معروف ترین هتل ها در ساوانا گرجستان

معروف ترین هتل ها در ساوانا گرجستان

 

معروف ترین هتل ها در ساوانا گرجستان
معروف ترین هتل ها در ساوانا گرجستان

 

هتل ها در ساوانا : ساوانا، جورجیا بدون شک یکی از زیباترین و عاشقانه ترین شهرهای ایالات متحده است و هر ساله بیش از ۱۳ میلیون بازدید کننده را جذب می کند. به این دلایل، این شهر جنوبی سرسبز، برخی از مارک های برجسته هتل در کشور را به خود جلب کرده است و در نتیجه تصمیم می گیرد که در آن اقامت باقی بماند، تا حدودی از انتخاب مجلل انتخاب شده باشد.

بیاتو کیش : گزینه های محبوب واقع در قدم زدن از هسته تاریخی شهر، با پارک ها و باغ های زیبا و ساختمان های بی شماری میراث،است، هر دو نیز در فاصله چند دقیقه از کنار دریا واقع شده است. گزینه های لوکس شامل زیبایی هتل Kimpton Brice با حیاط مرکزی منحصر به فرد خود و بوتیک انداز ساوانا و منصور در هتل فورسایت پارک است. پیدا کردن که در آن اقامت در این شهر زیبا، با لیست ما از بهترین استراحتگاه در ساوانا.

 

وستین ساوانا هاربر گلف ریزورت

بخشی از لذت بردن از اقامت در وستین ساوانا هاربر گلف توچال و اسپا شانس برای لذت بردن از سوار قایق های تفریحی در گسترده ای از ساوانا رود است. مهمان این استراحت بزرگ میتوانند از کشتی به سمت روبه رو تاریخی شهر استفاده کنند، از آنجا که شما به راحتی می توانید ساعت ها کاوش و خرید و یا به باشگاه ساحل خصوصی در جزیره Daufuskie زیبا با مشرف به اقیانوس اطلس. دیگر امکانات عالی شامل دسترسی به یکی از باشگاه های گلف قهرمانی برتر کشور، لذت بردن از لذت بردن از آبگرم تمام خدمات، کار کردن در مرکز تناسب اندام، و یا استراحت گرم استخر است. فضای ملاقات و عملکرد نیز وجود دارد.

 

معروف ترین هتل ها در ساوانا گرجستان
معروف ترین هتل ها در ساوانا گرجستان

 

 

اگر بودجه اجازه می دهد، برای یکی از اتاق های لوکس ارتقا دهید. این اتاق های درخشان ۳۰۰ متر مربعی دارای منظره ای از شهر یا رودخانه ای تاریخی هستند (تقاضای ارتقاء با بالکن)، پادشاه راحت یا دو تخت دو نفره، حمام های بزرگ، تلویزیون های HD و یک مینی یخچال دار (فقط اجازه دهید آنها نیازهای خود را قبل از ورود بدانید) با این حال هنوز بهتر از سوئیت های بزرگ با بالکن های بزرگ و مجهز خود هستند.

 

هتل کیمپتون بریس

هتل کیمپتون بریس با شکوه، مهمانان لوکس بی نظیری در لبه ساکن مرکز شهر تاریخی ساوانا و فقط چند دقیقه از رودخانه زیبای Savannah است. برجسته این مجتمع زیبا و زیبا با دکوراسیون معاصر لذت بخش آن حیاط مرکزی منحصر به فرد است. در اینجا، در این پناه آرام، شما می توانید در یک صندلی سالن آرام باشید، در حالی که حتی فراموش کردن شما در قلب یکی از پر جنب و جوش ترین و زیباترین شهرهای ایالات متحده است. پس از آن میتوانید قبل از ناهارخوری در رستوران ایتالیایی هتل در سطح جهان، از شنا در استخر در فضای باز گرم لذت ببرید. شما همچنین می توانید در راحتی از اتاق خود غذا بخورید، و همچنین لذت بردن از درمان آبگرم در آن وجود دارد. مرکز تناسب اندام و پارکینگ پارکینگ (توصیه می شود که شما می توانید در همه جا راه رفتن) نیز در دسترس است، همچنین استفاده از دوچرخه های مجلل برای دور زدن.

 

معروف ترین هتل ها در ساوانا گرجستان
معروف ترین هتل ها در ساوانا گرجستان

 

این توجه به جزئیات در محل اقامت در Kimpton بریز هتل است که واقعا ایستادگی کردن. از چیزهای کوچک، مانند مات یوگا به مبلمان ظریف عرضه می شود، نا امید نخواهید شد. اگر شما می توانید (یا در صورت مسافرت به عنوان یک زن و شوهر)، برای مجموعه سوئیت های لوکس (۳۲۵ فوت مربع) یا مجموعه سوئیت های برتر (۴۱۰ فوت مربع) عکس بگیرید. ویژگی های برجسته شامل تلویزیون های بزرگ HD، تختخواب های چهاربعدی درجه یک، حمام های بزرگ با دوش راه راه و حمام های عمیق تر (حمام راحت شامل)، مناطق جداگانه صندلی با یک مبل بزرگ که دو برابر به عنوان یک تخت (آنها به اندازه کافی بزرگ برای سرگرمی در داخل) و بالکن های خصوصی.

 

هتل آندز ساوانا

بوتیک هتل  آندز ساوانا واقع در ساحل بازار شهر ساوانا، انتخاب ۱۵۱ اتاق و سوئیت روشن و مدرن را ارائه می دهد. گزینه های محبوب شامل لوکس ۴۶۴ اتاق مربع با اتاق های راحت تخت خواب و آشپزخانه دستی با لوازم مدرن و سینی های گرانیتی، دوش های جداگانه ای بزرگ، پنجره های کف تا سقف و بالکن با منظره های عالی در منطقه تاریخی مرکز شهر است. یک لمس خوب روزنامه های رایگان (به اتاق شما تحویل داده می شود) و ترجیحا تنقلات و نوشیدنی در اتاق.

 

معروف ترین هتل ها در ساوانا گرجستان
معروف ترین هتل ها در ساوانا گرجستان

 

امکانات شامل بسیاری از فضای convention & meeting؛ یک مرکز کسب و کار؛ محل ناهار خوری یک استخر بزرگ گرم با تراس و گودال آتش؛ و یک مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته و مجهز. سایر خدمات از جمله توجه داشته باشید شامل غذا در اتاق، تمیز کردن خشکشویی و خشکشویی، و پارکینگ معلول،

 

عمارت در فورسیت پارک

انتخاب محل اقامتی عالی برای کسانی که به دنبال اقامت لوکس در ساوانا می روند، عمارت در فورسایت پارک – بخشی از مجموعه کامل Autograph Collection ماریوت – ارائه می دهد دیدنی های دوست داشتنی در پارک تاریخی که پس از آن نامگذاری شده است. در حالی که بی نظیر تاریخی جذاب ساختمان به دقت بازسازی شده است، داخلی کاملا معاصر و درجه یک است. برجسته ها شامل گالری هنری، آبگرم تمام خدمات، مرکز تناسب اندام، استخر شنای سرپوشیده و اتاق های جلسه می باشد. تیم آشپزخانه هتل نام خود را برای خود ساخته است و علاوه بر ارائه غذای عالی رستوران، همچنین ۷۰۰ مدرسه آشپزی آشپزخانه را فرصتی سرگرم کننده برای یادگیری برخی نکات و تاکتیک های متخصصان ارائه می دهد.

 

معروف ترین هتل ها در ساوانا گرجستان
معروف ترین هتل ها در ساوانا گرجستان

 

یک انتخاب محبوب از اتاق اتاق استاندارد است. این چهار اتاق خواب به راحتی خوابیدند و این اتاق های روشن و راحت با انتخاب پادشاه یا دو تخت ملایم با تشک های راحت بالش به علاوه یک مبل راحتی می آیند. یک حمام بزرگ سنگ مرمر با دوش و وان حمام جداگانه همراه با حمام و یک صندلی جداگانه جداگانه که شامل تخت خواب، میز با چهار صندلی و میز کار است. یک یخچال کوچک دستی نیز وجود دارد. گزینه ای برای ارتقاء به یک اتاق لوکس ارزش دیدن دارد.

 

سوئیت هومیوود سیتی هیلتون منطقه تاریخی ساوانا

کسانی که نیاز به فضای کمی بیشتری دارند در حالی که سواحل سواحل را مطالعه می کنند باید خانه های سوئیت را در منطقه تاریخی هیلتون ساوانا بررسی کنند. این هتل در نزدیکی رودخانه ساوانا (محل عالی برای لذت بردن از تماشای کشتی های بزرگ و قایق های تفریحی با بالکن خود) و در منطقه تاریخی شهر، هتل بسیار سرگرم کننده است. برجسته است صرف وقت در استخر شنا در پشت بام، که در آن شما می توانید استراحت و گرفتن غذا در راحتی از کابین خصوصی. در اینجا نیز یک گودال آتش نشانی وجود دارد، تجربه ای ویژه ای که هنگام پخش موسیقی زنده پخش می شود. پرک های محبوب شامل صبحانه رایگان، شب های اجتماعی، خرید مواد غذایی گرانقیمت، فروشگاه راحتی و استفاده از یک منطقه ورزشی ۲۴ ساعته است.

 

معروف ترین هتل ها در ساوانا گرجستان
معروف ترین هتل ها در ساوانا گرجستان

 

 

هنگامی که زمان برای خوابیدن برای شب می آید، می توانید از یک واحد استودیویی یا یک خوابه استفاده کنید، هر کدام با مناطق زندگی و محل خود، و حمام های بزرگ با دوش های شیشه ای راه رفتن. مزیت واقعی آشپزخانه های کامل – مناسب برای مسافران با بچه ها و بزرگخواران – با لوازم خانگی مدرن، از جمله اجاق گاز، یخچال، ماشین ظرفشویی و مایکروویو می باشد. تعدادی از دستگاه های قابل دسترس برای کسانی که با مسائل مربوط به تحرک طراحی شده اند نیز در دسترس هستند.

 

 هیات رجنتی ساوانا

یکی دیگر از گزینه های خوب برای کسانی که به دنبال اقامت درجه یک از یکی از مارک های پیشرو در جهان هتل است Hyatt Regency Savannah است. این هتل بزرگ و معروف هتل از جمله مغازه ها، ناهارخوری و مناظر رودخانه خیابان و مرکز زیبایی شهر است. بسیاری از فضای کنوانسیون و جلسه (به علاوه یک مرکز کسب و کار)؛ یک استخر بزرگ و گرم استخر یک مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته؛ به علاوه یک اتاق یوگا (تشک های یوگا نیز در اتاق شما ارائه می شود). یک سرویس تاکسی آب اضافی نیز وجود دارد که شما مایل هستید کمی کوچکتر از آن را کشف کنید.

 

معروف ترین هتل ها در ساوانا گرجستان
معروف ترین هتل ها در ساوانا گرجستان

 

اتاق های این هتل از لحاظ مدرن و مجهز به مدرن مرمت شده اند. مهمانان علاوه بر دیدگاه دوست داشتنی نسبت به هر دو رودخانه یا شهر، از تختخواب و ملافه بسیار راحت در انتخاب هر دو اتاق پادشاه یا دو ملک دو نفره لذت خواهند برد. اتاق ها از ۴۵۰ تا ۱۸۰۰ فوت مربع اجرا می شوند و همچنین دارای سیستم های تصفیه هوا پیشرفته می باشند.

 

 ساوانا ماریو رودخانه

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که در نظر گرفته می شود، ساوانا ماریو ریورفرونت انتخاب خوبی از گزینه های اتاق را ارائه می دهد. انتخاب های محبوب شامل اتاق های لوکس با تخت پادشاه، بالکن، تشک های ارتوپد، سازندگان قهوه، نیمکت های بی نظیر و حمام های بزرگ است. اگر می خواهید تقریبا لوکس را کمی بپوشانید، اتاق های اتاق کنسولی ویژه ای را انتخاب کنید که شامل مزایای اضافی مانند دسترسی به یک محیط سالن اختصاصی و همچنین نمایش عالی در کنار رودخانه است. تعدادی از اتاق های تحرک پذیر نیز در دسترس هستند.

 

معروف ترین هتل ها در ساوانا گرجستان
معروف ترین هتل ها در ساوانا گرجستان

 

امکانات هتل شامل: سالن بدنسازی، استخر شنای سرپوشیده، رستوران، سالن زیبایی، و فضای جلسه. همچنین یک فروشگاه هدیه دستی که اسنک و روزنامه را به فروش می رساند (می توانید به اتاق شما تحویل داده شود)؛ امکانات خشکشویی و خشکشویی؛ یک مرکز تناسب اندام مجهز علاوه بر استخر شنا در فضای باز، استخر گرم.

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

جاذبه های دیدنی و تفریحی آخر هفته در گرجستان

جاذبه های دیدنی و تفریحی آخر هفته در گرجستان

جاذبه های دیدنی و تفریحی آخر هفته در گرجستان     آخر هفته در گرجستان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *