بهترین اماکن برای خوردن در دبی

بهترین اماکن برای خوردن در دبی

 

 

بیاتو کیش : دبی، بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر امارات متحده عربی، یک مقصد توریستی محبوب برای مردم سراسر جهان است. محیط مدرن آن در مقایسه با سرمایه تاریخی امارات متحده عربی، ابوظبی است. ساختارهای معاصر آن دلیل است که گردشگران دوست دارند از این شهر دیدن کنند. این نیز بسیار برای ارائه در تمام طول روز است.

نامگذاری بلندترین ساختمان در این سیاره با ارتفاع ۱۶۰ طبقه است. جزایر پالم مجموعه ای از سه جزیره مصنوعی است که آبپارک ها، آکواریوم ها و چتربازی ها را ارائه می دهد. از آنجا که هجوم بازدیدکنندگان به میلیون ها نفر در هر سال، رستوران ها بهترین کار را برای تغذیه این بازدید کنندگان گرسنه انجام داده اند. برای کسانی که قصد بازدید از این مکان زیبا را دارند، در اینجا لیست ما از ۱۰ بهترین مکان برای غذا خوردن در دبی برای انتخاب است.

پیچیچ

اگر میخواهید بهترین غذاهای دریای غذا را در دبی تجربه کنید، Pierchic جایی است که برای رفتن به آن. نام خود بهترین توصیف مکان است، آن را در یک اسکله با طراحی شیک است. شما با منظره برجسته بورژوازی آلبوم دبی دید کامل از خلیج فارس معروف دارد. اما مردم برای آشپزی برنده جایزه اینجا آمده!

 

بهترین اماکن برای خوردن در دبی
بهترین اماکن برای خوردن در دبی

 

 

سرآشپزها تازه ترین غذاهای دریایی را برای روز تهیه می کنند. هر گزش باعث می شود که شما بیشتر از مواد غذایی خود داشته باشید. دستورالعمل های مدیترانه عالی چه چیزی در انتظار است. پس از داشتن برخی از نوشیدنی ها در اتاق مجلل، می توانید سبک فستیوال بخورید.

 

زوما

زوما برای غذاهای با کیفیت بالا ژاپن در دبی،  زوما به شما اجازه می دهد تا تازه ترین سوشی، تمپورا، استیک وگویی و غذاهای پخته شده در روباتی را تجربه کنید. همه اینها در یک محیط Izakaya که در آن غذا به اشتراک گذاشته شده است خدمت کرده است.

 

بهترین اماکن برای خوردن در دبی
بهترین اماکن برای خوردن در دبی

 

ظرافت نامطلوب طراحی باعث می شود که مشتریان بتوانند غذای خود را با هم هماهنگ کنند. آنها همچنین دارای یک منطقه ناهار خوری خصوصی هستند.

 

الحجره

الحجره مانند یک بیابان در بیابان. دکوراسیون خود را در مورد تأثیرات لبنانی آن صحبت می کند. غذاهای عربی در این رستوران خوب به مرکز توجه می کنند. نگاهی به زیرچشمی منو خود را از منوی طعم دهنده که در آن شما را از shish taouk، kofta، kebabs، سالاد، گوشت، غذاهای دریایی، و البته، ouzi بره را انتخاب کنید.

 

بهترین اماکن برای خوردن در دبی
بهترین اماکن برای خوردن در دبی

 

 

اگر نتوانید ذهن خود را در مورد آنچه که از این سفارش می کنید، تنظیم کنید، ممکن است به سمت میز بوفه بروید و قبل از اینکه شما از آن استفاده کنید. از آنجایی که غذاهای عربی در مورد مهمان نوازی به همان اندازه که مربوط به غذا است، بسیار مناسب است، رستوران همچنین نمایش های فرهنگی مختلفی را برای سرگرمی مهمانان ارائه می دهد.

 

مرکز شهر STK

از USDA Prime به استرالیا Wagyu و میراث کانادا، این رستوران مجموعه ای گسترده ای از استیک برای شما قطع شده است. سرآشپزهايشان از طرز کار فيلتر کباب کردن، چرتکه، پهلو، ريبيه، T-Bone و Tomahawk استايک را به نحوي که شما آن را ميخواهيد را تجربه کرده است. با این حال، منو آنها به غذاهای دریایی، ریوزوتو، بره و گوساله محدود نمی شود.

 

بهترین اماکن برای خوردن در دبی
بهترین اماکن برای خوردن در دبی

 

تکمیل منو سرپرستی من یک لیست قابل توجه از شراب و کوکتل است که به خوبی با غذا شما همراه است. مکان بسیار زیبایی است که می توانید برای یک شام عاشقانه یا یک جشن ویژه جشن بگیرید.

 

خانم کوچولو هند

این رستوران دارای یک نماد مرکزی تخیلی به نام مینی سینگ، خانم کوچولو هند است که از طریق سفر هیجان انگیز غذاهای مختلف هند به دینرهای خود می برد. این مفهوم است که به مشتریان طعم معتبر از انواع مختلف غذاهای هند را می دهد.

 

بهترین اماکن برای خوردن در دبی
بهترین اماکن برای خوردن در دبی

 

 

 

این رستوران به شما کمک می کند تا بخش هایی از منطقه ای را که در آن کشور به اشتراک گذاشته شده است، ببینید. نوار دارای مجموعه ای کامل از کوکتل، نوشیدنی های سخت، آبجو و شراب است که با غذاهای خود جفت می شود.

 

 

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

معرفی کاخ یلدیز

کاخ یلدیز یکی از جاذبه های دیدنی کشور ترکیه می باشد که دراین بخش از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *