معرفی هتل های لوکس در دبی

معرفی هتل های لوکس در دبی

 

معرفی هتل های لوکس در دبی
معرفی هتل های لوکس در دبی

 

آیا برنامه ای برای تعطیلات به دبی دارید؟ آیا می خواهید یک اقامت درخشان و ماندگار داشته باشید؟ به هیچ وجه نگاهی نکنید زیرا ما لیستی از ۱۰ هتل لوکس دبی را در اختیار شما قرار داده ایم که در آن تعطیلات شما صرفا به یاد ماندنی نیستند، اما رضایت بخش و ارزش هر پنی که پرداخت می کنید. این مکان آفتابی که در طول سال به طول انجامید، بسیار مؤثر است.

 

جمیرا زابل سارای

این هتل لوکس که در کنار جزایر پالم جمیره واقع شده است، دارای ساحل مخصوص هتل است و دارای اتاق های با کیفیت عالی و حمام های سنگ مرمر بسیار پیشرفته و منظره ای از بالکن می باشد.

 

معرفی هتل های لوکس در دبی
معرفی هتل های لوکس در دبی

 

 

جمیرا زابل سارای رستوران های شیک و محل زندگی شبانه خود را در اموال خود دارد که می توانید غذاهای محلی و بین المللی را طعم دهید و سپس در سالن بدنسازی و اسپا که در آن دسترسی به آن دارید، آن را انجام دهید.

 

هتل پنج پالم

پنج پالم در ساحل واقع در جزیره پالم جمیرا واقع شده است. ساختمان هتل بلافاصله با حیرت انگیز از طریق نمای شیشه ای و ویلا ها و رستوران های چند سطحی که در اطراف ساختمان اصلی ایجاد می شود، به شما خیره می شود.

 

معرفی هتل های لوکس در دبی
معرفی هتل های لوکس در دبی

 

 

تمام اتاق های پانل پنج نفره مهمانان خود را از منظر اقیانوس یا منظره ای از مرکز شهر دبی ارائه می دهند. شایستگی این مکان با خدمات ارائه شده از سوی کارکنان، باعث می شود که اقامت شما به یاد ماندنی باشد. می توانید از رستوران های متعدد، کافه های روباز و میله های کنار استخر در اموال برای لذت بردن از غذاهای جهان استفاده کنید.

 

هتل کویر پالم دبی

دبی پالم دبی، ۲۰ دقیقه از دبی و مرکز شهر بورج دبی و یک رانندگی کوتاه ۱۵ دقیقه ای از فرودگاه بین المللی دبی، جایی است که می تواند خدمات جهانی را در بین سبزی های سرسبز تجربه کند.

 

معرفی هتل های لوکس در دبی
معرفی هتل های لوکس در دبی

 

 

اتاق مهمان ارائه شده توسط Desert Palm شامل تهویه مطبوع و بسیاری از امکانات دیگر مانند مرکز سرگرمی با تلویزیون LED و سیستم سینمای خانگی، دستگاه Nespresso با قهوه ساز و مینیبار کاملا مجهز است. مهمان ها میدان های پولو خیره کننده، اسب و سبز سرسبز را تحسین خواهند کرد.

 

 هتل آتنا

هتل آتنا یک هتل ۴ ستاره در دبی است و چند دقیقهی دور از مغازه امارات، اتاق های مهمان معروف را دعوت می کند و شما را در خانه احساس می کند. اتاق های فضایی بلافاصله شما را احساس غنیمت می کند و امکانات رفاهی مانند تلویزیون ال ای دی، قهوه ساز، پارکینگ رایگان و رایگان Wi-Fi زندگی شما را ساده تر می کند. شما همچنین می توانید خدمات اتوبوس اضافی ارائه شده توسط هتل ارائه دهید که به شما سوار شدن به بازار امارات، ساحل جمیرا و ایستگاه مترو می شود.

 

معرفی هتل های لوکس در دبی
معرفی هتل های لوکس در دبی

 

با یک سرویس اتاق ۲۴ ساعته و میزبان از گزینه های ناهار خوری در طول روز، می توانید غذاهای جهانی را بدون خروج از هتل تجربه کنید. اگر چه شما تصمیم به ترک هتل و رفتن به بازار امارات می گیرید، برای اینکه انتخاب کنید.

 

 

هتل توچال دالبی دبی

توچال دالبی دارای یک سواحل شنی خصوصی است و در جزیره افسانه ای Palm Jumeirah دبی واقع شده است. هتل رفت و آمد مکرر از فعالیت های آب برای مهمانان خود، از جمله snorkeling، غواصی، و دیگر ورزش های آبی در صورت درخواست در کنار استخرهای شنا که در آن می توانید شام و چرت زدن در اطراف.

 

معرفی هتل های لوکس در دبی
معرفی هتل های لوکس در دبی

 

آپارتمان های بزرگ به طور انحصاری طراحی شده و دارای امکانات و خدماتی مانند تلویزیون ال ای دی با مرکز رسانه، ماشین قهوه Nespresso با قهوه غلاف، رایگان Wi-Fi و حمام اختصاصی می باشد. مهمانان این فرصت را دارند تا در آشپزخانه های متنوع خود در ۴ رستوران خود لذت ببرید، که هر کدام یک تجربه متفاوت را ارائه می دهند.

 

هتل پالازو ورساچ دبی

پالازو ورساچ دبی هتل یک بوتیک با لوکس در اوج خود است. نام ورسا همه را می گوید کسانی که مارک را می فهمند نمی توانند ناامید شوند.  پالازو ورساچ دبی که پس از نشانه گرفتن از کاخ های ایتالیایی قرن شانزدهم طراحی شده است، شما را با ورودی های بالای سقف، باغ های زیبای مرسوم، و مجموعه ای از مبلمان مجلل ایتالیایی طراحی شده است که به طور انحصاری برای این خانه ساخته شده و طراحی شده است. ویژگی.

 

معرفی هتل های لوکس در دبی
معرفی هتل های لوکس در دبی

 

آپارتمانهایی که به طور طبیعی به خوبی روشن شده اند دارای امکانات رفاهی هستند که شما از آنها لذت خواهید برد. اما آنها با اتاق های منحصر به فرد طراحی شده با پارچه های لوکس بر روی تختشان قرار می گیرند و مبلمان شما مرتب می شود که شما را در یک ترنس قرار می دهد. پس از گذشت زمان، می توانید از ۸ رستوران مختلف امضا انتخاب کنید که غذاهای شگفت انگیز و تجربی از سراسر جهان را ارائه می دهند.

 

هتل جمیرا مینا 

جمیرا مینا  که به معنی “بندرگاه صلح”، یک هتل بوتیک لوکس جذاب است که مهمانان خود بهترین ارائه می دهد لوکس با اتاق مهمان توسعه طلبانه خود، فوقالعاده مبله است و ضروری به بالکن خود را نادیده می گیرند خلیج عربی می باشد. جایی که در آن تجربیات فراوانی در شکل از فعالیت های که شما می توانید در شریک هستند.

 

معرفی هتل های لوکس در دبی
معرفی هتل های لوکس در دبی

 

به غیر از آپارتمان و سوئیت های لوکس که هستند بدون شک در سمت شیب دار این طیف، جمیرا مینا A’Salam نیز ارائه می دهد مهمانان خود بدون تردید ۴۰ بین المللی رستوران ها، سالن ها، کافه ها و را انتخاب کنید.

 

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

جاذبه های گردشگری در رأس الخیمه دبی

جاذبه های گردشگری در رأس الخیمه دبی

جاذبه های گردشگری برتر رأس الخیمه دبی     رأس الخیمه بسیاری از فرماندهان محلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *