آیا انسان ها در مریخ زندگی می کنند؟

آیا انسان ها در مریخ زندگی می کنند؟

 

آیا انسان ها در مریخ زندگی می کنند؟
آیا انسان ها در مریخ زندگی می کنند؟

 

جیم سبز، دانشمند ارشد ناسا امروز به آمریکا گفت: انسان ها در آینده در مریخ خواهند بود. وی گفت که اولین فردی که امروز به آنجا می رود، احتمالا امروز زندگی می کند.

پس از “بلوک های زندگی” در سیاره سرخ کشف شد، زندگی در مریخ و زندگی در مریخ به نظر می رسد کمتر از یک صحنه از فیلم مریخ است و بیشتر شبیه به یک واقعیت است.

سبز گفت: “اکنون ما می بینیم که مریخ یک مکان بهتر برای زندگی گذشته است.” “این فقط بهتر شدن و بهتر شدن است”

مریخ بیشتر زمین مانند هر سیاره دیگر در منظومه شمسی است و این دومین گزینه جذاب برای نژاد بشری است. همچنین یک زیبایی طبیعی در سیاره وجود دارد: یک دره بزرگ که تقریبا در تمام عرض ایالات متحده و یک آتشفشان اندازه آریزونا اندازه گیری می شود.

سبز می گوید: این سیاره می تواند انسان ها را “زندگی با نام تجاری جدید با ظاهر جدید با نام تجاری جدید” ارائه دهد.

طرح این است که تا سال ۲۰۴۰ کسی را به این سیاره بفرستد. اما این به چند عامل بستگی دارد.

در اینجا برخی از موانع مطرح شده توسط Green:

ما باید زمین بگذاریم در حال حاضر، ناسا قادر است یک مگاوات ۱ تنی را در سطح مریخ فرود کند. برای یک انسان به زمین، آن را نیاز به حدود ۱۰ تن در سطح پارک. این وسیله نقلیه همچنین باید با دقت فرود کند – عمدتا کوه ها یا تپه ها یا سنگ ها نیست.

ما باید از مارس بیرون بیاییم این یک بلیط یک طرفه نیست، حداقل در حال حاضر. به همین دلیل است که ناسا در حال کار بر روی یک مریخ ۲۰۲۰ است. “بعضی وقت ها در دهه آینده، ما قصد داریم تا سطح مریخ را از بین ببریم و بازگشت کنیم.”

ما باید هر زمان که بخواهیم سفره ها را بپوشانیم. آب و هوا در مریخ افراطی است. تفاوت بین دوشنبه و سه شنبه می تواند ۱۷۰ درجه باشد. دمای متوسط خیلی کمتر از صفر است. هوا نیز عمدتا دی اکسید کربن است – خوب برای سیارات، برای مردم بد است.

ما باید به طوفان گرد و غبار استفاده کنیم. درباره هر ۲۶ ماه، تابستان در مریخ است، به این معنی نخستین دوره طوفان گرد و غبار است. این طوفان ها، که از گرد و غبار خوب تشکیل شده در جو می گیرند، می تواند نور روز را به یک مرحله گرگ و میش و ماه های گذشته تیره کند.

ما باید یک زیرساخت کل را بسازیم. سبز گفت: “افرادی که به آنجا می روند، پیشگامان واقعی هستند.” اولین انسانهایی که در مریخ زندگی می کنند، نیاز به کشاورزی و ایجاد منبع غذایی دارند. دانشمندان بر این باورند که لوبیا، مارچوبه و سیب زمینی محصولات زراعی برای خاک وجود دارد. خانه ها نیز باید ساخته شوند. Green گفت که چاپگرهای ۳D ممکن است قادر به استفاده از گرد و غبار در این سیاره برای ایجاد زیستگاه ها.

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

معرفی آبشار دودن

آبشار دودن یکی از جاذبه های گردشگری زیبا کشور ترکیه می باشد. که دراین بخش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *