هیجان انگیزترین مکان تفریحی در کانادا

هیجان انگیزترین مکان تفریحی در کانادا

 

هیجان انگیزترین مکان تفریحی در کانادا
هیجان انگیزترین مکان تفریحی در کانادا

 

دومین کشور بزرگ جهان، کانادا دارای کمبود مناظر زیبا و مکان های منحصر به فرد برای مسافران برای کشف است. از ساحل به ساحل به ساحل، این کشور خانه های پر جنب و جوش و فرهنگی غنی است و شگفتی های طبیعی باور نکردنی است.

بیاتو کیش : در غربی کانادا، کوه های راکی ​​و شهرهای ونکوور، ویکتوریا، و کلگری بیشترین برنامه های سفر را بر عهده دارند. در مرکزی کانادا، نایگارا فالز، تورنتو، اتاوا، مونترال و شهر کبک، برخی از محبوب ترین مقصد ها هستند. زیبایی پارک ملی گرس مورن، همراه با شهرهای هالیفاکس و سنت جان، برای کسانی که به سمت مناطق دریایی کانادا در شرق می روند، شخصیت منحصر به فرد خود را به نمایش می گذارند.

مسیر ضرب و شتم، اما به همان اندازه قابل ملاحظه است، شمال کانادا، جایی که رودخانه های بزرگ به اقیانوس اطلس حرکت می کنند، ایجاد یک قلمرو باور نکردنی برای قایقرانی ها و جایی که خرس های قطبی را می توان در وحشی مشاهده کرد. مسافران می توانند زیبایی از راه دور از مکان های مانند پارک ملی Nahanni و شهرهای و شهرهای چرچیل، وایتهورس و Yellowknife را کشف کنند.

برای ایده هایی که برای کمک به برنامه ریزی سفرهای خود را، لیست ما از جاذبه های برتر در کانادا را ببینید.

 

 آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا معروف ترین جاذبه طبیعی کانادا است که سالانه میلیون ها بازدید کننده را به نمایش می گذارد. نزدیک به یک ساعت درایو از تورنتو، در امتداد مرز آمریکا، این سقوط به میزان قابل توجهی تقریبا ۵۷ متر می باشد. شما می توانید افتادن را در فاصله بسیار چشمگیری از چندین نقطه کلیدی ببینید.

 

هیجان انگیزترین مکان تفریحی در کانادا
هیجان انگیزترین مکان تفریحی در کانادا

 

آبشار نیاگارا و نیوجرا در طول یک قرن جذب گردشگران و جادوگران بوده است. بین قرن های اواسط قرن نوزدهم و اواسط قرن بیستم، تلاش های زیادی برای غرق شدن در سقوط انواع قایق ها و بشکه های خانگی وجود داشت. این، همراه با واکرهای تنگشهر و سایر عینک ها، منجر به شهر مجاور نیاگارا فالز شد که در حال شکل گیری فضای کارناوال است که امروز همچنان ادامه دارد. خانواده ها از قدم زدن به Clifton Hill ناخوشایند نگریسته می شوند که منجر به گورستان و سقوط می شود.

 

پارک ملی بنف و کوه های راکی

پارک ملی بانف در قلب کوههای با شکوه راکی در استان آلبرتا قرار دارد و برخی از زیباترین مناظر کانادا را به نمایش می گذارد. دریاچه های رنگی دریاچه، قله های برفی و یخچال ها به راحتی در این پارک خیره کننده قابل دسترسی است.

جواهری از پارک دریاچه لوئیز است که در آن آبهای سبز کوه ها و یخچال های اطراف را منعکس می کنند و بازدید کنندگان می توانند به راحتی در کنار ساحل قدم بزنند. فقط یک فاصله کوتاه دریا مورین، یکی دیگر از دریاچه های کوهستانی با چشم انداز حیرت انگیز است.

 

 

هیجان انگیزترین مکان تفریحی در کانادا
هیجان انگیزترین مکان تفریحی در کانادا

 

Icefields Parkway، که از Lake Louise به Jasper اجرا می شود، یک درایو فراموش نشدنی و جاذبه دیگر مهم در بنف است. در انتهای جنوب پارک، شهر کوچک دوست داشتنی Banff است که انواع گزینه هایی برای اقامت، خرید، غذا خوردن و شب زنده داری ارائه می دهد.

بنف همچنین یک منطقه ورزشی بزرگ زمستانی است و در نزدیکی دریاچه لوئیس و Sunshine روستای، دو برجسته ترین مقصد اسکی کانادا است.

 

خلیج فندی

خلیج Fundy، واقع در شرق کانادا در میان نیوبرانزویک و نوا اسکوشیا، به خاطر جزر و مد شگفت انگیز آن شناخته شده است. تنوع بین بالا و پایین بزرگترین در جهان است، اندازه گیری تا حداکثر ۱۹ متر (۱۰ fathoms).

 

هیجان انگیزترین مکان تفریحی در کانادا
هیجان انگیزترین مکان تفریحی در کانادا

 

 

در حالی که راه های بسیاری برای قدردانی از این تعجب طبیعی وجود دارد، برخی از محبوب ترین مکان ها و مناظر در امتداد خلیج Fundy، صخره ها و سازند های سنگی در Cape Hopewell، پارک ملی Fundy، Trail Parkway Fundy و جزیره Grand Manan است.

 

پارک ملی گرا مورن

پارک ملی گرا مورن در نیوفاندلند بیشتر از بسیاری از محبوب ترین پارک های ملی کانادا است، اما ارزش تلاش برای کشف این منظره زیبا از کوه ها و فیشرها را دارد. این پارک یک سایت میراث جهانی یونسکو است که دارای دیوارهای شیب دار، آبشارها و سنگ های جالب توجهی است که توسط آبهای یخچال فریز شده حک شده است.

 

هیجان انگیزترین مکان تفریحی در کانادا
هیجان انگیزترین مکان تفریحی در کانادا

 

 

بیشتر بازدیدکنندگان یک تور قایق برای ارزیابی مناظر می گیرند، اما مسیرهای پیاده روی و فرصت های قایقرانی نیز وجود دارد. در زمستان، پارک تعداد کمتری از بازدیدکنندگان را دریافت می کند، اما برای اسکی تور، با کلبه های اسکی پشتی، باز است.

 

 استنلی پارک ونکوور

یکی از بزرگترین گنجینه های ونکوور ۴۰۵ هکتار استنلی پارک است که به راحتی در قسمت غرب از مرکز شهر واقع شده است. واقع در شبه جزیره، پارک توسط اقیانوس احاطه شده و خانه به سدر قرمز بزرگ و درختان کاج داگلاس. Seawall، که پارک را میخواند، مسیرهای پیاده روی، دوچرخهسواری و مسیر دوچرخهسواری را با خطوط تعیین شده برای واکرها و دوچرخهسواران دارد. از seawall برخی از نمایش های دوست داشتنی از شهر و کوه ها است. یک درایو منظره نیز از طریق استنلی پارک با سرعتی بیش از حد سرازیر می شود.

 

هیجان انگیزترین مکان تفریحی در کانادا
هیجان انگیزترین مکان تفریحی در کانادا

 

 

در پارک، آکواریوم ونکوور، دریاچه Beaver Lake و پارک استنلی پارک و باغ گل رز است. همچنین از اهمیت ویژه ای برخوردار است که قطب های متعدد تتیم، برخی از آنها بیش از ۱۰۰ سال پیش ساخته شده اند.

 

کالیفرنیا

این امور ۱۰ روزه یکی از رویدادهای به طور وسیع پیش بینی شده در غرب کانادا است که بسیاری از مردم محلی و مسافران تابستانی برنامه های تعطیلات خود را در اطراف کالگری گرامیداشت قرار می دهند. برای این هفته در ماه جولای، شهر کالگری تبدیل به یک شهر واقع در غربی می شود، که در آن مردم که ممکن است در غیر این صورت لباس مناسب برای کار به جای شلوار جین و چکمه های گاو نر.

 

 

هیجان انگیزترین مکان تفریحی در کانادا
هیجان انگیزترین مکان تفریحی در کانادا

 

در زمین های Stampede حوادث روزانه روزانه شرکت کنندگان از سراسر آمریکای شمالی، هیجان سواری، بازی ها، غذا، و نمایش شبانه شبانه است. در اطراف شهر، “اردو زدن” به طور رایگان توسط موسسات متعددی در محل های داخلی و یا در فضای باز برگزار می شود و معمولا شامل پنکیک می شود. همچنین بسیاری از هنرمندان بزرگ کشور با نام های زیادی برای این رویداد به شهر می آیند.

 

موزه کانادایی برای حقوق بشر

جدیدترین جاذبه اصلی وینیپگ که توجه ملی و بین المللی را به خود جلب کرده، موزه کانادایی حقوق بشر است. ساختمان در سال ۲۰۱۴ در نزدیکی The Forks، ساختمان یک طراحی منحصر به فرد را نشان می دهد که چشم انداز به حداقل می رسد، با هندسه و رنگ بر اساس تصاویر چشم انداز کانادایی.

 

 

هیجان انگیزترین مکان تفریحی در کانادا
هیجان انگیزترین مکان تفریحی در کانادا

 

همچنین منحصر به فرد مفهوم پشت موزه است، که در هنگام تصمیم گیری در مورد تاریخچه ها در اینجا مورد بحث و جدال قرار می گیرد. موزه داستانهای شخصی را به تصویر می کشد، دیدگاه های مختلفی را در بر میگیرد و بر طیفی از موضوعات تمرکز دارد.

درباره‌ی sima

حتما ببینید

شهر ونکوور

شهر ونکوور یکی از شهرهای توریستی و زیبای کشور کانادا می باشد. در این بخش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *