قبرستان مسیحیان مقصداول گردشگری در هنگ کنگ

قبرستان مسیحیان :در این بخش از سایت گردشگری قصد داریم یکی از عجایب گردشگری   جهان را به شما خواننده گرامی معرفی کنیم قبرستان مسیحیان در هنگ کنگ مقصد اول گردشگری عجیب ما در سایت بیاتوکیش می باشد.

قبرستان مسیحیان در هنگ کنگ

قبرستان مسیحیان در تپه پوکفولام هنگ کنگ در سال ۱۸۸۲ ساخته شده است و بدلیل ساختار خاصش به منظره ای جالب بدل شد. هر چند که در زمان ساخت اطراف این قبرستان خالی از سکنه بود ولی در حال حاضر در اطرافش پر از ساختمان ، آسمان خراش و مراکز اداری است.

قبرستان مسیحیان
قبرستان مسیحیان

هُنگ کُنگ

هُنگ کُنگ شهری است جزیره‌ای در جنوب چین. منطقه خودمختار هنگ کنگ با هفت میلیون و ۲۳۰ هزار نفر جمعیت،از مهم‌ترین بازارهای مالی و تجاری آسیا و جهان به‌شمار می‌رود.

هنگ کنگ از سال ۱۸۴۲ تا ۱۹۹۷ جزو مستعمرات امپراتوری بریتانیا بود. در سال ۱۹۹۷ و پس از پایان یافتن پیمان پیشین به جمهوری خلق چین پیوست.

 

هنگ کنگ

منطقه هنگ کنگ یکی از دو منطقه تقسیماتی ویژه در جمهوری خلق چین است. منطقه دیگر ماکائو است. زبان‌های رسمی در هنگ کنگ چینی و انگلیسی است.

زبان رایج در هنگ کنگ اما عملاً زبان کانتونی است که یکی از گونه‌های چینی می‌باشد. ۹۳٫۶ درصد از مردم هنگ کنگ چینی‌تبار هستند. واحد رسمی پول هنگ کنگ، دلار هنگ کنگ است.

قبرستان مسیحیان
قبرستان مسیحیان

هنگ‌کنگ شهری با ۳۹ ساختمان بلند که ارتفاع هر یک بیش از ۲۰۰ متر است به شهر آسمان‌خراش‌ها معروف شده و تعداد ۴ برج بلند از مجموع ۱۵برج مرتفع دنیا را در خود جای داده‌است.

منطقه هنگ‌کنگ چهارمین منطقه در جهان از نظر تراکم جمعیت به‌شمار می‌آید. مید-لِولز، نام اعیان‌نشین‌ترین منطقه هنگ‌کنگ است.

هنگ‌کنگ به خاطر بندرگاه طبیعی عمیق خود که پذیرای کشتی‌های بزرگ باربری بین‌المللی است، شهرت دارد

درباره‌ی bia2kish

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *