دانستنی هایی درباره آداب سفر و مسافرت

دانستنی هایی درباره آداب سفر و مسافرت

 

دانستنی هایی درباره آداب سفر و مسافرت
دانستنی هایی درباره آداب سفر و مسافرت

بیاتو کیش : با بخش تقسیم سفر باید، ما در دانش باید بهترین سفرهای بین فرهنگی را ارائه دهیم. از آنجا که سفر چنین کالای گرانبها، بخشی آموزشی، بخشی آرامش بخش، تجربه غنی سازی زندگی است، بخشی از ماجراجویی، مسافرت باید بسیار مراقب باشد تا انتظارات فرد خود را برآورده کند. خدمات مسافرتی منحصر به فرد ما را برای افرادی که از لحاظ ذهنی از همه جنبه های زندگی هستند، می پردازند.

از مدیران و دانشجویان، از شهروندان تا علاقه مندان به فضای باز، مسافرت باید راهی عالی برای غرق در محیط خارجی و فرهنگی ارائه دهد. در طول سال ها، ما یک شبکه پشتیبانی گسترده ای را توسعه داده ایم تا بتوانیم یک تجربه امن و غنی را به شما اطمینان دهیم که آیا شما در پکن، برلین یا بمبئی دست کم می گیرید.

سفر به خارج از کشور به معنای تایید منافع منحصر به فردی است که فرهنگ ها به میراث مشترک انسان ما به وجود آورده اند. در حالی که فرهنگ های ما و زبان های ما بسیار متفاوت است، آهنگ ها، داستان ها و داستان های ما بیان احساسات مشترک مردم را بیان می کند. این احساسات مشترک ما را به بازدید از تاج محل در هند یا دیوار بزرگ چین دعوت می کند و می گوید که این به ما تعلق دارد و این میراث مشترک ما برای همه ما برای به اشتراک گذاشتن و احترام است. ما در سفر باید مشتاق برای به اشتراک گذاشتن این میراث مشترک، اما ما نیز علاقه مند به شما را به مکان های خاص که ما می دانیم به شما معرفی. با ما در یک سفر به خارج از آهنگ های رانده شده به ما بپیوندید و در پشت هر گوشه زیبا چیزی زیبا پیدا کنید.

هدف ما غنی سازی تجربه مشتریان ما با ارائه فرصت های سفر منحصر به فرد برای ایجاد دیدگاه های جدید در زندگی و به دست آوردن درک بیشتر از سایر فرهنگ ها است. سفرهای ما در مورد ملاقات با افرادی از پس زمینه های مختلف فرهنگی، کاوش و تجربه زندگی شما در محیط آشنا خود را پیدا کنید. سفر باید هزینه ی توریستی معمولی را ارائه ندهد، بلکه تجربیات خود را با سطح صمیمانه تعاملات فرهنگی، ترکیبی از منافع خاص خود و فرصت های اشتراک گذاری فرهنگی منحصر به فرد برای برقراری ارتباط با مردم محلی در زندگی روزمره خود. ما تجارب سفر خود را فردی می کنیم تا ماجراجویی یک زندگی را به شما بدهیم، در حالی که شما در فرهنگ ها و جوامع دور افتاده ای قرار می گیرید.

اگر به پیگیری دانش اهمیت می دهید، باید به هر جا که این جستجو ممکن است شما را هدایت کند، آزاد باشد. مقصد بعدی شما چیست؟ تیم ما یک برنامه سفر شخصی طراحی شده با توجه به منافع، اهداف، زمان بندی و بودجه شما طراحی خواهد کرد. این که آیا شما یک مسافر بین المللی با تجربه و یا یک تایمر اول، لذت بردن از کاخ های لوکس و یا اجسام سنگ پایین، ما یک ماجراجویی فرهنگی است که با تخیل شما منطبق است. از لحظه ای که با ما تماس می گیرید، خدمات بسیار انفرادی ما به شما توجه می کند که شما نیاز دارید که دیدگاه خود را از سفر به یک سفر هیجان انگیز گسترش دهید.

سفر بیش از دیدن مناظر است. این باعث تغییر عمیق و دائمی ایده های شما در زندگی می شود. راه رفتن با سفر باید در سفر شما هرگز فراموش نکنید و کشف راه های زندگی جایگزین. دنیای تنوع در انتظار شماست.

افق های خود را گسترش دهید!

درباره‌ی sima

حتما ببینید

مسافرت در زمان کرونا

مسافرت در زمان کرونا از جمله مهم ترین دغدغه های حال حاضر جامعه است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *