جاذبه های دیدنی و گردشگری برتر در دبی

 جاذبه های دیدنی و گردشگری برتر در دبی

 

 جاذبه های دیدنی و گردشگری برتر در دبی
جاذبه های دیدنی و گردشگری برتر در دبی

 

بیاتو کیش : گلیزگی دبی نقطه عطفی در تعطیلات امارات متحده عربی است. این شهر از مراکز خرید بالا و مراکز خرید خود را از یک ایستگاه بیابان به مقصد  تغییر داده است، جایی که گردشگران برای فروش معامله، آفتاب و سرگرمی خانوادگی گله می کنند. دبی معروف به جاذبه های دیدنی مانند برج خلیفه (بلندترین ساختمان جهان) و مراکز خرید است که با آکواریوم های ماموت و دامنه های اسکی داخلی در آمده است.

اما این شهر دارای نکات برجسته فرهنگی و چیزهایی است که باید انجام شود، و همچنین تمام افزودنی های مدرن و زیبا. در اطراف منطقه سرگردان شوید و دوبی قدیمی را کشف کنید، سپس در دوک کراک در یک فروپاشی سنتی کروز بروید و به زودی خواهید فهمید که این شهر بیشتر از رویا پر زرق و برقی است. در مورد بهترین مکان ها برای بازدید از لیست ما از جاذبه های برتر در دبی بیشتر بدانید.

 

برج خلیفه

ساختمان برجسته دبی برج خلیفه است که در ۸۲۹٫۸ متر بلندترین ساختمان جهان است و مشهورترین نقاط برجسته شهر است. برای اکثر بازدیدکنندگان، سفر به عرشه مشاهدات در طبقه ۱۲۴ در اینجا ضروری است در حالی که در شهرستان. دیدگاه های چشم انداز شهر از منظر چشم انداز پرنده، به سادگی شگفت انگیز است. تجربه عرشه مشاهیر صاف شامل ارائه چند رسانه ای در دو دیوار و ساختمان برج خلیفه (تکمیل در سال ۲۰۱۰) قبل از آسانسور سرعت بالا شما را به عرشه مشاهده برای دیدگاه ۳۶۰ درجه از سراسر آسمان خراش ها به بیابان در یک طرف و اقیانوس از طرف دیگر.

 

 جاذبه های دیدنی و گردشگری برتر در دبی
جاذبه های دیدنی و گردشگری برتر در دبی

 

دیدارهای شبانه به دلیل چشم انداز شهر مشهور شهر دبی به خصوص از عکاسان محبوب است. برای جلوگیری از خطوط قرمز Burj Khalifa “در بالای” بلیط ورودی پیشاپیش خود را خریداری کنید، مخصوصا اگر قصد دارید از آخر هفته بازدید کنید.

 

 دبی بازار

مرکز دبی مرکز برتر شهر است و ورودی به Burj Khalifa و همچنین آکواریوم دبی را فراهم می کند. اگر به دنبال گزینه های سرگرمی بیشتری هستید، یک اسکیت روی یخ، منطقه ی بازی و سینما نیز وجود دارد.

 

 جاذبه های دیدنی و گردشگری برتر در دبی
جاذبه های دیدنی و گردشگری برتر در دبی

 

خرید و غذا بی پایان است و تقریبا همیشه رویدادهای خاص مانند موسیقی زنده و نمایش های مد در داخل بازار وجود دارد. مشهورترین آنها جشن سالانه خرید دبی در ماه ژانویه و فوریه و جشنواره تعطیلات تابستانی دبی در ماه های ژوئیه و اوت است.

 

موزه دبی

موزه عالی دبی در فورت الفحیدی واقع شده است که در سال ۱۷۸۷ برای دفاع از دبی خیر ساخته شده است. دیوارهای قلعه از بلوک های مرجانی سنتی ساخته شده و همراه با آهک نگهداری می شوند. طبقه بالا توسط قطب های چوبی پشتیبانی می شود، و سقف ساخته شده از خرچنگ نخل، گل و گچ است.

در تاریخ خود، قلعه به عنوان محل اقامت برای خانواده حاکم، یک محل حکومت، حراست و زندان است. بازسازی شده در سال ۱۹۷۱ (و دوباره به طور گسترده در سال ۱۹۹۵)، در حال حاضر موزه برتر شهر است. ورودی یک نمایش جذاب از نقشه های قدیمی امارات و دبی نشان می دهد که گسترش ماموت که پس از رونق نفت در منطقه رخ داده است.

 

 جاذبه های دیدنی و گردشگری برتر در دبی
جاذبه های دبدنی و گردشگری برتر در دبی

 

 

حیاط خانه چندین قایق سنتی و یک خانه نخل با یک برج بادگیر اماراتی است. سالن سمت راست دارای سلاح و صندلی سمت چپ نمایشگاه آلات موسیقی امارات است. در زیر طبقه پایین، سالن های نمایشگاه با نمایشگاه ها و دیورام ها، جنبه های مختلف زندگی اماراتی سنتی (از جمله ماهیگیری مروارید و زندگی بیابان کویت) و همچنین مصنوعات از گورهای ۳۰۰۰-۴۰۰۰ ساله در سایت باستان شناسی القوسسی را پوشش می دهد.

 

 دیرا

دیرا در بندر شمالی دبی کره قرار دارد و خیابان های پیچ و خم این قوطی ذوب ملی از ملیت های مختلفی را که به خانه دبیان آمده اند معرفی می کنند. در ساحل، dhows باستانی بار و تخلیه با بانک های مدرن، هتل ها، و ساختمان های اداری به عنوان پس زمینه.

برای مسافران، دیرا معروف ترین سکه های سنتی (بازار ها) است که در هر زمانی از روز به خریدار می آید. Deira طلا Souk مشهور جهان به عنوان بزرگترین بازار طلا در جهان است. Deira Spice Souk هر ادویه قابل تصور را به فروش می رساند، با استفاده از کیسه های نعناع، زیره سبز، پاپریکا، زعفران، ابجو کمردرد و آویشن، و همچنین چوب معطر جو، آب گل رز و بخور دادن. بازار ماهی یک تجربه گردشگری بسیار کمتر را فراهم می کند.

 

 جاذبه های دیدنی و گردشگری برتر در دبی
جاذبه های دیدنی و گردشگری برتر در دبی

 

در حالی که در منطقه، دوستداران فرهنگ نباید دو علامت معماری دیرا را بازسازی کنند. میراث خانه در سال ۱۸۹۰ به عنوان یک بازرگان ثروتمند ایرانی ساخته شد و بعد از آن به خانه شیخ احمد بن دالموک (معروف مروارید دبی در دبی) تبدیل شد. امروز، این یک شانس عالی برای دیدن داخلی یک خانه خانواده سنتی است. مدرسه الحمدیه که در سال ۱۹۱۲ ساخته شده است، قدیمی ترین مدرسه در دبی است و اکنون موزه آموزش عمومی است.

 

 آکواریوم دبی

یکی از جاذبه های مهم گردشگری در این شهر، آکواریوم دبی دارای ۱۴۰ گونه از زندگی دریایی در مخزن بزرگ معلق در طبقه ی پایه دبی است. همچنین با مشاهده رایگان از مرکز، اگر وارد باغ وحش زیر آب شوید، می توانید از طریق تونل های آکواریوم راه بروید.

 

 جاذبه های دیدنی و گردشگری برتر در دبی
جاذبه های دیدنی و گردشگری برتر در دبی

 

فعالیت های مختلف به شما کمک می کند نگاه دقیق تر به زندگی دریا. تورهای قایقرانی پایین قهوه (در بالای مخزن) بسیار محبوب هستند. فعالیت های غواصی قفس و غواصی نیز ارائه می شود.

 

 دبی اپرا

برای جاذبه های شبانه، نگاه نکنید مرکز اپرا جدید درجه یک در اواسط سال ۲۰۱۶ در مرکز اپرای افریقا واقع در مرکز شهر دبی قرار دارد و قرار است بزرگترین مرکز فرهنگی و محل برگزاری سرگرمی های شهر باشد. اپرا دبی میزبان برنامه های سالانه تئاتر موسیقی معروف، کنسرت های موسیقی نوپایان درجه یک، اپرا، باله، موسیقی کلاسیک، تولیدات کوچک، شب های کمدی و کنسرت ها است.

 

 جاذبه های دییدنی و گردشگری برتر در دبی
جاذبه های دیدنی و گردشگری برتر در دبی

 

 

ساختمان تئاتر ۲۰۰۰ متر مربع، یک قطعه شگفت آور از تسلط معماری و یکی از نشانه های جدید دبی است، با دیوارهای شیشه ای و فولادی بسیار معاصر که در بالای افق قرار دارند، ساخته شده به شبیه به منحنی دوخت سنتی است.

 

پارک آبی آبپاور 

این پارک آبی، که در آتلانتیس واقع شده است، The Palm در Palm Jumeirah – توسعه جزیره معروف ساخته شده در دبی، محل خوبی برای خنک شدن پس از چند روز خرید و گشت و گذار غم انگیز است. اقدام آب آبی در اینجا عالی و جهانی است، با Aquaconda، طولانی ترین اسلاید آب در جهان؛ یک اسلاید ۹ طبقه بلند، به درستی به نام جهش ایمان؛ و سواری آبگرم آب.

 

 جاذبه های دیدنی و گردشگری برتر در دبی
جاذبه های دیدنی و گردشگری برتر در دبی

 

 

همچنین با استفاده از کلاه ایمنی Sea TREK، سالن های آفتابگیر در زیر آب وجود دارد. یک منطقه بازی اختصاصی برای کودکان کوچکتر با اسلاید؛ و برای زمانی که تمام انرژی شما از بین رفته است، یک شیب ۷۰۰ متری ساحل سفید شن و ماسه استفاده شده است.

 

 

باغ معجزه دبی

این باغ پرطرفدار است. با ساختن بزرگترین ساختمان ها و مراکز جهان، با دبی ساخته شده است، بزرگترین باغ گل جهان، با ۲۰۰۰ متر مربع و خانه ای به ۱۰۰ میلیون گل شناخته شده است.

 

 جاذبه های دیدنی و گردشگری برتر در دبی
جاذبه های دیدنی و گردشگری برتر در دبی

 

 

همه چیزهایی که می توان با گل پوشانده شده است، از خانه های انگلیسی به سبک های بادی و کامیون ها است. حتی یک نسخه گل از Burj Khalifa وجود دارد. پیاده روی ها را دنبال کنید و از شورش رنگ و نمایش های حیرت زده لذت ببرید.

درباره‌ی sima

حتما ببینید

جاذبه های گردشگری در رأس الخیمه دبی

جاذبه های گردشگری در رأس الخیمه دبی

جاذبه های گردشگری برتر رأس الخیمه دبی     رأس الخیمه بسیاری از فرماندهان محلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *