آداب و رسوم انواع مسافرت

آداب و رسوم انواع مسافرت

 

آداب و رسوم انواع مسافرت
آداب و رسوم انواع مسافرت

 

انواع مسافرت : سفر باید به خدمات مسافرتی با ارزش افزوده، سفرهای فردی و سفرهای کوچک گروهی با هدف تجربیات غریبه متخصص شود.

بیاتو کیش : ما متعهد به به اشتراک گذاشتن ثروت فرهنگی سیاره ما، توسعه و سازماندهی سفرهای منحصر به فرد، معتبر و کاملا سفارشی هستیم. مشتریان ما، اغلب مسافران و ارجاعات را تکرار می کنند، می توانند بین سفرهای کاملا فردی، سفرهای گروهی مکرر و خدمات مسافرتی خاص را انتخاب کنند.

سفرهای فردی
با سفر باید، نه به عنوان ناظر بلکه به عنوان یک شرکت کننده فعال، با فرصت های بی حد و حصر برای تجربه شگفتی های طبیعی، بازدید از سایت های تاریخی و دیدار با جوامع محلی و اشتراک در سنت های خود سفر کنید. کشف فرهنگ مقصد خود، از باستان به مدرن، از هنرهای زیبا به سبک زندگی معاصر، از مراسم رسمی مذهبی تا جشن های پرطرفدار جشنواره ها. الهام بخش، جالب و سرگرم کننده، سفرهای فردی ما ممکن است مسیر شما را در آینده تغییر دهد.

سفر گروهی

در صورت ترجیح دادن به مسافرت با دیگران، ما نیز اغلب سفرهای گروهی را ارائه می دهیم. اندازه گروه کوچک ما هنوز هم شما را قادر به رفتن به جاده های خارج از محل ضرب و شتم و لذت بردن از برخورد های صمیمی با مردم محلی برای تقویت تبادل فرهنگی واقعی. تورهای گروهی ما ایده آل برای افرادی هستند که هنگام شرکت در یک منطقه در عمق لذت بردن از شرکت مسافرین مشابه دارند. به عنوان یک جامعه از افراد با منافع مشترک شما کشف جهان جدید و به اشتراک گذاری تجربه منحصر به فرد و لمس کنید. همراه با حس تعارف که به طور طبیعی در سفرهای ما توسعه می یابد، بسیاری از دوستی های جدید تکامل می یابند.

سفر ویژه
مسافرت نیز باید طیف وسیعی از خدمات مسافرتی تخصصی را برای حرفه ای ها و سازمان ها ارائه دهد. این که آیا شما یا سازمان شما نیاز به پشتیبانی از برنامه ریزی و انجام سفرهای کاری دارد یا مایلید که کارکنان خود را به جنگل های دور افتاده برای شرکت در تمرینات تیم بندی برسانید، ما از تدارکات مراقبت می کنیم. رشد بین المللی شما و تعداد بیشتری از وظایف بین المللی پروژه نیازمند مشاوره قبل از سفر و حمایت از سفر است. برای ارائه مراقبت و پوشش مطلوب برای سفر، ما از مسائل بیمه، پزشکی و امنیتی حمایت می کنیم. ما همچنین می توانیم دیدارهای اکتشافی را سازمان دهیم و جلسات با همکاران مکالمه مناسب در زمینه فعالیت خودمان برگزار کنیم.

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

مسافرت در زمان کرونا

مسافرت در زمان کرونا از جمله مهم ترین دغدغه های حال حاضر جامعه است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *