۵ دلیل شگفت انگیز در مریخ زندگی می کنند

۵ دلیل شگفت انگیز در مریخ زندگی می کنند

5 دلیل شگفت انگیز در مریخ زندگی می کنند
5 دلیل شگفت انگیز در مریخ زندگی می کنند

تصور کنید زندگی سالم در داخل گنبد تنگ شده بدون دراز کشیدن پا (یا حتی باز کردن یک پنجره) – یا اگر بیرون رفتید، مجبور بودید دقیق خود را با یک فضاپیما بزرگ که به عنوان ایستگاه مینی فضایی خود عمل می کرد، تجهیز کنید.
علاوه بر این انزوا، هیچ تماس تلفنی با دنیای خارج وجود نخواهد داشت، فقط ایمیل. اسکایپ وجود ندارد تاخیر ۲۰ دقیقه ای در دریافت و ارسال پیام ها وجود دارد، زیرا مدت زمان لازم برای ارسال پیام از زمین به مریخ و بالعکس است.

علاوه بر همه اینها، ۹۰ درصد مواد غذایی که می خورید میوه ها و سبزیجات منجمد می شوند. شما همچنین باید توالت کمپوست را به منظور کاهش نیاز آب به حداقل لعاب.
آیا این روزهای زندگی را در روز و روز می خواهید؟
این همان چیزی است که زندگی در مریخ در ابتدا برای شروع است.

اما هر چه مشکلاتی جدی است، ایجاد یک مستعمره دائمی انسان در مریخ یک گزینه نیست. این یک ضرورت است
حداقل، این چیزی است که برخی از نوآورانه ترین، ذهن هوشمندتر از آن هستند
و در اینجا چند دلیل برای زندگی در مریخ وجود دارد

این نوآوری را تحریک خواهد کرد

سفر به مریخ، یک نسل کامل را برای ایجاد کارهای جاهطلبانه در STEM به کار خواهد گرفت.
وی گفت: “بله، اگر یک نسل از دانش آموزان را در خط لوله آموزش ببیند، می خواهد دانشمندان، مهندسان، تکنسین ها و ریاضیدانان تبدیل شود.” “نسل بعدی فضانوردان برای فرود در مریخ در حال حاضر در مدرسه راهنمایی هستند.”
اکتشافات فضایی به طور گسترده ای شناخته شده است که یکی از موثرترین روش ها برای الهام بخشیدن به دانش آموزان برای علاقه مند شدن به آموزش STEM است و یک راننده شناخته شده از فناوری و نوآوری است.
بازگشت به ماه پس از ۵۰ سال بعید است که نیاز به پیشرفت های عمده در فن آوری.

 

هیچگونه اختلاف، جنگ و یا تروریسم وجود ندارد

بیش از ۸۰۰۰ سال از بشریت با جنگ، نسل کشی و تخریب رها شده است. تاریخ ما در Blood مرطوب است و ما به طور مداوم در انتقام و انتقام گیری فعالیت هایی را برای بازنویسی تاریخ و وارد شدن به یک چرخه شریرانه خونریزی و بدبختی بیشتر درگیر می کنیم.

علاوه بر این، چترهای سالم ما علیه محیط زیست به طور پیوسته ساخته شده است زمین، یک محل کمتر قابل سکونت برای زندگی روز به روز.

در مریخ، ما با یک تخته سنگ تمیز شروع می کنیم.

مهاجران باید در مریخ زندگی کنند و زنده بمانند. زنده ماندن کلید و درگیری ها نمی تواند به دست آید. هر کس در حل و فصل بازی نقش دارد و اطمینان حاصل می کند که او بخشی از خود را انجام می دهد تا محل سکونت را برای زندگی بهتر فراهم کند.

همکاری فقط یک چیز خوب نیست. اجباری است که به عنوان یک گونه زنده بماند.

بنابراین در چنین دنیایی، ما فرصتی شایسته ای برای ایجاد دنیای عشق، هماهنگی و توسعه یوپیایی داریم. هیچ مدرک تاریخی گذشته وجود ندارد بنابراین این بهترین فرصت برای ماست.

ما کیفیت زندگی در زمین را بهبود می بخشیم
بسته به ترازهای مداری، فاصله بین زمین و مریخ بین ۵۵ میلیون کیلومتر تا ۴۰۰ میلیون کیلومتر – بین ۱۴۰ تا ۱۰۲۵ برابر فاصله از زمین تا ماه است.

این بدان معنی است که می توان تا ۲۰ دقیقه برای ارسال یک پیام (با سرعت نور) یک طرفه بین دو سیاره می تواند طول بکشد.

این فاصله بسیار بزرگ است، که در بزرگترین جدایی آنها، فضانوردان در مریخ، باید بیش از ۴۰ دقیقه پس از ارسال پیام یا درخواست به ناسا منتظر بمانند تا بتوانند هر نوع پاسخی را دریافت کنند.

به دلیل این تاخیر، ساکنان سیاره سرخ باید آماده باشند تا تصمیمات مستقل و مستقل اتخاذ کنند – به ویژه هنگامی که این تصمیمات به راه حل های قاطع و فوری نیاز دارند.

و این نیاز به آوردن بهترین چیزها از زمین – بهترین تجهیزات، بهترین داروها و بهترین لوازم جانبی است. هیچ جایی برای جایگزینی وجود ندارد.

الکساندر کومار، دکتر بریتانیایی، در مقاله ای به زبان بی بی سی در سال ۲۰۱۲ نوشت: “تنها با کشیدن بشریت به محدودیت های خود، به سمت پایین اقیانوس و به فضا، ما اکتشاف هایی را در علم و فن آوری می کنیم که می تواند برای بهبود زندگی بر روی زمین سازگار باشد. اخبار که در آن او به بررسی مزایا و معایب ارسال انسان به مریخ.

فشار دادن انسان به حد نهایی آن، نوآوری ها را در همه زمینه ها از جمله کشاورزی تا پزشکی تحریک می کند و مریخ تبدیل به معیار برای استفاده از چنین نوآوری ها می شود.

ما بقاء بشر را تضمین می کنیم
دایناسورها برای ۱۶۵ میلیون سال زمین را رها کرده و بر زمین حکومت می کنند. آنها ظاهرا شکست خورده بودند.

اما امروزه تنها ردیابی آنها امروزه باقی مانده های فسیلی است. یک سیارک عظیم آن را پاک کرد.

قرار دادن انسان در بیش از یک سیاره، بهتر است که ما هزاران نفر را زنده نگه داریم نه میلیون ها سال دیگر.

اخیرا Musk به وبلاگنویسی اخترشناس و علمی Slate، Phil Plait، گفت: “انسان ها باید گونه های چند سیاره باشند.”

مریخ سیاره منظومه شمسی ما است که بیشتر شبیه زمین است. مریخ آب، جو، و سایر منابع است که باید به ما اجازه دهد که از زمین زندگی کنیم.

و مهمتر از همه، کارگاه های آموزشی و مطالعات اخیر نیز نشان داده اند که مأموریت ها به مریخ هم قابل دستیابی و هم مقرون به صرفه می باشند. ناسا نیازمند افزایش قابل توجهی در بودجه آن برای دستیابی به این هدف برای فرود انسان در مریخ تا سال ۲۰۳۳ خواهد بود.

و اگر آزمایش مریخ نتواند …….
در کمترین حد، به ما کمک خواهد کرد که زمین را بهتر کنیم.

مریخ به عنوان یک سیاره گرم و مرطوب مانند زمین زمانی بود که مریخ فضای بسیار ضخیمتری داشت تا امروز. چه اتفاقی افتاد – و همین طور می تواند روی زمین اتفاق بیفتد؟

تجزیه و تحلیل ما از آنچه که می تواند به زمین اتفاق بیفتد، نمی تواند بر اساس یک نقطه داده – زمین باشد. ضروری است که تحولات سیارات دیگر، به خصوص سیارات مانند زمین، را درک کنیم تا بتوانیم عاقلانه از خانهمان مراقبت کنیم.

این سوالات ناخوشایند به ما کمک می کند تا از منابع زمینیمان حفاظت و تفریحی استفاده کنیم و آن را به عنوان جایگاه مناسب برای نسل های آینده خود قرار دهیم. آزمایش شکست خورده، یک تغییر متعصب درون ما را برای حفظ و حفاظت از زمین یا عواقب فاجعه بار مانند مریخ تحریک می کند.

و علاوه بر شکست، پایان نیست …….

همانطور که هنری فورد به درستی گفته است.

“شکست تنها فرصتی است برای شروع دوباره، این بار هوشمندانه تر”.

 

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

معرفی آبشار دودن

آبشار دودن یکی از جاذبه های گردشگری زیبا کشور ترکیه می باشد. که دراین بخش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *