جاذبه های توریستی گردشگری در ژاپن

جاذبه های توریستی گردشگری در ژاپن

 

جاذبه های توریستی گردشگری در ژاپن
جاذبه های توریستی گردشگری در ژاپن

 

بیاتو کیش : بسیاری از بازدیدکنندگان اولین بار به ژاپن اغلب تعجب می کنند که یاد بگیرند که به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورهای صنعتی صنعتی، این کشور نسبتا کوچک آسیایی نیز دارای یک تاریخ غنی و شگفت انگیز است که هزاران سال پیش به وقوع پیوسته است.

در واقع، مدتها قبل از بسیاری از کلیساهای دیدنی اروپا ساخته شده بود، معابد شینتو و بودایی ژاپن در حال حاضر به خوبی تاسیس و رسم زائران و مشتریان برای طرح های اغلب خود را دقیق و دکوراسیون. در همان حال، کشور در حال حاضر مهارت ها و معاملات را توسعه می دهد که آن را در مسیر ثروت، از ظروف سرامیکی و سرامیک به پارچه های مانند ابریشم قرار می دهد. بسیاری از این سنت غنی، با وجود جنگ و تخریب طبیعی، حفظ شده است (یا بازسازی شده)، و بازدید از ژاپن یک ماجراجویی به یاد ماندنی است. با داشتن یک لیست بی پایان از جاذبه های برتر، چیزهایی که برای دیدن و انجام، و نقاط مورد علاقه برای کشف، تعطیلات در ژاپن مطمئنا سرمایه گذاری بزرگ از زمان و پول است. کشف بهترین مکان ها برای بازدید در کشور با لیست ما از جاذبه های توریستی با امتیاز بالا در ژاپن است.

 

 امپریال توکیو

معروف ترین معبد توکیو، کاخ امپریال با پارک های زیبا در قرن هفدهم محاصره شده توسط دیوارها و کوه ها است، باید هنگام بازدید از پایتخت کشور دیدن کنید. با این واقعیت که اکثریت قصر به عموم بسته است (از خانواده خانوادگی امپریالیستی) استفاده می شود، به این معنا نیست که هنوز به اندازه کافی برای دیدن کاخ ها وجود دارد.

 

جاذبه های توریستی گردشگری در ژاپن
جاذبه های توریستی گردشگری در ژاپن

 

علاوه بر بسیاری از منظره های زیبا از کاخ از نقاط متعدد در پارک اطراف – از جمله پل معروف نیوباشی یا “پل دو”، به همین دلیل نامگذاری شده برای انعکاس آبی خود – بازدید کنندگان اجازه می دهد به شرق Higashi-Gyoen باغ و مناطق دیگر که به عنوان بخشی از تور سازمان یافته به عموم باز می شود. دیگر باید ببینید گردشگران از توکیو، معبد Ginza مشهور است که با اجرای نمایشگاه Kabuki و تئاتر انبوجی Shimbashi با رقص Azuma-odori و اجرای Bunraku از آن به خانه Kabuki-za Theatre می آیند.

 

 پارک یادبود صلح هیروشیما

در حالی که در مورد اوباما در سال ۱۹۴۵ بمباران اتمی هیروشیما بسیار کم می شود، می توان گفت که تلاش های باورنکردنی این شهر پر جنب و جوش برای جلب توجه بسیاری از قربانیان اولین حمله هسته ای جهان و شاید مهمتر از آن، نماد صلح پایدار هیروشیما تا به امروز تبدیل شده است. هر ساله بیش از یک میلیون نفر بازدید می کنند، بسیاری از خارج از کشور، پارک هیرشیما صلح (هیروشیما Heywa Kinen Kōen) در مرکز حوادث انفجار اتمی در آن زمان که یک بار شلوغ از شهر بود و شامل تعدادی از آثار مهم است، موزه ها و موزه های مربوط به رویدادهای آن روز سرنوشت ساز.

 

جاذبه های توریستی گردشگری در ژاپن
جاذبه های توریستی گردشگری در ژاپن

 

 

علاوه بر زمینه ها و باغ ها با شکوفه های گیلاس رنگارنگ خود، برجسته های این پارک شامل موزه یادبود صلح با نمایشگاه های متعدد خود در زمینه مسائل مربوط به صلح جهانی، Memorial Cenotaph و Flame of Peace و همچنین بمب اتمی بمب خرابه های ساختمان اداری که در مرکز انفجار قرار دارند.

 

 تاریخی کیوتو

یکی از شهرهای پرجمعیت ژاپن، دوست داشتنی کیوتو – یکی از چند شهر در کشور برای از بین بردن ویران شدن جنگ جهانی دوم – سالانه بیش از ۱۰ میلیون بازدید کننده را جذب می کند تا خیابان های قدیمی و معماری آن را کشف کند، که بیشتر آن از زمان خانواده امپریالیست اینجا بیش از ۱۰۰۰ سال پیش در آنجا اقامت داشت. حتی پس از آن، این شهر مهمترین مرکز فرهنگی ژاپن بوده است، که با موزه های متعدد و گالری های هنری همچنان ادامه دارد، هر کدام از مجسمه های مهم، نقاشی ها و دیگر اشکال هنری را از بین می برد. برجسته های معماری تحت تاثیر بودائی کیوتو شامل بسیاری از معابد حفظ شده است که ۳۰ مورد از آنها هنوز استفاده می شود و سازه های مهم مانند غرفه طلایی قرن چهاردهم (Kinkaku-ji)، معروف به بی نظیر طلای خالص آن .

 

جاذبه های توریستی گردشگری در ژاپن
جاذبه های توریستی گردشگری در ژاپن

 

اطمینان حاصل کنید که از قلعه نیهو، قلعه قرن هجدهم نیز بازدید کنید که دیوارهای اصلی، برج ها و خشت ها را حفظ کرده است. دروازه های زیبای آن؛ و کاخ خود را با دکور داخلی خوب است. همچنین به ارزش بازدید از اصلی کاخ سلطنتی کیوتو (کیوتو گشو)، ساخته شده در ۷۹۴ میلادی و یکی از سایت های تاریخی ترین بازدید شهر است. در نهایت هیچ بازدیدی از کیوتو بدون گذراندن وقت انجام می شود و کاوش بر روی بامبو گرا Arashiyama، منطقه زیبایی از بامبو بلند فقط چند دقیقه پیاده از مرکز شهر است.

 

حرم جزیره اییوکوشیما

فقط یک کشتی کوتاه از سرزمین اصلی هیروشیما جزیره Miyajima است، مشهور جهان به عنوان جزیره Shrine ژاپن است. Miyajima به مساحت ۳۰ کیلومتر مربع در خلیج هیروشیما واقع شده و به عنوان منزل مسجد ایزوكوشیما، معبد شینتو اختصاص داده شده به دختران شاهزاده خانم باد باد سوسنو شناخته می شود. دوستیابی از قرن هشتم، اکثریت ساختمان های حرم، از آب های خلیج کوچک که توسط شمع ها پشتیبانی می شوند، می آیند.

 

 

جاذبه های توریستی گردشگری در ژاپن
جاذبه های توریستی گردشگری در ژاپن

 

این اثر در حوضه ی بزرگ، به سادگی خیره کننده است، و این ساختارها – از جمله دروازه شناور مشهور بزرگ (O-Torii) – به نظر می رسد که آنها در حال شنا در آب است. با پیاده روها و پل ها همراه شده است، این مکان جذاب برای کشف است، به ویژه تالارهای بزرگتر آن از جمله Honden (سالن اصلی)، سالن ارائه (Heiden)، تالار دعا (Haiden) و سالن یک هزار مات (Senjokaku). یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این مراسم حرم است که بازدید کنندگان با رقص های سنتی و اجرای موسیقی سرگرم می شوند. همچنين ارزشيابي اجمالي اين است که زمينهاي زيبا و باغي جزيره، خانه هاي گوزن هاي وحشي و مستعمرات متعدد پرنده است.

 

 معبد شهر: نارا تاریخی

در طول قرن ها، مرکز فرهنگ ژاپن، شهر نوا و ناباوری دوست نگار، به تعداد زیادی ساختمان تاریخی، همراه با گنجینه های مهم ملی و آثار هنری تبدیل شده است. علاوه بر بسیاری از خیابان های تاریخی، این شهر دارای معابد مهم تاریخی متعددی است که از جمله معبد کافوکو جی باشکوه قرن هفتم، شاید بهترین شناخته شده از معبد هفت معبد نرا است؛

 

 

جاذبه های توریستی گردشگری در ژاپن
جاذبه های توریستی گردشگری در ژاپن

 

و Todade-ji بزرگ معبد شرق، معروف به مجسمه بزرگ برادوی بزرگ بودا (Daibutsu)، در اینجا در ۷۴۹ AD منتشر شده است. همچنین علاقه به Todai-جی بزرگ دروازه جنوبی (ناندیمون) یک ساختار دو طبقه که در ۱۸ ستون با دو مجسمه Nio ایستاده و هشت متری بلند و نگهبانی ورودی معبد و تالار بزرگ بودا، بزرگترین ساختمان چوبی در جهان است.

 

حرم Atsuta، ناگویا

Shrine Atsuta در قلب شهرستان ناگویا مهم ترین حرم Shinto در ژاپن است و هر ساله بیش از پنج میلیون بازدید کننده جذب می کند. این قلمرو مذهبی که در قرن اول تاسیس شده است، به خاطر علامت حفظ سلطنتی امپراتوری، “شمشیر چمن زنی” (kusanagi-no-tsurugi)، یکی از تنها سه کشور در این کشور است. همچنین علاقه مند به حرم اصلی آن، هنگو، توسط یک دیوار محصور احاطه شده است و خزانه داری با آثار هنری متعددی از جمله نقاشی های قدیمی و مدرن، سرامیک، جواهرات و ماسک های سنتی است.

 

جاذبه های توریستی گردشگری در ژاپن
جاذبه های توریستی گردشگری در ژاپن

 

در حالی که در ناگویا، مطمئن شوید که به بازدید از Nagoya Castle، یک مجتمع پر زرق و برق دار ساخته شده در سال ۱۶۱۲ با برج ۴۸ متر بالا برج که برای دو دلفین طلایی (shachi) شناخته شده است، موزه آن شامل گنجینه های هنری از کاخ سابق، و دیدگاه های دیدنی آن بر شهر و دشت نوبی.

 

ساپورو، هوکایدو

شهر بزرگ ساپورو، بزرگترین شهر جزیره هوکایدو، هوکایدو، شهر ساپورو، چیزهای زیادی برای بازدید و انجام دادن برای گردشگران ارائه می دهد. به عنوان شهر بزرگ این جزیره، این مرکز فعالیت های فرهنگی است، میزبانی بسیاری از رویدادهای عالی نقطه کانونی در اینجا بسیار جذاب مرکز شهر مرکز شهر است، مرکز که Odori پارک، سبد بزرگ از سبز است که بسیار لذت بخش است برای کشف.

 

جاذبه های توریستی گردشگری در ژاپن
جاذبه های توریستی گردشگری در ژاپن

 

مسیر کوه Moiwa در نهایت شما را به ایستگاه بالا قله صعود، از جایی که شما می توانید از دیدگاه باور نکردنی بیش از شهرستان لذت ببرید، کوه نیز محل کوه کوه Moiwa اسکی است، یک مقصد محبوب زمستان، به خصوص از زمانی که المپیک زمستانی سال ۱۹۷۲ در شهرستان برگزار شد و همچنین اگر شما به زمستان رسیدن، مطمئن شوید که این فستیوال برف ساپورو است که هر ماه فوریه برگزار می شود و بیش از دو میلیون نفر را در بر می گیرد.

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

معرفی معبد کین‌کاکوجی

معبد کین‌کاکوجی یکی از جاذبه های گردشگری کشور زیبای ژاپن می باشد. که دراین بخش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *