سفر به جاهای جذاب توکیو

سفر به جاهای جذاب توکیو

سفر به جاهای جذاب توکیو
سفر به جاهای جذاب توکیو

 

بیاتو کیش : بسیاری از سفرهای روزانه به راحتی از توکیو برای مسافران با استفاده از این شهر مدرن به عنوان یک پایگاه اصلی در آمده است. با تشکر از عالی سیستم حمل و نقل عمومی توکیو، و همچنین راه آهن های عالی ژاپن، آسان است در فاصله کوتاهی از زمان و با حداقل مضطرب سفر. پرش به قطار، و شما دسترسی به تعداد بی شماری از سفرهای سرگرم کننده روز، از پارک های اصلی عمده به قلعه های تاریخی و معابد، پارک های ملی زیبا، و حتی کوه فوجی با شکوه. با این حال بهتر است به خدمات یک شرکت تور حرفه ای نگاه کنید تا به برنامه ریزی خود کمک کند. بهترین راه مراقبت از تمام ترتیبات، پوشش همه چیز از سفر به بلیط، و همچنین ارائه راهنماهای تورهای زبان انگلیسی حرفه ای برای اطمینان از شما بیشتر از سفر خود را. ماجراهای خود را با لیست ما از سفرهای روزانه با رتبه بندی برتر از توکیو برنامه ریزی کنید.

 

فستیوال کوه فوجی

معروف ترین معبد ژاپن، کوه فوجی در ۱۳۰ کیلومتری جنوب غربی مرکزی توکیو قرار دارد و اگر تنها به پایه کوه حرکت می کنید، اگر شما قصد صعود را دارید، باید یک توقف شبانه را اضافه کنید به برنامه سفر شما. این کوه بزرگترین و مشهورترین کوه ژاپن، این آتشفشان ساحلی نیز مشهورترین قله این کشور است که از دوران ابتدایی شعر و نقاشیها شامل می شود و در روزهای روشن، از تاکوی بسیار دورتر دیده می شود.

 

 

سفر به جاهای جذاب توکیو
سفر به جاهای جذاب توکیو

 

 

در پارک ملی Fuji-Hakone-Izu، کوه فوجی بیش از یک میلیون نفر را در طول ماه های ژوئیه و اوت به عنوان یک عمل تقریبا مذهبی صعود می کند، که نقطه اوج مشاهده صبحگاه از قله است. صعود می تواند دشوار باشد و می تواند تا هشت ساعت به هر طریقی به طول انجامد، بنابراین برای رفتن به اندازه کافی آماده شویم و لباس گرم را ببریم. در عوض، تعدادی از مسیرها در دسترس هستند که بخش های پایین کوه را دور می اندازند، سفر که هنوز هم می تواند چند ساعت طول بکشد، البته، به سادگی مشاهده کوه از راه دور نیز پاداش است.

 

 پارک ملی نیکو و معبدتوشو گوی

با توجه به این واقعیت است که دوچرخه سواری ۲٫۵ ساعته از مرکز شهر توکیو است، شما می خواهید یک روز کامل از سفر به پارک ملی نیکو (Nikkō Kokuritsu Kōen) و معبد باشکوه خود را داشته باشید. پوشش این منطقه ۱۴۰۷ کیلومتر مربع، این منطقه از زیبایی های زیبایی برجسته فراوانی از قله های کوه های قدرتمند، جنگل های باستانی، وسعت گسترده ای از دریاچه ها، دریاچه ها و آبشارها است و یکی از مناطق پرجمعیت ژاپن است.

 

سفر به جاهای جذاب توکیو
سفر به جاهای جذاب توکیو

 

در حدود ۱۸۰ کیلومتری شمال توکیو، پارک ملی نیکو دارای تعدادی از اسپا های محبوب است که عرضه فراوانی آب معدنی گرم را به وجود آورده و نقاط استراحت مورد علاقه خود را برای بازدیدکنندگان از دور و گسترده می کنند. کسانی که به دنبال فعالیت های تفریحی مانند پیاده روی، کمپینگ، کوهنوردی، قایقرانی، ماهیگیری، اسکی و اسکیت هستند نیز مناسب هستند. برج ایفل برای ماجراجویان – کوه اوک شویران، ارتفاع ۲،۵۷۸ متر است که آبشارهای زیبا آن به وضوح مشخص شده است.

 

پارک نیز دارای معابد تاریخی متعددی است، از جمله Rinnō-ji، معبد ایالتی در ۸۴۸ میلادی و پیچیده نیکوتو توچو گو. متشکل از ۲۲ ساختمان باستانی که از قرن هفدهم ساخته شده بود، بیش از ۱۵،۰۰۰ هنرمند از سراسر ژاپن ساخته شده است. نکات برجسته این سایت میراث جهانی یونسکو عبارتند از: راه پله هزاران ساله (سنن ایشتین)، دورترین نقطه ای که مردم قبیله عادی قبلا پذیرفته شده بودند، و در خارج از این توریسم گرانیت ۸٫۵ متری با کتیبه ای به نام امپراتور Go-Mizunoo، به همراه یک بشقاب دوست داشتنی پنج طبقه. همچنین توجه داشته باشید حیاط با سه انبار انبار و اصطبل است، از جمله امداد بر روی صخره ای که یک فیل (غیر معمول برای ژاپن) و همچنین میمون های حک شده (“دیدن هیچ شر، شنیدن هیچ شر، صحبت کردن هیچ شر”)، چشمه مقدس و بسیاری از مجسمه های زیبا. یک راه عالی برای لذت بردن از این و دیگر جاذبه ها، پیوستن به تور است، مانند سفرهای روزانه پارک ملی نیکو از توکیو. این سفر سرگرم کننده روزانه علاوه بر ورود و خروج در هتل شما (یا ایستگاه نزدیک) شامل همه پذیرش و ناهار ژاپنی سنتی می شود.

 

 

کاماکورا تاریخی

فقط ۵۰ کیلومتری جنوب غربی توکیو و به راحتی توسط راه آهن قابل دسترسی است، شهر کاماکورا دارای تاریخ طولانی و غنی است و برای مسافران عالی برای کسانی که به دنبال سرعت اندک اندک هستند، یک سفر عالی انجام می دهد. بخش عمده ای از معماری از ریشه های آن به عنوان زادگاه یکی از اولین دولت های Shogunate کشور در اوایل قرن ۱۲ و پیروی از مردم محلی به بودیسم زود پس از آن، نفوذ است که هنوز هم می تواند در بسیاری از معابد شهرستان دیده می شود. برجستهی یک دیدار بهار، بسیاری از شکوفههای گیلاس شهر است، در حالی که در تابستان همه چیز در مورد ساحل و خرید در کنار کوماتچی دوری، خیابان ایدهآل برای مغازهها و رستورانهای آن است.

 

سفر به جاهای جذاب توکیو
سفر به جاهای جذاب توکیو

 

از معابد متعددی معروف ترین معبد بودایی Kotokuin است که مشهور است به بزرگ بودا، مجسمه برنزی گسترده ای که از سال ۱۲۵۲ به طول می انجامد. این شهر همچنین از معروفیت هفت “گذر” یا ورودی هایی است که برای قرن ها تنها راه برای شهر به علت شکل طبیعی تپه قلعه مانند آن است. اکنون می توانید آنها را در پای خود بررسی کنید و برای پیاده روی لذت بخرید. نکات مهم: رزرو یک سفر روزانه کاکاوکورا و توکیو را که شامل درایو در اطراف منظره توکیو خلیج، ناهار، و همچنین وانت و رها کردن در هتل خود را رزرو کنید.

 

 شهر ساحلی آتامی

در حدود ۱۰۰ کیلومتری جنوب غربی توکیو و سفر کمتر از یک ساعت به قطار، شهر ساحلی کوچک آتامی، یک مقصد تعطیلات محبوب در میان مردم محلی است و سفر توریستی عالی را برای گردشگران فراهم می کند. این شهرک ساکت و آرام در کنار دامنه های کوهی اطراف Atami Bay واقع شده و دارای یک سواحل بسیار زیبا با سورتمه ای دلپذیر و همچنین تعدادی از چشمه های آب گرم و یا “Onsen” است.

 

سفر به جاهای جذاب توکیو
سفر به جاهای جذاب توکیو

 

 

علاوه بر پارک های خصوصی خود، تعدادی از حمام های عمومی دسترسی به این آب های معدنی را فراهم می کند. موزه هنر MOA یکی دیگر از نکات برجسته در Atami است. مجموعه ای از موزه شامل بیش از ۳۵۰۰ آثار برجسته هنر هنر شرقی و نقاشی های رامبراند و مونه و مجسمه های مور است. نمایش قابل توجه دیگر بازسازی طلایی Tearoom توسط فرمانده مشهور نظامی Toyotomi Hideyoshi برای مراسم چای در قرن شانزدهم است.

 

 توکیو DisneySea

یکی از جدیدترین پارک های تفریحی دیزنی، DisneySea در ۱۷۶ هکتار در سال ۲۰۰۱ افتتاح شد و سالانه ۱۴ میلیون بازدید کننده را جذب می کند و یکی از محبوب ترین جاذبه های این کشور است. با تمرکز بر روی تم های دریایی، پارک یک رفت و آمد آسان یک ساعته از مرکز شهر توکیو است و به خصوص در میان بزرگسالان و نوجوانان سالخورده برای سواری سریعتر و گاهی اوقات ترسناک (کسانی که با کودکان جوان تر مسافرت می کنند بهتر است با بازدید از توکیو دیزنی لند).

 

سفر به جاهای جذاب توکیو
سفر به جاهای جذاب توکیو

 

نکات برجسته عبارتند از: بندر عالی مدیترانه ای، ساخته شده به نظر می رسد یک شهرستان ساحلی ایتالیایی کامل با gondolas؛ منطقه آمریکا با یک بخش شبیه کیپ کاد و عناصر بندر نیویورک؛ و جزیره مرموز شگفت انگیز، با آتشفشان و قلعه آن درست از رمان ژول ورن.

 

 باغ شینجیو گویون

شین جوکو حومه غربی توکیو را تشکیل می دهد و برای یک روز سرگرم کننده روزانه از مرکز شهر شلوغ شهر ساخته می شود (این سفر آسان با مترو ۱۰ کیلومتر است). Shinjuku علاوه بر مناطق پر جنب و جوش خریداری و تفریحی، برای باغ ملی شینجیو گویون محبوب است. این هتل دارای ۵ دقیقه پیادهروی آسان از ایستگاه قطار است. این جاذبه برای طراحی باغ وحش ژاپنی مشهور است. هنگامی که باغ های خصوصی خانواده ی ثروتمند نایتو، پارک ۱۴۵ هکتاری قبل از انتقال به ایالت بعد از جنگ جهانی دوم، در اختیار خانواده امپریالیست قرار گرفت.

 

سفر به جاهای جذاب توکیو
سفر به جاهای جذاب توکیو

 

همچنین یک باغ گیاه شناسی، دارای انواع گیاهان از سراسر جهان است، آنها را به بخش اروپایی و ژاپنی تقسیم می کند. مدل های بخش اروپایی پارک های فرانسوی و باغ های منظره انگلیسی بود، در حالی که بخش ژاپنی با غرفه چینی اش در ماه آوریل در ماه جولای جولای جولای را جشن گرفت، در حالی که ۱۱۰۰ گیلاس گیلاس از ۳۴ گونه مختلف شکوفه داشت. کسانی که گل رز را انتخاب می کنند باید تا نوامبر منتظر بمانند، در حالی که گلهای گل داودی در پارک برگزار می شود، همراه رنگ های سقوط پر زرق و برق.

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

معرفی معبد کین‌کاکوجی

معبد کین‌کاکوجی یکی از جاذبه های گردشگری کشور زیبای ژاپن می باشد. که دراین بخش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *