کنسرت امید حاجیلی جزیره کیش – روژان سیر کیش

کنسرت امید حاجیلی جزیره کیش : شما می توانید بلیط این کنسرت را از دفتر گردشگری روژان سیر کیش تهیه کنید.

آدرس روژان سیر کیش

روژان سیر کیش واقع در جزیره کیش خیابان ساحل بازار دیپلمات واحد ۲۳ می باشد.

شماره تماس:۴۴۴۶۱۰۱۰-۰۷۶

شماره موبایل :۰۹۳۴۷۶۸۲۷۳۰

کنسرت امید حاجیلی
کنسرت امید حاجیلی

امید حاجیلی

امید حاجیلی (زادهٔ ۲ مهر ۱۳۶۲) زاده تهران، نوازنده ساز ترومپت، خواننده سبک پاپ، تنظیم کننده و آهنگساز است. او سه آلبوم آلگرو و دارکوب و حاجیلیتو را منتشر کرده‌است

زندگی‌نامه امید حاجیلی

امید حاجیلی، از سن ۹ سالگی نوازندگی پیانو را آغاز کرد و از ۱۱ سالگی وارد هنرستان موسیقی شد، پس از حدود ۳ سال نوازندگی ویولن ساز خود را به ترومپت تغییر داد و هم‌زمان به صورت خود آموز نوازندگی پرکاشن و درام را آغاز کرد و سال ۱۳۷۷ دیپلم هنرستان را گرفت و تا مقطعِ لیسانس در همان‌جا ادامه داد و بعد از آن مدرک کارشناسی ارشد موسیقی را از دانشگاهِ هنر اخذ نمود و همچنین در سال ۱۳۹۶ مدرک دکتری افتخاری زیر نظر وزارت علوم در رشته آهنگسازی نیز دریافت نمود.

علاوه بر ساز ترومپت و فلوگِل هورن او نوازنده سازهای پیانو، پرکاشن و درام نیز می‌باشد و در تک‌آهنگ (باغ مولوی) ساز ترومبون را نیز نواخته‌است.

اولین آلبوم

اولین آلبومش (به خوانندگی، آهنگسازی و تنظیمِ خودش) الگرو (Allegro) نام داشت که میکسی از چندین سبک موسیقی است، البته با گرایش به سمت موسیقی آمریکای جنوبی که در تاریخ آذرِ ۱۳۸۷ توسط شرکت ایران گام و آلبوم دوم او به نام حاجیلیتّو (hajilitto) در تیر ماه ۱۳۹۵ توسط شرکت رویال هنر منتشر گردید.

امید حاجیلی بیشتر به سبک لاتین، فانک و آهنگهای ریتمیک و انرژیک علاقه‌مند است ولی تحلیل بسیار خوبی از سبک‌های دیگر نیز دارد.

 

درباره‌ی bia2kish

حتما ببینید

اجرای زنده جزیره کیش حسن ریوندی ۲۵ آبان ۱۴۰۰ جزیره کیش

اجرای زنده جزیره کیش حسن ریوندی ۲۵ آبان ۱۴۰۰ در جزیره زیبای کیش و در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *