دانستنی هایی در مورد برنامه ریزی سفر و مشاوره

دانستنی هایی در مورد برنامه ریزی سفر و مشاوره

 

دانستنی هایی در مورد برنامه ریزی سفر و مشاوره
دانستنی هایی در مورد برنامه ریزی سفر و مشاوره

 

بیاتو کیش : سفر باید گردشگری بسته بندی کالا را ارائه نمی دهد. با ما هیچ سفر مشابه دیگری نیست. ما متقاعد شده ایم که هر مشتری منحصر به فرد است. به همین دلیل است که ما سفر هایی را طراحی می کنیم که به منافع هر فرد مسافرتی اختصاص داده شده اند. شما مقصد خود را با یک شیوه کاملا شخصی و انعطاف پذیر تجربه خواهید کرد. ما با شما کار خواهیم کرد تا یک برنامه سفر را طراحی کنید که دید شما را برای سفر شما مناسب سازد. شما همه حمایت از یک تور گروهی را با انعطاف پذیری برای رهایی از رویای سفر خود خواهید داشت. به سادگی به ما بگویید که چه کاری می خواهید انجام دهید، جایی که می خواهید بروید، و چه زمانی – ما مراقبت از چگونگی انجام آن را خواهیم گرفت!

چی؟
ما از برنامه ریزی سفر خودمان و حدس و گمان بیرون می آوریم. تیم ما از کارشناسان سفر چاشنی برای رسیدن به اهداف سفر خود، به بهترین وجه خود را انجام خواهند داد، چه اینکه از طریق هیمالیا بزرگ، اقامت مداوم در یک صومعه چینی یا سفر قایقرانی آرامشبخش در رودخانه رومینگ راین با خانواده تان به سرنشینان آدرنالین بپردازند.

جایی که؟
ما هر مقصد را بررسی کرده ایم و بنابراین می توانیم با مشورت با متخصصان و شما، برنامه های منحصر به فرد را طراحی کنیم. تیم ما اهداف و شرکای محلی را شخصا می شناسد. به همین دلیل است که ما می توانیم در تمام جزئیات به شما مشاوره و کمک حرفه ای تضمین کنیم.

چه زمانی؟
شما براساس تاریخهایی که برای شما مناسب تر است، بر اساس برنامه خود سفر می کنید و آزاد هستید تا خود را در تجربه تجربه کنید. این سفر شماست!

چطور؟
وقتی سفرهایمان را انجام می دهیم، ما به دانش و بینش کارشناسان ما می رسیم تا عمق و معنا را برای تجربه سفرمان به ارمغان بیاوریم. ما از تخصص ما برای ترتیب بهترین سفر ممکن است که به شما حداکثر ارزش، بزرگترین تنوع ممکن و لذت را در حالی که شما در حال بررسی آنچه که بیشتر به شما علاقه مند است. در طول راه ما در بسیاری از فرصت ها برای ایجاد چشم انداز خودی در مقصد شما بازدید می کنید. متخصصان متخصص و با تجربه با درک عمیق، سفر خود را به یک تجربه فراموش نشدنی و نادر تبدیل می کنند.

پرس و جو کن
با سفر باید همیشه منابع استثنایی را در نوک انگشتان خود داشته باشید. از زمانی که سفر خود را رزرو می کنید، از تخصص ما بهره مند خواهید شد. شما مواد قبل از سفر را دریافت خواهید کرد که اطلاعات پیشین ضروری برای سفر شما را فراهم می کند. ما همچنین از محققان و سازمان ها در برنامه ریزی سفر خود حمایت می کنیم، به ایجاد جلسات با افراد کلیدی، مراقبت از تدارکات حمل و نقل دشوار و مشاوره در مورد مسائل متخصص می پردازیم.

در حال حاضر پرس و جو کنید و ما یک پیشنهاد منحصر به فرد برای منافع خاص شما ارائه خواهیم داد.

 

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

معرفی آبشار دودن

آبشار دودن یکی از جاذبه های گردشگری زیبا کشور ترکیه می باشد. که دراین بخش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *