آنچه از فواید سفر و مسافرت رفتن نمیدانید

آنچه از فواید سفر و مسافرت رفتن نمیدانید

 

آنچه از فواید سفر و مسافرت رفتن نمیدانید
آنچه از فواید سفر و مسافرت رفتن نمیدانید

 

فواید سفر : جهان را ببینید و آموزش های فرهنگی، فکری و معنوی خود را گسترش دهید مانند اینکه هرگز نباید تصور کرد. در اینجا پنج دلیل برای اینکه سفر بهترین آموزش ممکن است.

“جهان کتاب است، و کسانی که سفر نمی خوانند فقط یک صفحه”. – سنت آگوستین

زمین با تجربیات بی شمار، شگفتی ها و فرصت های یک بار در طول زندگی پر شده است. تصور کنید که پیاده روی را از طریق جنگل های بارانی آمازون، آب و هوای کالیوودوسکوپی، که در زیر تاندرا کانادایی قرار دارد یا از طریق یک روستای کنیایی مات و مبهوت شده، ترسیم کنید. تحصیلات زیاد در یک کلاس درس یا از طریق یک کتاب درسی تجربه می شود؛ این راه ها این کار را انجام می دهند، اما آنها تقریبا به عنوان انجام و یا موثر در سفر جهان است.

جهان را ببینید و آموزش های فرهنگی، فکری و معنوی خود را گسترش دهید مانند اینکه هرگز نباید تصور کرد. در اینجا پنج دلیل برای اینکه سفر بهترین آموزش ممکن است.

 

یادگیری زبانهای جدید

گرچه زبان انگلیسی معتبر برای دومین گوشه جهان است، مسافران آماده شده باید سهم هزینه های شان در مطالعه زبان را انجام دهند. پیش از دیدن یک کشور که زبان انگلیسی آن زبان اصلی نیست، اصول اولیه را از طریق یک کتاب یا شنونده یاد بگیرید.

پس از ساخت یک بنیاد، مهارت های خود را با صحبت کردن با زبان مادری بسط دهید. یک کتاب درسی نمیتواند به شما عادت کند، صدای تلوزیون، یا بیان آوایی، اما دیگران مطمئنا میتوانند. نه تنها به شما کمک می کند تا افق های فرهنگی خود را گسترش دهید، بلکه قابلیت شنیدن و صحبت کردن را تشدید می کند.

 

کاوش تفاوت های فرهنگی

در ارتباط و تعامل با فرهنگ های دیگر، شما فقط خواهید دید که چگونه از خود شما متفاوت است. در ایتالیا، بسیاری از مردم به “passeggiatas” یا پیاده روی بعد از غذا می روند. در مکزیک، معمولا پس از ناهار، مردم “سایاست” یا “ناخن” را میبینند.

فرهنگ های مختلف غذاهای مختلف، رفتارها و انتظارات اجتماعی را ترجیح می دهند. اطمینان داشته باشید قبل از سفر خود این جنبه های “شوک فرهنگی” را بخوانید و وقتی که آنجا هستید، آنها را بپذیرید. یادگیری نقطه نهایی مسافرت است، بنابراین به طور کامل از آن لذت ببرید و ذهنیت باز را حفظ کنید.

 

کشف همگرایی فرهنگی

پس از مشاهده آنچه که فرهنگ شما را از دیگران جدا می کند، برای چشم انداز مشترک نیز نگاه کنید. آیا شما و مردم اطراف تو یک عشق مشترک از هنر دارید؟ یا هر دو با تاکید سنگین بر زبان بدن ارتباط برقرار کنید؟ ارزش های اخلاقی و اجتماعی شما کجاست؟

اغلب افراد افرادی را که دوست ندارند و یا زبان دیگری را به عنوان “دیگران” تعریف می کنند طبقه بندی می کنند. این موانع را با پیدا کردن منافع، عادت ها و ارزش های مشترک، از بین ببرید.

 

تاریخچه زیستن

تاریخچه در همه سطوح آموزش در ایالات متحده به طور کلی به سمت تأکید غربی روی می دهد. تاریخ آمریکا بزرگترین چیزی است که آموزش داده شده است، و باقی مانده، تاریخ جهان، نسبتا Eurocentric است.

با کشف سایر نقاط جهان (یا حتی مکانهای قیمتی پنهان در کشور خود)، شما بخشی از ماجراجویانه را کشف تمام مصنوعات جدید دانش خواهید کرد. پور را از طریق متون بومی، در آغوش سبک های جذاب هنر، ایستاده در زیر نشانه های نادیده گرفته شده، و مطالعه وقایع ملل شکل گرفته است.

درک تاریخ فرهنگ دیگر، راه اصلی برای درک سیاست های آن، انگیزه ها و عادات اجتماعی است. سفر خود را به آرامی انجام دهید، بنابراین شما واقعا می توانید در جهان اطراف شما marinate. ممکن است تنها راه یادگیری در مورد آن به درستی باشد.

 

به دست آوردن استقلال

اکثریت سفر، آزمون اراده، صبر و استقامت است.

مسافرین به خوبی برنامه ریزی برنامه های او را می بیند سقوط خواهد کرد. سواری ها تا اواخر ظاهر می شوند، چمدان ها منفجر می شوند، گذرگاه های تعطیلات از بین می روند و همه اینها معمولا در همان زمان اتفاق می افتد. مسافرت به همه می آموزد چگونه بداهه بکشد.

بیش از حد به برنامه ریزان احترام نگذارید؛ احساس راحتی کنید تا یک کوچه باد آلود، خورشید خیس شده و یا گنجینه پنهانی را در یک بازار بزرگ پراکنده پیدا کنید. از پیشگام درونی خود بکشید و خودتان را از آنچه شما ساخته شده نشان دهید. شما تضمین می کنید تحت تأثیر قرار می گیرید.

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

معرفی آبشار دودن

آبشار دودن یکی از جاذبه های گردشگری زیبا کشور ترکیه می باشد. که دراین بخش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *