جاذبه های گردشگری در رأس الخیمه دبی

جاذبه های گردشگری برتر رأس الخیمه دبی

 

جاذبه های گردشگری در رأس الخیمه دبی
جاذبه های گردشگری در رأس الخیمه دبی

 

رأس الخیمه بسیاری از فرماندهان محلی شهر دبی را از شهر دور می کند. امارات شمالی ترین منطقه شمال، رأس الخیمه با کوه های حجاری توانا، که به طور چشمگیری به سواحل رول می دهد، حمایت می کند و این یک پایگاه عالی برای کاوش و گشت و گذار در ناحیه ناهموار است.

از لحاظ تاریخی، این منطقه بسیار مهم است، با کاوش های باستان شناسی در اینجا نشان می دهد که این منطقه از هزاره سوم قبل از میلاد ساکن شده است. موزه ملی رأس الخیمه کار بسیار خوبی در توضیح این تاریخ طولانیمدت دارد.

با وجودی که بسیاری از شهرها مدرن است، منطقه جازیرات الحمرا جالب توجه است و جاذبه گردشگری مهم است، زیرا طعم زندگی امیریتی مروارید و ماهیگیران قبل از سقوط نفت در اواسط قرن بیستم است. اطلاعات بیشتر در مورد بهترین مکان ها برای بازدید از لیست ما از جاذبه های برتر در رأس القیمه بیشتر بدانید.

 

جبل جیس

در حدود ۵۵ کیلومتری شمال شرق رأس الخیمه، جبل جیش، بخشی از رشته کوه های حجار، بلندترین کوه امارات متحده عربی است که قله آن ۱۹۳۴ متر است. اخیرا مسیر جادهای ۲۰ کیلومتری به سمت بالا (نه کاملا به قله) مارها را در یک سوپاپ تا کلبه کوه، با سکوهای دید در امتداد مسیر به سمت چشمان زیبا منتهی می کند.

 

جاذبه های گردشگری در رأس الخیمه دبی
جاذبه های گردشگری در رأس الخیمه دبی

 

 

در نزدیکی بالای جاده، مجموعه ای از تراسهای منظره با منظره یاب و کافه ها، دیدگاه های دیدنی ای را که در اطراف قله های خشتی به دشت ساحلی می افتد، ایجاد می کند که این قلمرو اصلی برای عکاسان است، به خصوص در اواخر بعد از ظهر، زمانی که سنگهای پرتقال درخشان

 

 سواحل رأس الخیمه

رأس الخیمه برای طرفداران خورشید و طرفداران آرامش بسیار زیاد است. خط ساحلی طولانی امارات با استراحتگاه های لوکس تجمیع می شود که هر کدام از آنها دارای شن و ماسه طلایی است. اکثر افراد غیر مجاز نیز می توانند از امکانات خود با یک گذر روز استفاده کنند.

 

جاذبه های گردشگری در رأس الخیمه دبی
جاذبه های گردشگری در رأس الخیمه دبی

 

 

سواحل به خوبی مراقبت و بسته بندی شده با امکانات، از جمله صندلی های خورشیدی، سایه های خورشیدی، کافه ها و رستوران ها درست در شن و ماسه، آب شیرین آب، و تقریبا همه چیز شما را برای یک روز به اضافه کردن قهوهای مایل به زرد خود را. امکانات مختلفی از آب در اختیار شما قرار گرفته است، از جمله اجاره کایاک و اسکی جت.

 

موزۀ ملی رأس الخیمه

موزه ملی رأس الخیمه در قلعه ای قرار دارد که تا اوایل دهه ۱۹۶۰ محل اقامت خانواده های حاکم بود. این موزه مجموعه ای عالی از مصنوعات باستان شناسی و قومی است.

اتاق قواسیم در طبقه اول به ویژه جالب است، با مجموعه ای از اسناد، نسخه های خطی و معاهدات بین حاکمان رأس الخیمه و بریتانیا. همچنین نمایشگاه هایی از سلاح های سنتی متعلق به خانواده حاکم و همچنین نمایشگاه های باستان شناسی در مورد اولین مهاجران در منطقه تا دوره اواخر اسلامی وجود دارد. بخش قومشناسی موزه زندگی سنتی در امارات را شامل می شود، از قبیل معماری، غواصی مروارید، تاریخ کاشت، کشاورزی و ماهیگیری.

 

جاذبه های گردشگری در رأس الخیمه دبی
جاذبه های گردشگری در رأس الخیمه دبی

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این منطقه، تور روزانه روزانه رأس الخیمه به مناظر فرهنگی و تاریخی آن می پردازد و همچنین مناظر ساحلی آن را به نمایش می گذارد، با تعداد زیادی عکس در نقاط مختلف منظره ای از کورنیش و در مارینا در امتداد راه. مهمترین آثار هنری شامل موزه، فتح دایا و جزیات الحمرا است. تمام حمل و نقل شامل وانت و رها کردن از هتلهای رأس الخیمه گنجانده شده است.

 

 فاطمه ضیاء

این قلعه گل آجری قرن شانزدهم، حدود ۲۰ کیلومتری شمال شهر رأس الخیمه، در موقعیت استراتژیک تپه ای است که در خلیج فارس قرار گرفته است تا از منطقه به خاطر حمله به انگلیس ها دفاع کند. فا دایه به عنوان یک برج نظامی دفاعی نقش مهمی در تاریخ رأس الخیمه ایفا کرد.

 

جاذبه های گردشگری در رأس الخیمه دبی
جاذبه های گردشگری در رأس الخیمه دبی

 

دیگر تپه های ویران شده و برج های تماشا را می توان به جنوب تپه مشاهده کرد. نبرد در سال ۱۸۹۱ بین امارت و نیروهای بریتانیا منجر به نابودی بسیاری از وثیقه ها در اینجا شد. دیدگاه های پانورامیک از استقرار قلعه، ارزش سفر خود را در اینجا، و برای هر کسی که علاقه مند به تاریخ است، کشف قلعه خود یکی از مهم ترین مواردی است که امارات کوچک انجام می دهد.

 

 کوه های حجار

کوه های ناهموار و خیره حجار بر مناظر رأس الخیمه تسلط پیدا می کنند و یک منطقه زیبا برای سفر به طبیعت را به نمایش می گذارند. در بیابان اطراف، تپه های شن و ماسه ای در حال تغییر، در حال تغییر است، در حالی که در کوه ها، مناظر جادویی هیجان انگیز نوعی کشور بزرگی است که اکثر بازدید کنندگان انتظار ندارند در امارات متحده عربی پیدا کنند.

 

 

جاذبه های گردشگری در رأس الخیمه دبی
جاذبه های گردشگری در رأس الخیمه دبی

 

 

حجار از علاقه مندان به زمین شناسان بسیار مهم است، زیرا آنها دارای بیشترین جذب سطحی از افیولیت ها هستند (سنگ های آذرین از پوسته اقیانوسی).

 

خات اسپرینگز

در حدود ۲۶ کیلومتری جنوب شرقی رأس الخیمه، خات اسپرینگز منطقه ای از استخرهای گرم با مواد معدنی است که در آن آب برای خواص آرامش بخش و درمانی آن مشهود است. این اقامت در میان یک واسط پر از درخت خرما، که توسط کوه ها پشتیبانی می شود، قرار دارد. آب های سالم یکی از بهترین لباس های تعطیلات برای مردم محلی و گردشگران است.

 

جاذبه های گردشگری در رأس الخیمه دبی
جاذبه های گردشگری در رأس الخیمه دبی

 

 

در حقیقت یک منطقه از اطراف آن حدود ۱۷۰ مکان باستانی را به خود اختصاص داده است. اقلام هایی که توسط باستان شناسان در این منطقه کشف شده اند، شامل مقبره های دوران قبل از میلاد و برج های صلح آمیز سنگ آجر قرن نوزدهم است که اشاره به استقرار طولانی و مداوم این منطقه می باشد.

 

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

 جاذبه های دیدنی و گردشگری برتر در دبی

جاذبه های دیدنی و گردشگری برتر در دبی

 جاذبه های دیدنی و گردشگری برتر در دبی     بیاتو کیش : گلیزگی دبی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *