تور کیش و وبلاگ تخصص دیدنی های کیش

تور کیش و وبلاگ تخصص دیدنی های کیش

 

جزیره کیش یکی از بهترین نقاط گردشگری ایران است بنابراین مسافران تور کیش یکی از لذت بخش ترین مقاصد را برای سفر انتخاب کردند. یکی از دلایل اصلی برای این سفر دیدنی هایی در کیش است که در جاهای دیگر نمیتوانیم نظیر آنرا مشاده کنیم.

درباره کیش این مطلب را خوب است بدانید که این جزیره از مرجان های دریایی ساخته شده است و دارای استحکام خیلی زیادی میباشد. این یکی از دلایلی است که ساخت و سازهای کیش در نهایت امنیت اجرا میگردد.

مکان های دیدنی کیش کجاها هستند؟

همانطور که اشاره شد جدای از ساحل متقاوت و تمیز اطراف جزیره و آفتاب بسیار خوبش که مناسب آفتاب گرفتن و برنزه کردن است. و در کنار تفریحات دریایی متنوع و فرح بخش جزیره کیش، مکان های دیدنی آن هم دلیلی بر مسافرت مردم از سراسر ایران به این جزیره میباشد. برای اینکه با این دیدنی ها آشنا شوید صفحه وبلاگ کیش را حتما ببنید تا با اماکن دیدنی و تفریحی کیش آشنا شوید.

پارک پرندگان و دلفینها یکی از مکان هایی است که اکثر مسافران به آنجا برای یک روز تفریح و سرگرمی مراجعه میکنند بخصوص آنهایی که دارای فرزند کوچک هستند.

دلفینها با تعالیمی که دیده اند به رقص و شیطنت در آب میپردازند و تماشاچیان را به وجد در می آورند. جالب اینجاست حتی میتوانند برای شما نقاشی هم بکشند.

در مجاورت این استخر بزرگ پارکی برای انواع و اقسام پرندگان احداث شده است که مسافران جزیره بتوانند از نزدیک آنها را ببینند. این تفریح برای کودکان و نوجوانان جنبه آموزشی هم دارد تا با این موجودات زیبا آشنایی پیدا کنند.

شهر باستانی حریره یکی دیگر از این مکان ها است که زمانی یکی از شهرهای آباد و پر جنب و جوش منطقه بود. این شهر بعلت استراتژیک بودن محل مناسبی برای انجام کارهای بازرگانی بود. هر ساله تعداد زیادی بازرگان برای خرید و فروش به این شهر سفر میکردند. اکنون میتوانید بازمانده های این شهر را مشاهده کنید و از معماری متفاوت آن متحیر شوید.

پارک آبی اوشن کیش رو حتما شنیده ای، ساختار این پارک آبی که در خاورمیانه جزو بهترینها می باشد بین المللی است و توسط طراحان معروف دنیا نقشه کشی شده است.

در این پارک انواع و اقسام سرسره های آبی و تفریحات هیجان انگیزی که در بزرگترین استخرها هم قابل اجرا نیست را میتوانی باری کنی. موجهای دریایی رو تجربه کن که در زمانهای مخصوص به حرکت در می آیند گویی که در دریا ایستاده ای.

شهر زیر زمینی کاریز هم همانطور که از اسمش مشخص است، شهری آباد در دل زمین بوده تا بدین صورت مردم و ساکنین هم از گزند گرمای سوزنده آفتاب در قرنهای پیش در امان باشند و هم از حملات احتمالی مهاجمین. در برنامه گشت جزیره گردی این شهر را مشاهده کن مطمئنا خوشت خواهد آمد.

کشتی یونانی یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری کیش است به نوعی سمبل این جزیره شناخته میشود. کشتی یونانی است که غروب‌های آن از شلوغ‌ترین زمان‌های گردشگری این منطقه است. چرا که در این هنگام می‌توانید خورشید را به بزرگترین حالت، رنگ‌هایی فوق العاده و تلاقی آن با دریا مشاهده نمایید و از زیبایی آسمان و دریا و خشکی لذت ببرید.

در کنار این محل برای شما غرفه های عکاسی و خوراکی در نظر گرفته شده است تا با خیال راحت ساعتها از بودن در این منطقه و آرامشش ریلکس شوید.

 

تور کیش و روش مناسب سفر به جزیره

با دیدنیهای زیادی آشنا شدیم. حالا سوالی که پیش میاید این است که چطور به این جزیره سفر کنیم؟

سفر به کیش از دو راه هوایی و زمینی امکان پذیر است. سفر زمینی میشود شما با قطار به بندر عباس رفته و از آنجا در دو جزیره مختلف دو لنج متفاوت را عوض کنید تا بالاخره به کیش برسید. بنظر کمی سخت میاید و طولانی.

راه دیگر این است که با ماشین شخصی خود تا بندر عباس رفته و از آنجا با کشتی هایی که مخصوص حمل خودرو و وسایل سنگین هستند به این جزیره برسید.

راه دیگر سفر با هوایی است. در این روش شما با خرید بلیط چارتر کیش از آژانس مسافرتی و در کنارش رزرو هتل در کیش میتوانی به جزیره برسی. در این روش مسیر نهایت یک الی دو ساعت طول میکشد چون هواپیما به کیش بسیار سریع و راحت حرکت میکند. رزرو هتل در کیش هم که توسط یک آژانس مسافرتی مجری اصلی انجام شود با تخفیف ویژه و نهایت ارزانی میتوانی به کیش سفر کنی. بنظرم این از همه راحتت تر و بهتر میباشد.

کیش هتلهای زیادی دارد از ۵ ستاره تا ۱ ستاره که هر کدام برای یک طیف سلیقه خاص آماده پذیرایی از مسافران هستند. هتلهایی مثل داریوش، مارینا، ترنج، کوروش و ویدا و یا هتلهای چهار ستاره هلیا، آریان، آرامیش و مریم. در کنار آنها هتلهای سه ستاره ارزان نیز همچون جام جم، آبادگران، سان رایز که کیفیت خوبی هم دارند، به چشم میخورند.

پروازهای زیادی به کیش انجام میشود که بلیط چارتر کیش از شرکتهای مختلف هواپیمایی مثل ماهان، ایران ایر، کیش ایر، زاگرس، آتا و سپران از آن دسته های معروف هستند.

حالا با آشنایی با این مسایل نوبت شماست که انتخاب کنید که با چه بودجه و سلیقه ای آماده سفر به کیش هستید. پیشنهاد میکنم برای رزرو هتل های کیش و خرید بلیط های ارزان کیش که بتوانی سفری مطمئن و راحت داشته باشی تور کیش با فارا گشت

(faragasht.com)

را در سایت مشاهده کنی و نسبت به سلیقه ای که داری امکانات گشت کیش گردی و تخفیفات تفریحات دریایی را در این جزیره نیز ثبت نام کنی.

در این حالت مطمئنا بهترین مسافرت رزرو تور کیش از تهران و یا شهرهای دیگر مثل تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد و دیگر شهرهای خود را با قیمت ارزان تجربه خواهید کرد. و سالهای سال از دیدنیها و مکانهای جذاب و برنامه هایی که باعث شدند به شما در این مسافرت جزیره ای خوش بگذره برای دوستان و آشنایان تعریف کنید.

 

 

 

درباره‌ی bia2kish

حتما ببینید

کنسرت مسعود صادقلو ۲۷ آبان ۱۴۰۰ جزیره کیش

کنسرت مسعود صادقلو ۲۷ آبان ۱۴۰۰ جزیره کیش در جزیره زیبای کیش و در تالار …

4 نظر

  1. سلام. مطلب خیلی خوبی درباره سفر به کیش بود. از دیدنیها گفته شد و روشهای سفر به این جزیره زیبا. این خبر خوبیه که از خیلی شهرهای ایران میشود به آنجا رفت. آژانس مسافرتی فارا گشت که معرفی شده را هم باید سایتشان را ببینم گویا معتبر و مجری اصلی هستند و چندین بار هم اسمشون را شنیدم که مسافران راضی داشته اند. امیدوارم که سفر خوبی رو با اون آژانس داشته باشم

    • سلام جناب احمدی. متشکرم از نظری که درج کردید. خوش حالم که از مقاله کیش خوشتان آمد.
      دیدنی های جزیره کیش خیلی زیاد هستند که در این مقاله خلاصه ای از آن ها را درج کردیم تا مسافران قبل از رزو تور از تهران یا از هر شهر دیگر نگاهی اجمالی داشته باشند.
      ما هم منتظریم که در تور کیش فارا گشت شما را در لیست مسافران داشته باشیم تا لبخند رضایتتان را ببینیم. از لحاظ پروتوکل های بهداشتی همه همه جوره خیالتان راحت باشه. همه تدابیر را به کار می بریم.
      برایتان آرزوی موفقیت دارم.

  2. سلا و خسته نباشید

  3. المیرا نصایحی

    به به اسم کیش میاد آدم هوس سفر می کنه. این صفحه رو خیلی دوست داشتم چون منو یاد تور کیش از تهران می اندازه که با همسفرانم ۴ روزه رفتیم. انقدر شیرین بود که باز هم دوست دارم تجربش کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *