پارک های بکر و مناظر زیبا در مالزی

پارک های بکر و مناظر زیبا در مالزی

 

پارک های بکر و مناظر زیبا در مالزی
پارک های بکر و مناظر زیبا در مالزی

 

مناظر زیبا در مالزی : مالزی چند فرهنگی خانه ای از یک آرایه خیره کننده از مناظر و صداها است که هر مسافر خوش شانس را به این کشور گرمسیری زیبا هدیه خواهد کرد. سرزمین های آن تقسیم شده اند و بین مالزیای غربی تقسیم شده اند که در شبه جزیره ای متصل به سرزمین اصلی آسیا و مالزی شرقی واقع در جزیره بورنئو قرار دارد. در نتیجه، این خانه به تنوع گسترده ای از اکوسیستم های متنوع است که فقط منتظر بررسی است.

بیاتو کیش : این که آیا آن سواحل بکر است شما بعد از، زندگی شبانه پمپاژ از شهرهای شلوغ مالزی و یا حتی غذاهای خوشمزه مالایی است که شما را مجذوب؛ این جواهر یک کشور چیزی برای همه دارد که بتواند در آن لذت ببرد.

 

 پارک ملی کوه لئونگ

این پارک ملی جذاب، محاصره کوه Ophir را احاطه کرده است که به طور چشمگیری در قلب جنگل هایی است که دامنه هایش را پوشش می دهد. اسطوره ها و افسانه ها در مورد ریشه های نام کوه فراوان است و حوضچه های زیبا حوزه های بالاتری از دامنه های آن را پنهان می کنند و در عین حال پنهان کردن گذشته مرموز خود در کنار آن. راهها مارها را از طریق زیرزمینی سرسبز به سمت بالا میبرند و دیدگاه از بالا، نفس گیر است، زیرا شما با دیدگاههای پانوراما از جنگل زیر روبرو میشوید.

 

 

پارک های بکر و مناظر زیبا در مالزی
پارک های بکر و مناظر زیبا در مالزی

 

 

طیف گسترده ای از پرنده ها در قوطی های غنی و سرسبز است که پارک ملی کوه لدننگ را پوشش می دهند. آبشارها نیز به کوه اوفیور می رسند و یکی از محبوب ترین آبشارهای پورتری است که به شما امکان می دهد تا پس از یک سفر آرام در استخر تازه و خوشامدگویی خود، آن را خنک کنید.

 

پارک ملی اندو-رمپین

پارک ملی نیدو-رمپین پس از دو رودخانه که از آن عبور می کند، نامیده می شود و در جنگل های بارانی استوایی است که برای پیاده روی های لذتبخش ساخته می شود. این چشم انداز باستانی که حدود ۲۴۰ میلیون سال پیش از آن استقراء می کند، ارزش دیدن کاوش در مالزی به دلیل زیبایی های مناظر آن است که چیزی شبیه چیزی از پارک ژوراسیک است.

 

پارک های بکر و مناظر زیبا در مالزی
پارک های بکر و مناظر زیبا در مالزی

 

رودخانه ها، استخرها و آبشارها به جای پارک و پس از گذراندن گذرگاه خستگی از طریق جنگل های بارانی، احساسات فراموش نشدنی را به خود جلب می کنند. این دومین بالاترین قله در مالزی، این پارک ملی دارای فراوانی از شگفتی های طبیعی است که شما را با شکوه و شگفتی تیره می کند. به آرامی در امتداد مسیرهایی که از درختان عظیم در هر دو طرف کشیده شده است، یک تجربه آزادی است زیرا شما به تنهایی در وحشی زندگی می کنید.

 

 پارک ملی توکوه عبدالرحمان

بهشت جادویی، پنج جزیره که پارک ملی توکونو عبدالرحمان را تشکیل می دهند، به سادگی الهی هستند. از طریق آبهای زیبا بلوز به جزیره ها، شما می توانید برای تصور اینکه شما در حال افکار پوچ هستید، شکوه و جلال خود را ببخشید. در اندازه های مختلف، همه جزایر دارای سواحل دوست داشتنی برای استراحت هستند و صخره های مرجانی اطراف آنها را برای برخی از snorkeling فوق العاده و غواصی.

 

پارک های بکر و مناظر زیبا در مالزی
پارک های بکر و مناظر زیبا در مالزی

 

 

اگر چه پارک می تواند شلوغ شود، این تنها نشان دهنده محبوبیت آن و شهادت دادن به جاذبه های باور نکردنی در نمایش است. جنگل های سرسبزی سرسبز که به آرامی به خیره شدن سواحل سفید که به آبهای اطرافشان می افتد، این جزایر را در مالزی می بینند.

 

 

 پارک ملی لامبور هیلز

پارک ملی لامبور هیلز، هرچند که کم ارتفاع آن است، قطعا بالاتر از وزن آن است که در مورد همه آنچه که در ارائه دارد، ممانعت می کند. نقطه عطف تنوع زیستی، که در آن یک حیوان خانگی واقعی حیوانات و پرندگان هر دو بزرگ و کوچک است، این پارک مناسب برای دوستداران طبیعت است که همه چیزهایی را که می بینید و انجام می دهند، دلسرد می کند.

 

پارک های بکر و مناظر زیبا در مالزی
پارک های بکر و مناظر زیبا در مالزی

 

 

مسیرها و راهها با طعم طعمه از طریق زیرزمینی جنگل، و در سایه بالایی بالا، پرندگان و میمون ها در میان شاخ و برگ قرار دارند. با درختانی که تا ارتفاع هشتاد و پنجاه متر ارتفاع دارند، شما گاهی اوقات از جنگل ستمدیده ای که در اطراف شما می سوزد ناامید می شوید. برای احساس نسیم در پوست خود و فرار از درختان بلند، برای بالاترین نقطه در پارک، Bukit Lambir، که همچنین برخی از دیدگاه های شگفت انگیز ارائه می دهد. با آبشارها و استخرهای مجزا که در اطراف پارک پراکنده شده اند، جاذبه های زیبایی را برای کشف در Lambir Hills های دوست داشتنی و صلح آمیز وجود دارد.

 

 پارک ملی سیمالایاو

این پارک ملی واقع در ساحل جزیره بورنو، ترکیبی عالی از تعدادی از اکوسیستم های متنوع است و فهرستی از فعالیت های مختلف برای بازدید کنندگان را انتخاب می کند. این که آیا شما یک پرنده عصبانی هستید، یک علاقه مندان پیاده روی یا جذابیت در مورد دریانوردی؛ تسهیلات ارائه شده بسیار شگفت انگیز است و به همین ترتیب هر بازدید کننده رایگان است که به دنبال سرگرمی مورد علاقه خود را به عنوان آنها لطفا.

 

پارک های بکر و مناظر زیبا در مالزی
پارک های بکر و مناظر زیبا در مالزی

 

 

سواحل خیره کننده ساحل را دربر می گیرند و جنگل های غیر قابل نفوذ ضعیف می شوند تا زمانی که شن و ماسه مانع از ادامه آن نشوند. به آب نگاهی بیندازید و لذت بردن از سفر قایقرانی به یاد ماندنی. نگاه کردن به ساحل به شما یک چشم انداز باور نکردنی از این زیبایی از خط ساحلی ارائه می دهد. در شب، بازدید کننده های پرماجرا می توانند یک قایق را به منظور دیدن برخی از دیدارهای تمساح تمدید کنند.

 

 پارک ملی نیا

وای! این پارک ملی قابل توجه است که ارزش بازدید از غارهای دیدنی و جذاب موجود در مرزهای آن است. این مجموعه غارها دارای نشانه هایی از بقای انسان است که بیش از ۴۰،۰۰۰ سال به طول انجامیده است و به همین دلیل این سایت بسیار مهم باستان شناسی در مالزی است. سنگ های قیمتی، محورها، جواهرات و سایر ابزارهای مختلف از سراسر هزاره ها در داخل غارها نشان داده شده است که نشان می دهد تجدید طولانی مدت آنها به عنوان مکان برای پناهگاه و حفاظت است.

 

پارک های بکر و مناظر زیبا در مالزی
پارک های بکر و مناظر زیبا در مالزی

 

غارها برای کشف خیره کننده هستند و سازه های متمایز زمین شناسی شگفت انگیز هستند. در خارج از آن، فون و گیاه پرطرفدار به طور ناگهانی متوقف می شود و سایه غارها قادر به ادامه حرکت آنها نیست. همپوشانی جنگل های پر از زندگی پر از گرمی و خوشبختانه با غارهای سرد و سرد، پارک ملی نیا را به عنوان مکان ویژه ای برای دیدار می سازد.

 

 پارک ملی کینابالو

یکی از مهمترین نقاط تنوع زیستی در جهان، کینابالو دارای طیف وسیعی از حیوانات و گیاهان هیجان انگیز برای بازدیدکنندگان است. با بیش از ۴۵۰۰ نوع مختلف در نمایشگاه، فراوانی زندگی در شما از هر طرف و در شکوفه های متراکم و حرکات پنهان و پرندگان و حیوانات شنیده می شود.

 

پارک های بکر و مناظر زیبا در مالزی
پارک های بکر و مناظر زیبا در مالزی

 

 

نام کوهی که نام آن را نامگذاری کرد، نام کینابالو است که در واقع بلندترین کوه در جزیره ای است که ارتفاع آن بیش از ۴۰۰۰ متر است. پارک ملی با وجود داشتن یکی از محبوب ترین پارک ها در مالزی، لذت بخش و بی دست و پا است.

 

پارک ملی گونگون مولو

این اثر پس از موزه کوه مولو نامگذاری شده است، این پارک ملی برای ثروت مناظر شگفت انگیز و مناظر خیره کننده در نمایشگاه فوق العاده است. از راه دور و نسبتا غیرقابل دسترسی، تنها راه رسیدن به آن، توسط هواپیما یا قایقرانی است؛ مهم نیست که چطور به اینجا رسیدید تا زمانی که انجام دهید! تشکل های کاروستی باستانی آن است که پارک ملی گونگون مولو در درجه اول شناخته شده است که در طی هزاره ها آنها مجموعه ای باور نکردنی از تشکیل سنگ های شگفت انگیزی را پرتاب کرده اند. با توجه به غارها، صخره ها و کانیون هایی که به طرز چشمگیری از طریق زیرزمین پارک راه می روند، مناظر به سادگی باید باور شود.

 

 

پارک های بکر و مناظر زیبا در مالزی
پارک های بکر و مناظر زیبا در مالزی

 

 

 

غارهای بزرگ نقطه این منطقه و در واقع Sarawak اتاق بزرگترین اتاق شناخته شده در جهان است. کشش برای همیشه، ذهن boggles در اندازه بزرگ آن است. مسالمت آمیز و منحصر به فرد، این پارک ملی در مالزی قطعا ارزش تلاش است!

 

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

زیباترین مکان های اقامتی در ساحل مالزی

زیباترین مکان های اقامتی در ساحل مالزی   ساحل مالزی : تایلند قطعا تنها کشور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *