیابانی را تجربه کنید، دریاچه تیکرکاس محل خوبی برای بازدید است. کویر Agafay، که در آن دریاچه واقع است، بسیار نزدیکتر از صحرای صحرا است. دریاچه تیکرکاس توسط فرانسوی ها در دهه ۱۹۲۰ ساخته شد تا آب و برق را به مروک تبدیل کند. دریاچه محل خوبی برای صرف کردن روز در خارج از منزل است.

 

7 جاذبه تفریحی در مراکش همراه عکس
7 جاذبه تفریحی در مراکش همراه عکس

 

شما می توانید ماهیگیری کنید – قوچ و سیاه و سفید باس هستند که در آن جایزه، قایقرانی یا قایقرانی یا جت اسکی. شما می توانید یک پیاده روی یا اسب سواری کنید. سیب زمینی های نیمه قیمتی می توانند ماساژ را تحریک کنند، کف پا خسته را در یک آبگرم در فضای باز پاکن کنند یا تمرین یوگا را در یک اتاق با منظره ای انجام دهند.

 

۶٫ ایمل

اگر دوست دارید که در کوه ها پیاده روی کنید، ایمل فرصتی عالی برای شما فراهم می کند. در یک دره در کوه های اطلس عالی واقع شده است، این نقطه خوبی برای شروع سفر به Mt. Toubkal، بالاترین قله شمال افریقا. ایمل در حدود ۶۰ کیلومتری جنوب مراکش، ملاقات با مسافرین و کوهنوردان را دارد، اما به اندازه کافی آسان است که چیزهای دیگر را بیابید:

 

7 جاذبه تفریحی در مراکش همراه عکس
7 جاذبه تفریحی در مراکش همراه عکس

 

 

در اطراف یک روستای کوچک Berber با خانه های کوچک خود، در حال تماشای زنان شستن لباس، رودخانه، فروشگاه برای صنایع دستی در مغازه ها و یا چای بر روی کاسبه بنوشید. به عبارت دیگر، ایمل محل خوبی برای خنک کردن و استراحت پس از مشغولیت از مراکش است.

 

۵٫ اوورزازات

اگر شما لارنس عربستان را دیده اید، بازی سربازان یا گلادیاتور، سپس اوورزازات را روی صفحه نمایش دیده اید. این شهر قدیمی بربر در بسیاری از فیلم ها برجسته شده است و حتی برای تبت نیز نیمی از جهان را در اختیار دارد. بازدید از استودیوهای مشهور فیلم فقط یک چیز است که می توانید در اینجا انجام دهید.

 

7 جاذبه تفریحی در مراکش همراه عکس
7 جاذبه تفریحی در مراکش همراه عکس

 

 

اوورزازات بین صحرا و کوه ها نهفته است و یک پروفسور خیره کننده با ساختمان های ادوبی که با رنگ کوه ها مطابقت دارد، طراحی می کند. زمانیکه یک سفر متوقف در مسیر تجاری شتر را گذراندید، از یک شهر دور می شوم. شما همچنین می توانید در صحرا سوار شوید یا از ، یکی از بهترین Kasbahs حفظ شده، دیدن کنید.

 

۴٫ اسائوویرا

اسائوویرا یک ناهنجاری در میان شهرهای ساحلی است: برای سال های زیادی از سالن های ساحلی یا آفتاب ها استفاده نمی شود. با این حال، بسیاری از windsurfers را دریافت کنید. باتلاق های بزرگ این شهر سابق پرتغالی قلعه را به عنوان “شهر بادی آفریقا” به دست آورده اند. اما از سواحل ساحل اقیانوس اطلس خیلی زیاد است.

 

7 جاذبه تفریحی در مراکش همراه عکس
7 جاذبه تفریحی در مراکش همراه عکس

 

 

شما می توانید از طریق medina قدیمی بروید، در معماری اروپایی قرن هجدهم که شهر آن شناخته شده است، یا خرید نقاشی های چوبی به صورت محلی انجام دهید. نگاهی به جشنواره موسیقی جهانی Gnaoua سالانه و یا تماشای بز بزنید درختان ارگان.

 

۳٫ اوزود پاییز

یکی از معجزات طبیعی مراکش است که در کوه های گراند اطلس در حدود ۱۵۰ کیلومتری (۹۰ مایل) شمال شرقی مرکل واقع شده است. این منظره ۱۱۰ متری (۳۶۰ فوت) در بالای صخره ها سقوط می کند، پس آماده باشید که بسیار رنگین کمان را ببینید. بعضی ها می گویند اوزوود به معنای “هنر سنگ زنی دانه” در بربر است، بنابراین شما می توانید از آسیاب های قدیمی استفاده کنید اگر به غارها می روید.

 

 

7 جاذبه تفریحی در مراکش همراه عکس
7 جاذبه تفریحی در مراکش همراه عکس

 

 

دیگران می گویند Ouzoud به معنای “زیتون” است، که منطقی است، از آنجا که شما درختان زیتون را به سقوط می روید. این ممکن است شما میمون های ماکائو را مشاهده می کنید همانطور که پیاده روی طولانی مدت را به سقوط انجام می دهید.

 

 

۲٫دره ماریکا

اگر شما نیاز به فرار از گرمای ناهار تابستان در مراکش داشته باشید، آنچه را که مردم محلی انجام می دهند را انجام دهید: از منظره بسیار زیبا دره دره ماوریکا بازدید کنید. در این دره کوه های عالی اطلس بسیار سردتر است. با این حال، زیباترین زمان برای بازدید، از فوریه تا آوریل است، زمانی که دره با گلهای گل و گیلاس و شکوفه های باقلا و گیلاس آویزان است.

 

7 جاذبه تفریحی در مراکش همراه عکس
7 جاذبه تفریحی در مراکش همراه عکس

 

 

سیتی فتما یک استراحت مطلق آخر هفته است و به اندازه کافی نزدیک به مراکش است که بسیاری از بازدید کنندگان سوار بر موتورسیکلت ها که در آن آنها را آبشارها و جریان های منظره پیک نیک. بهترین اسکی در مراکش در Oukaimeden است که همچنین برای حکاکی های سنگی پیش از میلاد شناخته شده است.

 

۱٫ آیت بنحادو

با یک سفر روزانه از مراکش به عیت بناهدو، می توانید روزهایی را که کاروان شتر کالاهای تجاری بین سارا و مراکش را حمل می کنند، تحسین کنید. این شهر باستانی معماری خاکی آن از مسکن های تراس ساخته شده در یک تپه و در اطراف یک دیوار شناخته شده است.

 

7 جاذبه تفریحی در مراکش همراه عکس
7 جاذبه تفریحی در مراکش همراه عکس

 

 

آیت بنحادو بسیار شگفت انگیز است، در بسیاری از فیلم ها، از جمله مردی که شاه و جواهر نیل می شود، برجسته شده است. آیت بنحادو معروف ترین ksar (روستای غنی شده) در Valley Ourila است. واژه هایی مانند “عالی” و “دیدنی” برای توصیف این شهر زیبا بسیار زیبا مناسب نیستند.

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

دهکده توریستی زراس، بهشتی در خوزستان

زراس نام روستایی در شمال شرقی اهواز است که شاید کمتر کسی از آن آگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *