۷ آبشار شگفت انگیز در پرو

۷ آبشار شگفت انگیز در پرو

7 آبشار شگفت انگیز در پرو
7 آبشار شگفت انگیز در پرو

 

پرو : کوه های پرجمعیت پرو، ابرها را از طریق اقیانوس آرام برانگیخته و آنها را مجبور می کنند تا از نوامبر تا آوریل از پائین باران رها شوند. تمام این آب باران یک وب سایت عنکبوتی از رودخانه های دیدنی را از طریق کوه های بارانی از کوه ها می گیرد. حومه شهر پرو با آبشارهای زیبا شناور است و بعضی از آنها برای گردشگران قابل دسترسی هستند. پس از تجربه عظمت ماچو پیکو، فراموش نکنید که برخی از آبشارهای جهانی در پرو را ببینید.

 

 

۷٫ آبشار بایز

در فاصله ۵۲۰ متر (۱،۷۰۰ فوت) بالاتر از سطح دریا، آبشار Bayoz را می توان بین شهرهای لمورد و ساتپو پیدا کرد. ساده ترین راه برای رسیدن به این قسمت دور از پرو، توسط اتوبوس از لیما است. اتوبوس های شب راحت هستند، رها کردن لیما ۸ و ۱۰ بعد از ظهر و آنها صبح زود به Satipo می رسند.

 

7 آبشار شگفت انگیز در پرو
7 آبشار شگفت انگیز در پرو

 

آبشار Bayoz مجموعه ای از سقوط است که باعث ایجاد یک استخر برای ایجاد یک استراحت از سوراخ شنا می شود. این معمولا در جنگل داغ است و می تواند از نوامبر تا آوریل بارانی باشد، اما رطوبت سالانه می تواند بارهای کمی را به دست آورد. اگر قصد دارید به پیک نیک برسید، برای مورچه های بزرگ جنگلی در این منطقه مراقب باشید.

 

۶٫ آبشار Pucayaquillo

این آبشارهای آبشار منحصر به فرد از طریق غرق شدن سنگی به دامنه تپه به یک سوراخ شنا و طراوت و به عنوان ورودی به آمازون عمل می کند. ساکنان حدود ۲۳ کیلومتر (۱۴ مایل) از شهر تاراپتو، دوستداران آبشار، قدم زدن به اندازه کافی آسان به سقوط فقط برای شنا در پایه شکوه و عظمت خود است.

 

7 آبشار شگفت انگیز در پرو
7 آبشار شگفت انگیز در پرو

 

بیشتر پرماجرا برای رفع چهره سنگی آبشار ثبت شده است. ماجراجویان هرگز فراموش نخواهند کرد که آدرنالین از انداختن سنگهای نرم و صاف با نیروی کامل آبشار که روی آنها فشار می آید را فراموش کند. هتل Tarapoto منطقه شما باید بتواند یک تور تورپول را برای شما تنظیم کند.

۵٫ آبشار تيرول

شما می توانید آبشار Tyrol را فقط در ۱۰ دقیقه از شهر سان رامون پیدا کنید. برای وارد شدن به منطقه آبشار هزینه ۲ پله است. شما برای ۴۵ دقیقه پیاده روی در کنار بانک ها به دره رودخانه می روید. نگران نباشید و متوقف شوید و در بسیاری از حفره های شنا در طول مسیر فرو بریزید. اگر شما پرماجرا هستید، شنا کنید که شنا در استخر در پایه سقوط عظیم است که در آن شما توسط اسپری مژه ای ماساژ دهید.

 

7 آبشار شگفت انگیز در پرو
7 آبشار شگفت انگیز در پرو

 

در پاییز سقوط اتاق های بازرگانی و دستشویی وجود دارد در حالی که فروشندگان نوشیدنی ها و تنقلات را در ورودی می فروشند. در حالی که زیرساخت های توریستی بزرگ در آبشار تایلند وجود دارد، شما نمی توانید سقوط بیش از حد شلوغ پیدا کنید.

 

۴٫ آب مروارید چیناتا

این آبشار ۵۸۰ متر (۱،۹۰۰ پا) آبشار بیش از سه سطح و سپس از بین می رود به جنگل. شما ممکن است بخواهید یک راهنمای را در روستای   چیناتا استخدام کنید تا شما را به دنبال مسیر کوتاه اما شیب به تماشای آبشار. سقوط نیز از پست ارتش در نزدیکی پایه سقوط قابل مشاهده است، اما شما نمیتوانید به دانشگاه دسترسی پیدا کنید.

 

7 آبشار شگفت انگیز در پرو
7 آبشار شگفت انگیز در پرو

 

سقوط می تواند به راحتی توسط ابرها در فصل بارانی مبهوت، اما دیگر سایت های دیدنی و جذاب در سایت سقوط وجود دارد. Cuispes ویژگی های ویرانه Kuelap در سایه Chinata آبشار، همچنین به عنوان نسخه مینیاتوری Chachas از ماچو پیکو شناخته شده است.

 

۳٫ آبشار Ahuashiyacu

آبشار Ahuashiyacu به “آب خنده” و یا “آواز آب” ترجمه شده است. به همین دلیل نام آن به خاطر افتادن ۴۰ فوت (۱۳۱ پا) در یک استخر شنا است. چلپ چلوپ را در متناسب و تکان می دهد چون سقوط به طور کامل در داخل کاسه صخره ای که در دامنه تپه حک شده است، کاملا ثابت نیست.

 

7 آبشار شگفت انگیز در پرو
7 آبشار شگفت انگیز در پرو

 

فقط چند دقیقه از شهر Tarapoto، این سوراخ شنا معروف مناسب برای خانواده ها به عنوان استخر دارای نقاط کم برای کودکان است. شما باید هزینه کمی را در محل پارکینگ برای پذیرش پرداخت کنید و پس از یک صعود کوتاه ۱۰ دقیقه ای، برخی از پله ها به خوبی ساخته شده است.

 

۲٫ آبشار یامبلیا

در دماهای شمالی پرو، عمیق در آمازوناس در نزدیکی شهر Cuispes، Yumbilla Falls قرار دارد. شاید بیشترین تماشایی که در فهرست وجود دارد، آبشار یومبلیلا پنجمین آبشار بزرگ جهان است. ریختن بیش از لبه صخره سنگ آهک به یک کاسه در پوشش گیاهی، این بارندگی چشمگیر تقریبا ۹۰۰ متر (۳۰۰۰ فوت) است.

 

7 آبشار شگفت انگیز در پرو
7 آبشار شگفت انگیز در پرو

 

شما ممکن است بخواهید یک راهنمای محلی را استخدام کنید تا بتوانید تا چهارچوب پیاده روی خود را تا جایی که در Tuk Tuk قرار دارد بکشید. راهنمای همچنین می تواند مسیرهای مختلفی را برای شما فراهم کند که شما را به غارها، بالای سقوط یا پایه سقوط می برد که در آنجا اسپری انفجاری را تجربه خواهید کرد.

 

۱٫ آب مروارید گچتا

بیش از ۷۰۰ کیلومتر (۴۳۰ مایل) شمال شرقی لیما نشست آب مرواریدگچتا . سقوط در منطقه آمازوناس خیلی عمیق است که بازدیدکنندگان تا سال ۲۰۰۵ کشف نکرده اند. مردم محلی از قرن ها از رودخانه کوکاهوایکو بهره مند شده اند. رودخانه Cocahuayco این آبشار چند ساله را که بیش از دو سطح و ۷۶۰ متر (۲۵۰۰ فوت) میگذرد، سوخت می دهد. دو قطعه سقوط می تواند مایل به دور مایل به عنوان زمانی که آنها را از صخره های عسل مایل به زرد از کوهستانی که پوشش داده شده با پوشش گیاهی است.

 

7 آبشار شگفت انگیز در پرو
7 آبشار شگفت انگیز در پرو

 

افتادن پس از یک روستای کوچکی که در نزدیکی آن از جایی که سقوط می تواند در ابتدا پنهان شود نامیده می شود. مردم محلی به سختی کار کردند تا این رازها را مخفی نگه دارند، زیرا ترس از روحیه روحانی افسانه ای است که گفته می شود در استخرهای شنا زندگی می کند. امروزه برخی از زیرساخت های گردشگری وجود دارد، زیرا یک هتل کوچک در نزدیکی پایه آن ساخته شده است.

 

 

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

عجایب هفتگانه جدید ماچوپیچو

ماچوپیچو یکی از عجایب هفتگانه جدید در دنیا می باشد. که در بخش عجایب هفت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *