جالب ترین جاذبه های توریستی در تورنتو

جالب ترین جاذبه های توریستی در تورنتو

 

جالب ترین جاذبه های توریستی در تورنتو
جالب ترین جاذبه های توریستی در تورنتو

 

تورنتو، پایتخت انتاریو، بزرگترین شهر کانادا است و همچنین یکی از متنوعترین شهرهای کانادا است. این خانه به یک ترکیب پویا از جاذبه های توریستی، از موزه ها و گالری ها به برج مشهور CN برجسته و، جزایر دریای تورنتو، در خارج از کشور است. و فقط یک دور درایو دور نیاگارا فالز است.

بیاتو کیش : بازدیدکنندگان کمبود چیزهایی را انجام خواهند داد که از منطقه پر جنب و جوش سرگرمی شامل آخرین موزیکال ها و ناهارخوری های خوب به منطقه تاریخی تقطیر، خانه های مغازه ها و رستوران های منحصر به فرد که در ساختمان های فوق العاده بازسازی می شوند، پیدا نمی شود.

مرکز شهر نسبتا آسان به حرکت است، با بسیاری از جاذبه های برتر در فاصله پیاده روی از یکدیگر و یک سیستم مترو برای پوشش فاصله های طولانی. اگر از زمستان به تورنتو می آیید، به خانه های خود بروید تا شبکه وسیعی از راه های زیرزمینی را که به خرید، سرگرمی و جاذبه ها متصل می شوند، کشف کنید. در تابستان، در امتداد خط ساحلی زیبا گردش کنید و از سواحل و پارک ها لذت ببرید.

برای بررسی کامل در مورد چگونگی صرف وقت خود، لیست تورهای جاذبه تورنتو را در تورنتو ببینید.

 

CN برج

برجسته مشهور تورنتو، ۵۵۳ متر CN برج، یکی از شهرستان ها باید جاذبه های دیدن و همچنین غیر ممکن است به دست. بالا از مرکز شهر، این نماد کانادا را می توان از تقریبا در همه جا در شهر مشاهده کرد. شما می توانید به سادگی از ساختمان از زمین قدردانی کنید یا سفر خود را به یکی از مکان های دیدنی و یا رستوران ها برای دیدگاه های افسانه ای در مورد شهر و دریاچه انتاریو. CN Tower، که بین سالهای ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ ساخته شد، یکی از بزرگترین ساختار مستقل در جهان بود، اما مدتها پیش از آن عبور کرده است.

بالاترین سطح مشاهده در برج CN برجسته از Sky Pod در ۴۴۷ متر بالاتر از شهر است، با دیدگاه هایی که در روزهای مشخص به نایگارا فالز و ایالت نیویورک گسترش می یابد. برای رسیدن به اینجا نیاز به دو آسانسور است. در زیر این، در بالای آسانسور اصلی، سطح LookOut در ۳۴۶ متر، پنجره های کف تا سقف و Glass Floor جدید، که به طبقه اصلی شیشه ای، یک طبقه زیر، که در آن Terrace Sky Outdoor واقع شده. همانطور که از نام آن پیداست، Glass Floor چشم انداز پرنده ای را به طور مستقیم در سراسر شهر ارائه می دهد.

 

جالب ترین جاذبه های توریستی در تورنتو
جالب ترین جاذبه های توریستی در تورنتو

 

 

برای کسانی که به دنبال یک ماجراجویی کمی بیشتر یا شاید بیشتر ماجراجویی هستند، “Edge Walk” وجود دارد. این شامل یک پیاده روی بدون دست در محدوده عرضی ۱٫۵ متر در اطراف لبه خارج از غلاف اصلی، در ارتفاع ۳۶۵ متر است. شرکت کنندگان به یک مهار ایمنی و طناب متصل می شوند.

واقع در ۳۵۱ متر، گردش ۳۶۰ رستوران است که شامل غذای خوب و برخی از بهترین دیدگاه ها از یک میز در هر نقطه در تورنتو است. ۳۶۰ برای ناهار و شام باز است، و بازدید کنندگان که در اینجا غذای خود را نیز دریافت دسترسی مکمل به LookOut و سطح شیشه ای برج.

 

موزه سلطنتی انتاریو

موزه سلطنتی انتاریو، به نام ROM، یکی از موزه های برتر کانادا است که شهرت بین المللی برای برتری دارد. این مجسمه یک مجموعه برجسته است که تاریخ طبیعی، هنر و فرهنگ را از دوره های مختلفی از سراسر جهان پوشش می دهد. همچنین برای نمایشگاه های سراسر جهان شناخته شده است.

 

جالب ترین جاذبه های توریستی در تورنتو
جالب ترین جاذبه های توریستی در تورنتو

 

 

گسترش جنجالی در سال ۲۰۰۷ علاوه بر مایکل لی چین کریستال، یک بالن مدرن با شیشه و زوایای شدید، به ساختمان قدیمی سنتی اضافه شده است. این در حال حاضر یکی از برجسته ترین ساختمان های تورنتو است.

 

 سفر روزانه به آبشار نیاگارا

اگر هرگز نبوده اید، یک سفر روزانه از تورنتو به نیویورک آبشار به ارزش زمان است. در عرض یک ساعت می توانید در لبه سقوط ایستاده باشید.

تور به Niagara Falls از تورنتو یک راه آسان برای دیدن سقوط است اگر شما نمی خواهید به خودتان رانندگی کنید. تورها هتل ها را از بین می برد و شامل هتل هورن بلور نیاگارا کروز می شود که نزدیک به دیوار آبشویی که هورستر اصلی آبشار است قرار دارد. تور نیز در برخی از سایت های کلیدی در منطقه متوقف می شود، از جملهو شهر کوچکی در Niagara-on-the-Lake.

 

جالب ترین جاذبه های توریستی در تورنتو
جالب ترین جاذبه های توریستی در تورنتو

 

اگر زمان کافی داشته باشید، ممکن است بخواهید یک شب در نیاگارا فالز برای صرفه جویی در مرکز شهر مطالعه کنید و شبها در تابستان روشن شود.

 

 پارک بالا

پارک بزرگ یک فضای سبز بزرگ با باغ های غرق شده، باغ های سبز آویزان، مسیرهای طبیعت، حوض های طبیعی و جریان است. املاک کشور ۱۶۵ هکتار که در ابتدا متعلق به هواردس بود، به شهر تورنتو در سال ۱۸۷۳ اعطا شد. این قانون با این قید شده بود که پارک «برای استفاده آزاد، بهره مندی و لذت بردن از شهروندان تورنتو و این پارک High Park نامیده می شود. ”

در پارک باغ وحش پارک بالا است، خانه ای برای تعدادی از حیوانات، از جمله بوسن؛ گوزن شمالی؛ لاماها؛ معروف تورنتو، بانی و کلاید، که از محوطه خود فرار کرده بودند و به سرعت به شهرت رسیدند، سیستم عامل های اجتماعی خود را در سال ۲۰۱۶ توسعه می داد.

 

 

جالب ترین جاذبه های توریستی در تورنتو
جالب ترین جاذبه های توریستی در تورنتو

 

 

چیزهایی دیگر که باید انجام دهید و حوزه های مورد علاقه در پارک عبارتند از استخرهای شنا و سونا، زمین های بازی، مناطق پیک نیک و تورهای قطار منظره ای. این زمینه ها شامل باغ های مجدد قرن نوزدهم، خانه مربی و آرامگاه هوارد ها نیز می باشند.

سالانه، شرکت  در ماه های ژوئیه و اوت، در تئاتر فضای باز پارک فعالیت می کند.

 

مرکز علمی انتاریو

مرکز علمی انتاریو جذابیت خانوادگی است و بسیاری از نمایشگاه های جالب برای سرگرمی کودکان است. این محل یک سایت را با مشرف به دره دون، حدود ۱۰ کیلومتری شمال شرقی مرکز شهر اشغال می کند.

 

جالب ترین جاذبه های توریستی در تورنتو
جالب ترین جاذبه های توریستی در تورنتو

 

 

این ساختمان مدرن توسط طراح ریموند موریاما طراحی شده است. این ساختمان مدرن در سال ۱۹۶۹ تکمیل شد. بازدیدکنندگان مرکز با آخرین پیشرفت های فناوری، مخابرات، اپتیک، زیست شناسی، فیزیک، مسافرت فضایی و هواشناسی و خیلی بیشتر همه ارائه شده در راه جذاب و تخیلی. تاکید بسیار زیادی بر مشارکت بازدیدکنندگان، با بسیاری از صفحه نمایش های تعاملی و استفاده گسترده از محاسبات و سایر تجهیزات نصب شده است.

 

تالار مشاهیر هک

برای طرفداران هاکی، یک سفر به تالار مشاهیر هاکی در مرکز شهر تورنتو ضروری است. این مکان برای یادگیری در مورد بزرگترین هاکی ها است: بازیکنان، تیم ها و بازی ها.

 

جالب ترین جاذبه های توریستی در تورنتو
جالب ترین جاذبه های توریستی در تورنتو

 

 

همچنین فرصتی برای دیدن جام استنلی همراه با مجموعه ای از خاطرات مهم ارائه می دهد و یک صفحه نمایش تعاملی به شما امکان می دهد تا مهارت های خود را برای تیم هاکی تست کنید.

 

 

درباره‌ی sima

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *