ویژگی های بهترین آژانس مسافرتی

ویژگی های بهترین آژانس مسافرتی

ویژگی های بهترین آژانس مسافرتی
ویژگی های بهترین آژانس مسافرتی

 

یکی از مهمترین قابلیت های یک آژانس مسافرتی، موفقیت مسافران با خواسته های آنها است. در برخی موارد، مسافران همیشه دقیقا نمی دانند که چه میخواهند انجام دهند، اما آنها می دانند که می خواهند فرار کنند، برای فرار از نژاد روزانه موش، یا برای لذت بردن از یک فرهنگ، محیط زیست و یا ماجراجویی جدید. مهم است که آژانس مسافرتی بتواند شخصیت های مسافرتی را به گزینه های مختلف سفر برساند. توانایی ارائه گزینه های مسافرتی مقرون به صرفه و یادگیری نحوه جلوگیری از تعارض با مشتریان بخش مهمی از کار است.

موضوعات شخصی
در حالی که انتظار میرود یک عامل مسافرتی به ذهن خواننده نرسد، یک نماینده مسافرتی باید بهترین کار خود را برای مطابقت با شخصیت مشتریان به بهترین گزینه ها و مقصد ها انجام دهد. به عنوان مثال، شما لزوما نمیخواهید یک مرد بزرگتر را با یک قایقرانی سفارشی یا تورهای ماجراجویانه در سواحل مکزیک بسازید، زمانی که او ممکن است ترجیح دهد موزهها را در مرکز شهر کراکوف ترجیح دهد. علاوه بر این، لزوما نمی خواهید مشتری را تشویق کنید که کروز را در صورتی که از آب می ترسد، بگیرد.

در حالی که دشوار است که همه زمان ها به همگان احترام بگذارند، مخصوصا وقتی که مسافرت شامل زوج ها، خانواده ها یا گروه ها باشد، مسافرتی باید برای ارائه اطلاعات قابل اطمینان و دقیق برای کمک به مسافران تصمیم گیری کند.

آیا مسافران می خواهند وقت خود را صرف سفرهای خودگردان یا اسکورت، کاوش موزه ها و یا دروغ گفتن در ساحل کنند، همیشه وقت خود را برای سوال از مشتریان خود که به شما کمک می کند تا به آنها در خدمت بهتر کمک کنید. یکی از بهترین راه های انجام این کار تشویق مشتریان بالقوه برای پر کردن پرسشنامه است.

چقدر وقت دارند؟ دوست داشتن و دوست داشتن آنها چه هستند؟ آیا این یک تعطیلات رویا یا یک سفر تجاری است؟

میخواهید بیشتر یاد بگیرید؟ یک دوره آنلاین در نمایندگی مسافرتی بگیرید.

تعیین اهداف، و همچنین نیازها و خواسته های مشتریان خود، به شما کمک می کند تا خود را به عنوان یک عامل مسافرتی کارآمد و کارآمد معرفی کنید که علاقه مند به ارائه گزینه های مشتریان نسبت به ترویج برخی از تورها یا بسته های گوناگون است، بنابراین شما می توانید کمیسیون بیشتری را بپردازید.

پیدا کنید که مشتریان شما کروز، کابین روستایی یا یک رفت و آمد مجلل را بخواهند. سرگرمی های خود را تعیین کنید و از آنها بخواهید با آنها چه چیزی را دوست دارند تا در زمان تعطیلات برای ارائه گزینه های سفر خود که هر جا که ممکن است نیازهای خود را برآورده سازند.
معایب هزینه: تعطیلات نباید گران باشد، اما بسیاری هستند. بسته به نیازهای مشتری شما، هزینه ممکن است نقش مهمی را در نوع ترتیبی که می توانید برای آنها فراهم کنید، بازی کند. برخی از مشتریان در مورد هزینه ها اهمیتی نمی دهند، زیرا آنها در حال برنامه ریزی تعطیلات یک زندگی هستند. دیگران، چه زوج ها در ماه عسلشان، و چه کسانی که فقط می خواهند از کار روزمره و مسئولیت های خانوادگی فرار کنند، ممکن است تمایل به صرف مقدار متوسط پول برای انجام آن داشته باشند. مسافرین تنها، و یا کسانی که به دنبال ماجراجویی هستند، ممکن است بخواهند از امکانات اقامتی لوکس اجتناب کنند و ممکن است ترجیح دهند به پیادهروی یا راه رفتن از طریق یک منطقه به آنجا بروند.

همانطور که با شخصیت های مطابق با گزینه های سفر، آژانس مسافرتی نیز نیاز به ارائه گزینه های مشتریان دارد که با بودجه های خود مواجه هستند. قبل از برنامه ریزی یا طراحی هر نوع برنامه سفر، از مشتریان خود بپرسید که حداکثر مبلغی که او مایل است صرف کند. همچنین از مشتری بپرسید که آیا آنها علاقه مند به گشت و گذار، تورها یا فعالیت های دیگر هستند – مانند بازدید از تئاتر، رستوران های طبقه جهانی، یا جاذبه های در مسیر یا مقصد نهایی.

تعیین اینکه چه مشتریان مایل به صرف اقامت و غذا می پردازند تا بتوانند نوعی از رستوران یا هتل را برای اهداف خود مناسب سازند. درک این محدودیت ها، شما را قادر به تهیه رزرو های مناسب می کند که به مشتری در بودجه خود کمک می کند و در عین حال به آنها یک محیط راحت و امن ارائه می دهد.

اجتناب از مشکلات یا اختلافات به عنوان یک عامل مسافرتی، زمان هایی وجود دارد که شما با مشکلات مشتری مواجه شوید. به یاد داشته باشید که مشتری شما تعطیلات یا سفر تجاری خود را در دست شما قرار می دهد، زیرا شما باید تجربه و شناخته شده باشید. گاهی اوقات مشکلات ناشی از کنترل شما مانند آب و هوا، لغو خطوط هوایی یا مشکلات در یک محل مقصد بوجود می آیند.

این به دنبال عامل مسافرتی است تا یاد بگیرد چگونه با برخی موارد اضطراری یا شرایطی مواجه شود تا مشتریان بتوانند با کمترین مقدار دشواری یا استرس هر زمان که امکان دارند، به سفر خود ادامه دهند.

علاوه بر این، آژانس های مسافرتی نیز باید با مشتریانی که از هر چیزی انتظار دارند، به طور صحیح عمل کنند، صرف نظر از چگونگی برنامه ریزی پیچیده، چه مقدار پولی که پرداخت کرده اند یا هشدارهای عامل مسافرتی که شرایط خاصی فراتر از کنترل اوست، انجام دهد. یادگیری چگونگی خنثی کردن چنین شرایطی و دستیابی به مشتری خود در مسیر به همان اندازه که امکان پذیر است، به ایجاد وفاداری و اطمینان به کسب و کار شما کمک می کند و به کاهش شکایات یا مشکلات کمک می کند.

 

اجتناب از مشکلات بالقوه تمام مکاتبات بین شما و مشتری را در یک فایل جداگانه نگه دارید. پیگیری تماس تلفنی، نامه یا ایمیل را دنبال کنید. برای اطمینان از صحت اطلاعات، از رزرو، تأییدیه، شماره مرجع و هر اسنادی که در هنگام تنظیم سفر برای مشتری خود دریافت می کنید یادداشت کنید. در صورت لزوم، اطلاعات را به مشتری خود منتقل کنید، همه کپی نامه ها، برنامه های سفر، شماره رزرو ها و غیره را نگه دارید.

به مشتریان خود یادآوری کنید که مواردی وجود دارد که از کنترل شما خارج می شود، مانند آب و هوای بد، تاخیر های هوایی، اتصالات از دست رفته، و همچنین مشکلات در مقصد نهایی، مانند اپراتور تورهای بامداد و یا تعطیل. مشتری خود را مشاوره کنید که چه کسی می تواند در صورت چنین شرایطی انجام دهد و در دسترس شما باشد تا به مشتریان خود کمک کند که پرواز های خود را تغییر دهند یا پرواز را به سرعت و به طور موثر انجام دهند.

توصیه می کنیم که مشتریان خود بیمه مسافرتی را خریداری کنند که در صورت سفر اورژانسی هزینه های پزشکی را در طول مسافرت خود در بر می گیرد. بیمه مسافرت نیز در موارد خاص از مشتریان در برابر لغو یا هزینه های رزرو پرواز مجدد که ممکن است به علت تاخیر فنی، آب و هوا یا شرایط غیر احتمالی دیگر از دست رفته باشد، محافظت کند.

 

اطمینان حاصل کنید که مشتریان خود را با خط مشی شرکت مسافرتی خود در رابطه با این سناریو ها تهیه کنید و اطمینان حاصل کنید که شرایط شرایط شرکت مسافرت خود را می خوانید و درک می کنید. امضای خود را دریافت کنید که آنها چنین اسناد را خوانده و درک کرده اند.

سیاست شما نیز باید بیان کند که شما یک نماینده مسافرتی هستید که خدمات مسافرتی را از طرف هتل ها، خطوط هوایی، خطوط کروز، تورها و سایر ارائه دهندگان خدمات مسافرتی به فروش می رساند. آژانس مسافرتی کنترل بسیاری از موقعیت های مختلف را دارد که شامل ارائه دهندگان خدمات در سایر نقاط می باشد. با این حال، هنگام رزرو و تأیید رزرو و برنامه های سفر، مطمئن شوید که نام، شماره مرجع، شماره تأیید یا شماره رزرو را برای تمام جنبه های سفر دریافت می کنید؛ آنها را در پرونده خود نگه دارید و در صورت لزوم، اطلاعاتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا در سفر خود در دست داشته باشند.

درباره‌ی sima

حتما ببینید

معرفی آبشار دودن

آبشار دودن یکی از جاذبه های گردشگری زیبا کشور ترکیه می باشد. که دراین بخش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *