معرفی سواحل تفریحی در پرو

معرفی سواحل تفریحی در پرو

معرفی سواحل تفریحی در پرو
معرفی سواحل تفریحی در پرو

 

سواحل پرو : ملت پرو ممکن است از فرهنگ های باستانی، شهرهای قدیمی و ثروت های تاریخ معروف باشد، اما به این کشور جذاب تر از آنچه که اول به چشم می آید، بیشتر است. زیباترین قطعه سواحل غربی پرو در ساحل غربی حدود ۱ میلیون مایل دارد. قدم زدن در امتداد قطعه های خشک شده از شن و ماسه سفید، شنا در دریایی است که ۲۴ درجه در تمام طول سال و یا لذت بردن از برخی از بهترین مسابقات گشت و گذار در جهان است. در اینجا بهترین سواحل پرو است که شما را در مورد ماجراجویی بعدی خود در آمریکای جنوبی ملاقات می کند.

 

میرافلورز

به عنوان یک ساحل شهری ساخته شده، میرافلورز ممکن است بهشتی گرمسیری در ذهن شما باشد که بهترین سواحل پرو را تصور کنید، اما این بدان معنا نیست که ارزش آن را نداشته باشد. ساحل ساحل در Miraflores در منطقه مرکز ثروتمند شلوغ پایتخت پرو، لیما واقع شده است. بخشی از شهرک شدن شهر یک شهر پایتخت به معنی دسترسی آسان به مرکز شهر است، اما به اندازه کافی فضای و هوای تازه ای که احساس می کنید مانند زمان استراحت می کنید.

 

معرفی سواحل تفریحی در پرو
معرفی سواحل تفریحی در پرو

 

ساحل لبه با بلوک های آپارتمان بلند است که در لبه صخره های ناهموار در چمن سرسبز قرار دارد و با دیدگاه های فوق العاده ای از اقیانوس در امتداد کوسترو دبی قرار دارد. این یک نقطه عطف برای خوانندگان است که توسط گشت و گذار عالی جذب می شوند، و همچنین پاراگلایدر هایی که رویاهای روی زمین را شناور می کنند. قدم زدن در کنار سورتمه ساحل را بیابید و رستورانهای محلی را کشف کنید که در آن میتوانید از ناهار لذت ببرید.

 

سازمان ها

آرام و محکم، Los Organos یک شهر ساحلی کوچک خواب آلود فقط در اطراف گوشه ای از منطقه Mancora محبوب است. داغ و رویایی، ساحل در اینجا ایده آل برای کسانی است که به دنبال یک تکه از آرامش بدون جمعیت و بدون هیچ زحمتی. سازمان دیده بان ماهیگیران محلی ماهیگیری روزانه خود را به دست می آورند و برای لاک پشت های دریایی که دوست دارند غذا را در اطراف حوض تماشا کنند نگاهی بیندازید. از غذای روز و سایر غذاهای محلی پرو در رستوران های کوچک در اطراف میدان شهر قدیمی استفاده کنید.

 

معرفی سواحل تفریحی در پرو
معرفی سواحل تفریحی در پرو

 

بهترین کارهایی که در Los Organos انجام می شود، زندگی شگفت انگیز دریایی است – شما می توانید برای بازدید از نهنگ های باور نکردنی که از آب های این سواحل بازدید می کنید بروید. اگر شما خوش شانس هستید، ممکن است یک نگاه اجمالی از پستانداران با شکوه در زیستگاه طبیعی خود داشته باشید.

 

کابو بلانکو

این روستای ماهیگیری کوچک و سواحل شگفت انگیز آن مشهور است – این نقطه ای است که ارنست همینگوی به آن الهام گرفته شده است تا رمان معاصر خود را «مرد پیر و دریا» الهام دهد. هیمینگوی زمان زیادی را در کابو بلانکو گذراند، ماهیگیری بزرگ بازی را جذب کرد این منطقه در دهه های ۱۹۵۰ و ۶۰ محبوب بود.

 

معرفی سواحل تفریحی در پرو
معرفی سواحل تفریحی در پرو

 

امروزه جستجو برای ماهی های بزرگ توسط شکار برای امواج بزرگ به پیش برده شده است، زیرا خوانندگان به این منطقه برای فرصت های گشت و گذار عالی خود کشیده می شوند. نقطه ای برای مبتدیان نیست، امواج در اینجا عمیقا بزرگ هستند. لوله معروف “لوله پرو” یک چالش برای بسیاری از خوانندگان است که در ساحل فرود می آیند و یک تماشای تماشایی است. ساحل خود همه ی شنهای نرم است که با سنگهای کوهستانی که در آبی عمیق دریا دریافته است، مرز است.

 

لوبیتوس

همه خوانندگان – از آماتور به طرفدار – قطعا باید راه خود را به این تصویر کامل ساحل پرو. با توجه به جابجایی جریانها، این امواج به عنوان بهترین نقطه گشت و گذار در پرو، نشان داده شده است، چرا که بسیاری از مدارس گشت و گذار در این منطقه وجود دارد. فریز گشت و گذار خنک در شهر، که یک بار در دست یک شرکت نفت بریتانیا بود، قوی است.

 

معرفی سواحل تفریحی در پرو
معرفی سواحل تفریحی در پرو

 

حوادث صنعت نفت هنوز هم در سراسر چشم انداز اطراف پراکنده اند – محوطه ها در دریا باقی می مانند و ساختمان های قدیمی در کنار ساحل رها شده اند. بعد از نفوذ بریتانیا به جای انحراف از جذابیت ساحل، پیچ و تاب های عجیب و غریب به ساحل و شهر اضافه شده است و فقط معماری جالب باقی مانده است. ساختمان های بزرگ، قدیمی، بریتانیایی در ساحل دریا مشغول تماشای دریا هستند – برخی در حال حاضر توسط مردم محلی زندگی می کردند، دیگران رها شده اند – تعدادی از آنها در حال حاضر غرفه های غواصی!

 

ساحل سرخ

پلایا رویا (ساحل رد)، نام خود را از رنگ فوق العاده شن و ماسه در اینجا می گیرد. شن و ماسه عمیق عمیق غیر معمول به علت فعالیت آتشفشانی در این منطقه است که باعث می شود که محیط فوق العاده بارور باشد. سنگ مگنوم با مگماس کور شده در داخل توسط امواج به ساحل حمل می شود، ترک شن و ماسه شگفت انگیز زنده قرمز، که حتی بیشتر در برابر رنگ های زرد کرم صخره ای چشم گیر است.

 

معرفی سواحل تفریحی در پرو
معرفی سواحل تفریحی در پرو

 

پلایا رویا در زیبایی طبیعی باور نکردنی پارکااس ملی واقع شده است. با توجه به مایل های صخره ها و آب های ساحلی، هدف آن حفاظت از زندگی دریایی متنوعی است که در این منطقه زندگی می کند و همچنین برای حفاظت از فرهنگ بومی پاراکا. ساحل حتی بیشتر خیره کننده به نظر می رسد چون خورشید شروع به فرو رفتن در زیر افق، روشن کردن شن و ماسه و برجسته محیط های گرمسیری – بدون شک برجسته.

 

پلایا د لا مینا

همچنین در پاراکاس، لا مینا چشم انداز های خیره کننده ای را در امتداد ساحل با آب های سبز پر زرق و برق فیروزه دارد که برای شنا مناسب است. شن و ماسه پودری ساحل ایده آل برای بمب های ساحلی است که می خواهند به عقب برگردانند و از پرتوهای پرتو استفاده کنند – همه چیزهایی که باید برای رسیدن به این بهشت انجام دهید، کمی در حال حرکت است. در پایان جاده، چشم انداز سرسبز باز می شود و ساحل لا مینا در تمام شکوه خود نشان داده می شود.

در اوایل تابستان، این منطقه شایسته گردشگران است، اما وجود دارد

 

معرفی سواحل تفریحی در پرو
معرفی سواحل تفریحی در پرو

 

شانس شما ساحل همه را به خودتان داشته باشد. کسانی که احساس کمی پرحرمانه تر از خود دارند، گزینه ی کمپینگ در ساحل یک شبه دارند. کمپینگ فرصتی را برای گذراندن وقت در لا مینا ارائه می دهد پس از اینکه همه مسافرین روز به خانه رفته اند. آسمان شب روشن، یک فستیوال برای ستاره شناسان می شود و اگر شما خوش شانس باشید، همانطور که خورشید شروع به افزایش می کند، ماهیگیران محلی را از روز خود شروع می کنند و یک نگاه اجمالی از پیکیکن ها و شیرهای دریایی را می شنوند که بر شن و ماسه .

 

 پونتا نمک

Punta Sal در کنار ساحل شمالی، ساحل کلاس اول است که یکی از زیباترین مناطق در کل کشور محسوب می شود. ساحل محبوب است با ساکنان شهر که سرعت قطار ساعت قطار را از شهر دور می کنند تا زمان برگرداندن ماسه های طلایی را بگذرانند. Punta Sal طولانی ترین ساحل در این قسمت ساحل است – امواج ملایم و شنهای طلایی یک نقطه خیره کننده برای صرف چند روز ایجاد می کند.

 

معرفی سواحل تفریحی در پرو
معرفی سواحل تفریحی در پرو

 

با توجه به موقعیت آن نزدیک به استوا، جریان که از طریق این جریان جریان می یابد، آب دریا را به دمای ۲۴ درجه سانتیگراد گرم می کند – کل سال! این درجه حرارت خفیف، همراه با آب های آرام و شن و ماسه تمیز، Punta Sal ساحل مورد نیاز خود را در تعطیلات خود را در پرو.

 

مانکورا

روستای ساحلی عجیب و غریب که در ۳۶۵ روز از آفتاب ساحل می ماند، مانکورا یک نقطه عطف برای خواننده ها است و مسافران را با فضای خنک کننده آن جذب می کند. رستوران های کوچک و محلی که در خیابان های گرد و خاک قرار می گیرند و غذاهای بین المللی را برای قیمت های پایین عرضه می کنند. دلیل اصلی این است که اکثر مردم به مونکرا گله می کنند، اما ساحل آن: یک ماسه الهی با آب گرم است که موجب شستن در دریا مانند داشتن حمام می شود.

 

معرفی سواحل تفریحی در پرو
معرفی سواحل تفریحی در پرو

 

ساحل مانکورا همه شن و ماسه پودری خالص و پرتقال خوب است – علاوه بر این، تابش آفتاب تقریبا در تمام طول سال و آسمان آبی غیرمستقیم است و شما خودتان یکی از محبوب ترین نقاط ساحلی در پرو است. گشت و گذار در اینجا نیز فوق العاده خوب، رسم یک تکه بزرگ از surferdom به نقاط اصلی آن است. و در عین حال مشغول بودن، می توانید بخش کوچکی از بهشت خود را در این مورد پیدا کنید: بهترین ساحل در پرو.

 

 

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

عجایب هفتگانه جدید ماچوپیچو

ماچوپیچو یکی از عجایب هفتگانه جدید در دنیا می باشد. که در بخش عجایب هفت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *