شگفت انگیزترین مقصد در مالزی غربی

شگفت انگیزترین مقصد در مالزی غربی

شگفت انگیزترین مقصد در مالزی غربی
شگفت انگیزترین مقصد در مالزی غربی

 

 

مقصد در مالزی غربی : کشور مالزی به دو منطقه اصلی جغرافیایی تقسیم شده است، که معمولا به عنوان جزایر شبه جزیره مالزی (یا مالزیای غربی) و مالزی مالزی (مالزی شرقی) شناخته می شود. دوستداران طبیعت مالزی غربی را جذاب تر می کند. جنگل های بارانی گرمسیری، تپه ها با کاشت های چای پوشیده شده، سواحل شنی زیبا با آب کریستال، و فرصت های زیادی برای افزایش از طریق جنگل ها و جنگل ها وجود دارد.

بیاتو کیش : دوستداران شهر نیز بسیار به آنها علاقه مند می شوند در شهرهای بزرگ. کوالالامپور، پایتخت مالایی، به برخی از بلندترین آسمان خراش ها در جهان مجهز است. جورج تاون دارای یک شهر تاریخی تاریخی است. هر دو از فرصت های خرید فوق العاده برخوردار هستند. شاید مالزیای غربی بایستی یک بنر بنویسد که «یک اندازه مناسب همه است».

 

ارتفاعات کامرون

نام مردی که در سال ۱۸۸۵ آنها را نقشه برداری کرده است، ارتفاعات کامرون یک جای خوب برای بالا بردن آن است تا اگر حرارت تابستان برای شما خیلی گرم در پایین زمین باشد. عادت به عقب نشینی به ارتفاعات بالاتر در طول تابستان با کلونیستهای بریتانیا در دهه ۱۹۳۰ آغاز شد.

 

شگفت انگیزترین مقصد در مالزی غربی
شگفت انگیزترین مقصد در مالزی غربی

 

 

مسافران امروز نه تنها برای خنک شدن بلکه برای لذت بردن از کاسپا و دیدگاه های جذاب از گیاهان چای که در مزارع در سراسر منطقه رشد می کنند. این که آیا شما یک گیاه چای می گذرانید، در برخی از پیاده روی های خوب و یا شاید از معبد یا دو دیدار بازدید کنید، ارتفاعات کامرون محل خوبی برای خنک کردن است.

 

جورج تاون

جورج تاون، به نام پادشاه انگلیس جورج سوم، نام یکی از قدیمی ترین ساکنان بریتانیا در جنوب شرقی آسیا است. شهر قدیمی در ۱۷۸۶ در جزیره پنانگ تاسیس شده است که ترکیبی از معماری استعماری و چینی است. این مالکان غذا در مالزی است و برای تنقلات خیابانی شناخته شده است.

 

شگفت انگیزترین مقصد در مالزی غربی
شگفت انگیزترین مقصد در مالزی غربی

 

شهر برای دیدن و انجام این کار بسیار زیاد است، بنابراین برای صرف چند روز در اینجا برنامه ریزی کنید. اگر به فنگ شویی اعتقاد دارید، از چینگ Fatt Tze Mansion دیدن کنید که در این مورد طراحی شده است. سالن شهری بی نظیر، یک مثال بزرگی از معماری استعماری انگلیس است. وات چاییمانگالارام معبد بودایی یکی از بزرگترین بوداهای خواب در جهان است.

 

 کوالالامپور

کوالالامپور، پایتخت و بزرگترین شهر مالزی، یک گلدان فرهنگی است که با قدیمی قدیمی هم مخلوط می شود. بریتانیایی ها در قرن نوزدهم بنیانگذاران قلع را تأسیس کردند و تنها چند دهه بعد آن را به عنوان مستعمره ادعا کردند. جمعیت از ملاهای مالایی، چینی و هند تشکیل شده است، هر کدام فرهنگ خود را به صحنه آوردند.

 

شگفت انگیزترین مقصد در مالزی غربی
شگفت انگیزترین مقصد در مالزی غربی

 

کوالالامپور یا KL همانطور که اغلب به آن اشاره می شود دارای منظره شهر است که دارای بلندترین آسمان خراش ها در جهان (برج های دوقلو پتروناس) و معابد بودایی و هندو است که مناره های ساختمان سلطان عبدالسالت را در اختیار دارند.

 

جزیره تیمان

جزیره تیمان، جزیره ای حدود ۳۰ کیلومتر (۲۰ مایل) از ساحل شرقی، یکی از زیباترین مکان های جنوب شرقی آسیا است. اگر فیلم فیلم South Pacific را دیده اید، جزیره تیمان دیده اید؛ Bali Hai بود. هیلز با پوشش گیاهی سرسبز به نظر می رسد کنتراست خوبی نسبت به سواحل و صخره های مرجانی سفید است، که بسیار محبوب با غواصان است.

 

شگفت انگیزترین مقصد در مالزی غربی
شگفت انگیزترین مقصد در مالزی غربی

 

در حالی که جنگل های جنگلی یکی دیگر از فعالیت های محبوب هستند، شما نیازی به رفتن به آنجا برای دیدن مارمولک های عظیم؛ آنها از طریق روستاها سوار می شوند مسیرهای پیاده روی از کابل های برق پیروی می کنند. برای انجام کاری متفاوت، شما می توانید در پروژه Turtle لاک پشت Juara، یک هچری، داوطلب شوید.

 

تامان نگارا

اکوتوریست ها قطعا خواهان بازدید از تانن نگارا، سایت یکی از قدیمی ترین جنگل های بارانی استوایی هستند که پیش بینی می شود ۱۳۰ میلیون سال پیش باشد.

 

شگفت انگیزترین مقصد در مالزی غربی
شگفت انگیزترین مقصد در مالزی غربی

 

 

تامان نگارا، قبلا به عنوان پارک ملی King George V شناخته شده است، مکان شگفت انگیزی برای لذت بردن از طبیعت، از افزایش جنگل است که ممکن است شامل عبور از رودخانه بر روی یک پل تعلیق طناب به کوهنوردی در تامان نگارا، در ۲۱۸۷ متر (۷،۱۷۵ پا) با بالاترین نقطه در مالزی.تامان نگارا همچنین جای خوبی برای دیدن حیات وحش از قبیل خورشید خرس، ببر مالایا و فیل هند است. بهترین زمان برای بازدید، فصل خشک بین فوریه تا سپتامبر است.

 

جزایر توقف

در برخی مواقع در طول مسافرتهای خود در غربی مالزی، شما فقط می خواهید به نشستن و استراحت بپردازید، شاید کمی غواصی داشته باشید. جزایر توقف فقط محل برای انجام این کار است. این جزایر دارای درختان نخل هستند که در فضای سبز، سواحل شن و ماسه مرجانی و آب فیروزه ای کریستال شتاب می گیرند. دو جزیره اصلی، وجود دارد. Kecil با توجه به گزینه های اقامت ارزان تر، مسافران بیشتری را جذب می کند، در حالی که Besar کمی گران تر است و بیشتر به خانواده ها و کسانی که می خواهند از صحنه حزب Backpacker اجتناب کنند.

 

شگفت انگیزترین مقصد در مالزی غربی
شگفت انگیزترین مقصد در مالزی غربی

 

از آنجا که آب بسیار روشن است، جزایرتوقف مورد علاقه است با snorkelers و غواصان است. FYI: شما مجبور نیستید احساس گناه در مورد پریدن از آثار و موزه ها در اینجا؛ هیچ کدام وجود ندارد با این حال، اگر واقعا میخواهید خودتان را به کار ببندید، مسیرهای پیاده روی خوبی در این جزیره وجود دارد.

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

زیباترین مکان های اقامتی در ساحل مالزی

زیباترین مکان های اقامتی در ساحل مالزی   ساحل مالزی : تایلند قطعا تنها کشور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *