معرفی شهرهای توریستی تایلند

معرفی شهرهای توریستی تایلند

 

معرفی شهرهای توریستی تایلند
معرفی شهرهای توریستی تایلند

 

کشور شگفت انگیز با ثروتی از چیزهایی که می توانید ببینید و کار کنید، شهرهای تایلند به بازدیدکنندگان خود نگاهی جذاب به میراث فرهنگی غنی خود می دهند. سایت های تاریخی باور نکردنی فراوانی دارند و بسیاری از شهرهای آن به معابد خیره کننده و همچنین بازار شب های شلوغ تبدیل شده اند به گونه ای که قدیمی و جدید باهم ترکیب می شوند. در حالی که برخی از بهترین شهرها در تایلند ارزش دیدن خود را دارند، برخی دیگر به عنوان دروازه به چشم انداز های حیرت انگیز از منظره های زیبا با سواحل زیبا، جزیره ایده آل و مناظر با شکوه در نزدیکی دروازه.

 

شهر کرابی

شهر کوچکی در شبه جزیره مالا، شهر کرابی یک مکان معتبر و ارزان برای شناختن فرهنگ محلی تایلندی است. این که آیا آن را در اطراف بازارهای شب شبانه و یا گرفتن ماساژ تایلندی تسکین دهنده سرگردان؛ شهر کرابی محل خوبی برای صرف چند روز است. اکثر بازدیدکنندگان، با این حال، از آن به عنوان دروازه ای به جاذبه های باور نکردنی که در نزدیکی دروغ قرار دارند استفاده می کنند. برای مثال، حدود هشت کیلومتری شهر، معبد پربرکت ببر است که در یک تپه قرار دارد و از منظر پانورامای اطراف آن را ارائه می دهد.

 

معرفی شهرهای توریستی تایلند
معرفی شهرهای توریستی تایلند

 

 

یکی دیگر از سایت های فوق العاده، سفر کوتاه قایق را دور می کند و صخره های سنگی گله ای به رئی لخ برای ساخت و سازهای فوق العاده و منحصر به فرد آن می گذارند. خیره کننده به نظر می رسد، این یک مکان باور نکردنی برای بازدید و سایت واقعا شگفتی طبیعی مانند زیبایی و شکوه و عظمت آن است.

 

اونت راتچاتانی

اوبون، در دریاچه های رودخانه مون، دارای تعدادی از معابد خوب است که ارزش بازدید از آن را دارند، با توجه به وات نونگ بو، مشخصه برجسته آن است. بهترین زمان سفر سال جولای، زمانی که شهر جشنواره شمع سازی آن را جشن می گیرد.

 

معرفی شهرهای توریستی تایلند
معرفی شهرهای توریستی تایلند

 

راهبان به مدت سه ماه قبل از این معبد به معابد خود بازگشته اند و در پایان دوره، شمعهای غول پیکر به پارک Thung Si Muang در مرکز اوبون وجود دارد. این واقعا خوشحال کننده است و در ماه اکتبر جشنواره دیگری وجود دارد که این بار شامل قایق هایی با تعداد زیادی شمع در آنها است!

 

چانتابوری

حومه های زیبا و مناظر متنوع اطراف چانتابوری این شهر را به عنوان یک مکان محبوب برای دیدار با دوستداران طبیعت تبدیل می کند. از این جا امکان دارد که در نزدیکی آبشارها و جنگل های دوست داشتنی به آن ها بروید و بسیاری از مردم به پارک ملی Namtokphlio هدایت می کنند که دارای گونه های گیاهی و گیاهان و یک توپوگرافی کوهستانی است.

 

معرفی شهرهای توریستی تایلند
معرفی شهرهای توریستی تایلند

 

 

این شهر همچنین دروازه ای برای مسافران است که به جزیره خیره کننده کوه چانگ می رود – یکی از زیباترین در کل تایلند است.

 

نونخای

با توجه به نزدیک بودن آن به وینتیان، اکثر مردم قبل از رفتن به همسایه لائوس در اینجا توقف می کنند. بازدیدکنندگان معمولا خوش شانس هستند که کشف کنند، اما Nong Khai یک شهر زیبا است که به طور خاص به آن سفر می کند. مجموعه ای از جشنواره های محلی جالب و هویت فرهنگی خود را در بانک های رودخانه مکونگ و با مردم محلی استقبال کنید. این مکان مناسب برای یادگیری در مورد طرف دیگر تایلند است.

 

معرفی شهرهای توریستی تایلند
معرفی شهرهای توریستی تایلند

 

معروف ترین جاذبه Sala Kaew Ku – یک پارک مجسمه باور نکردنی است که دارای مجسمه های بزرگ بودا، ویسونو و شیوا است که در محدوده آن قرار دارد. با نمایش های بزرگ بر روی رودخانه و معابد خیره کننده معمول به بوت شدن؛ نونگ خای یک مکان زیبا و صلح آمیز برای دیدار است – بجز در طول جشنواره ها!

 

هوآ هین

قبلا کمی بیش از یک روستای ماهیگیری، هوآ هین اولین ساحل رفت و آمد مکرر در تایلند بود زمانی که پادشاه راما VII در دهه ۱۹۲۰ از آن استفاده کرد. در طول سالها آن را به یک شهر توسط شن و شکوفه شده و بسیاری از ساکنان بانکوک گله اینجا برای صرف تعطیلات آخر هفته با لذت بردن از زمین گلف خود، waterparks و سفرهای روزانه متعدد است.

 

معرفی شهرهای توریستی تایلند
معرفی شهرهای توریستی تایلند

 

 

هوآ هین یک مکان آرام برای صرف وقت است و تعدادی از آبشارها و غارهای زیبا وجود دارد که ارزش دیدن دارند. تپه های Khao Takiab تپه ای که دورتر از آن است، دارای منظره ای عالی در برابر شهر و همچنین معابد و زیارتگاه های زیبا برای بازدید کنندگان است. لذت بردن از تماشای خورشید پایین است.

 

سوخوتای

پیش از این، پایتخت سیام، Sukhothai دارای ثروت از سایت های تاریخی دروازه در آستانه خود را فقط در انتظار کشف است. در حالی که شهر خود را به اندازه کافی برای دیدن و یا انجام نیست، این یک محل ناپدید شده است که از آن برای کشف خرابه های باور نکردنی و سایت های باستان شناسی که شما می توانید در پارک تاریخی Sukhothai در این نزدیکی هست.

 

معرفی شهرهای توریستی تایلند
معرفی شهرهای توریستی تایلند

 

 

این پادشاهی باستانی در قرن های ۱۳ و ۱۴ به وقوع پیوسته و اغلب به عنوان یک دوره طلایی تمدن تایلندی به شمار می رود. معنی “سحر خوشبختی”، Sukhothai قطعا شما را با شادی در تمام مجسمه های معروف و معبد بر روی صفحه نمایش را پر کنید. سعی کنید برای رسیدن به طلوع آفتاب از ویرانه های باستانی زود به اینجا برسید.

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

معرفی معبد پناهگاه حقیقت

معبد پناهگاه حقیقت یکی از معابد معروف و دیدنی کشور تایلند می باشد. که دراین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *