جاذبه های گردشگری در بلغارستان

 جاذبه های گردشگری در بلغارستان

جاذبه های گردشگری در بلغارستان
جاذبه های گردشگری در بلغارستان

 

گردشگری در بلغارستان : بلغارستان یک کشور از مناظر مختلف و عمق تاریخ است که به ملت پر از زیبایی های طبیعی و ثروت فرهنگی که به دوران باستان می رسد.

با قله های سنگین بالا به کوه های زیبا، پارک های بزرگ ملی که در آن حیوانات در معرض خطر نابود وحشی هستند، و سواحل شنی که سواحل شگفت انگیز را در آغوش دریای سیاه می گیرند، همراه با آثار حکومت شوروی، چیزی برای هر کس در جسور و زیبا وجود دارد کشور بلخ در اینجا نگاهی به جاذبه های گردشگری برتر در بلغارستان:

 

کلیسای الکساندر نوسکی

واقع در قلب شهر خیره کننده صوفیه، نماد نمادین بلغارستان است: کلیسای Aleksander Nevsky. کلیسای جامع که توسط مردم شهر پرداخت شده و بین سالهای ۱۸۸۲ و ۱۹۱۲ ساخته شده بود، به منظور احترام به زندگی ۲۰۰۰۰۰ سرباز روسی که در جنگ روسیه و ترکیه برای آزادی بلغارستان از حکومت عثمانی احیا شد، ساخته شد.

 

جاذبه های گردشگری در بلغارستان
جاذبه های گردشگری در بلغارستان

 

خود کلیسای جامع با جزئیات با گنبد طویل با ۴۵ متری که دارای طلای پوشیده شده است، بسیار زیبا است. در داخل، شما می توانید در میان بسیاری از موزاییک های پیچیده، نقاشی های معنی دار و تصورات مقدسین و فرشتگان راه بروید؛ لوسترهای بزرگ آویزان کم، قطره در طلا افتاده، در حالی که چوب جامد محراب و پنبه را با ظرافت حک شده است.

 

 آبشارهای Krushuna

در نزدیکی روستای Krushuna، در چشم انداز سرسبزانه جنگل در میان بسیاری از تشکیلات سنگ های کارست قرار دارد، Krushuna Falls. بلندترین سقوط، ۲۰ متر ارتفاع است، جایی که آب فیروزه ای آن را به سواحل کوچکتر و آبشارهای بیش از شیب سنگ آهک تقسیم می کند، استخرهای ملایم و منحنی های کنجکاوی را در سنگ ایجاد می کند.

 

جاذبه های گردشگری در بلغارستان
جاذبه های گردشگری در بلغارستان

 

بازدیدکنندگان آسان برای رسیدن به آبشارها و کشف حوزه های اطراف بیش از پل ها و مراحل آسان است. یکی از مسیرها منجر به غار پنهانی می شود که در آن منبع آبشار می تواند پیدا شود – بهار گفته می شود که از مزایای بهداشتی برخوردار است و همچنان یک نقطه عطف برای مردم محلی از روستای نزدیک است.

 

 قبرستان کپیروشتیتسا

در امتداد جاده پیچیده قدیمی شهر کپورفیشتیس، در جریان جریانات فریب و ساختمان های رنگارنگ، به بلغارستان بروید. شهر قبرستان کپیروشتیتسا در قلب محدوده کوهستان مقدس غور قرار گرفته و مرکز مبارزه با حکومت عثمانی بوده است و امروز همچنان جایگاه افتخار بلغاری است.

 

جاذبه های گردشگری در بلغارستان
جاذبه های گردشگری در بلغارستان

 

این شهر در حال حاضر با بازدید کنندگان محبوب است و یک موزه هوای آزاد است. بسیاری از خانه ها و خانه هایش مثال های فوق العاده ای از احیای ملی بلغارستان است که در قرن نوزدهم اتفاق افتاد.

 بنای یادبود Buzludzha

آیکون طراحی وحشیانه و شاهکار از مقولات شوروی، بنای یادبود Buzludzha اکنون محروم است. ساخته شده در سال ۱۹۷۴ توسط ارتش بلغارستان، بنای یادبود هیجان انگیز توسط هنرمندان و طراحان مختلف در طول مجسمه های مجسمه طراحی شده است. این بنای یادبود در نقطه نبرد بین ترک ها و بلغاری ها قرار دارد که در سال ۱۸۶۸ اتفاق افتاد و جایی است که دیمیتار بلاهوف همراه با رهبران سوسیالیست دیگر انقلاب بلغارستان را به یک دولت کمونیستی توصیف کرد.

 

جاذبه های گردشگری در بلغارستان
جاذبه های گردشگری در بلغارستان

 

ساختار استئوكیك در حال حاضر در گرافیتی سیاسی پوشش داده شده است و دارای نمایشهای عظیمی از لنین و ماركس و نیز نماد نمادین است. پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی، پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، مقبره ای بزرگ به سوسیالیسم شکل گرفت، اما تبدیل به جذابیت غیرمعمولی برای کسانی شد که علاقمند به تاریخ و طراحی برجسته عصر بودند.

کوه ویتوشا

شکل گنبد کلاسیک کوه ویتوشا در نزدیکی انفجار شهری از شهر سوفیا قرار دارد و جایی است که مردم برای از بین رفتن شهر از طبیعت لذت می برند. با استفاده از اسکله، مسیرهای پیاده روی دلپذیر و منظره فوق العاده ای از شهر در زیر، کوه به راحتی از شهر قابل دسترسی است و از طریق اتوبوس، پیاده روی و مسیرهای پیاده روی می توان از آن عبور کرد.

 

جاذبه های گردشگری در بلغارستان
جاذبه های گردشگری در بلغارستان

 

بالاترین نقطه کوه Vitosha در ارتفاع ۲،۲۹۰ متر است و سالانه گردشگران را جذب می کند تا از پارک طبیعت Vitosha که عمدتا قدیمی ترین در بالکان است و بیشترین کوه و همچنین چشمه های معدنی در کوهستان .

 

 آرامگاه فرعون سوشتاری

آرامگاه فرازنی باستانی سوشترری تنها در سال ۱۹۸۲ کشف شد، زمانی که باستان شناسان سایت قابل توجهی را در زیر یک تپه کشف کردند. به نظر می رسد که آرامگاه برای یک زن و شوهر سلطنتی از قبیله تراسیان گته ساخته شده و به قرن ۳ قبل از میلاد باز می گردد.

 

جاذبه های گردشگری در بلغارستان
جاذبه های گردشگری در بلغارستان

 

آرامگاه زیبا حفظ شده است. داخلی آن تزئین شده نقاشی های چشمگیر و نقاشی های نیمه زن، نقاشی های نیمی از گیاهان را نشان می دهد که به نظر می رسد که نگه داشتن سقف را نشان می دهد. این آرامگاه منحصر به فرد است زیرا هیچ قبر دیگر تراسیان کشف نشده است که ترکیبی از معماری، مجسمه سازی و نقاشی های شگفت آور را دارد.

 

قلعه تساروتس

نماد عظمت گذشته بلغارستان، قلعه تساروتس در محل ساخته شده است که در آن قصر شاهان قرون وسطی یک بار ۸۰۰ سال قبل ایستاده بود، زمانی که تارانوو پایتخت آن بود. کاوش خرابه های باستانی غول پیکر و در سراسر باقی مانده از بیش از ۴۰۰ خانه ها و کلیساهای بی شماری است.

 

جاذبه های گردشگری در بلغارستان
جاذبه های گردشگری در بلغارستان

 

دیدگاه های پانورامای چشم انداز اطراف نشان می دهد که چگونه محل قلعه به طور استراتژیک قرار دارد، ۲۰۶ متر بالاتر از سطح دریا، برای محافظت از پادشاهی از تهاجم برای صدها سال. بازدید از قلعه شامل بسیاری از دامنه های شیب دار می شود، اما چون تنها دسترسی به قلعه به پا می رود، می توانید از زمین های ترسناک و صعود دیوارهای قدیمی صعود کنید.

 

ساحل آفتابی

ساحل آفتابی معروف است برای طولانی از سواحل نرم و شنی است که شیب به دریای سیاه و همچنین برای گردشگران متعدد آن است که بازدید از شهر رفت و آمد مکرر برای لذت بردن از زندگی شب زنده داری خود را. سواحل طلایی به طول هشت کیلومتر در امتداد ساحل گسترش می یابند و نقطه ای عالی برای صرف وقت گرفتن از خورشید و شنا می کنند.

 

جاذبه های گردشگری در بلغارستان
جاذبه های گردشگری در بلغارستان

 

سواحل در منطقه تمیز هستند و از عناصر محافظت می شوند، به این معنی که دریا برای شنا مناسب است، در حالی که هتل های فراوان در امتداد ساحل نیز قیمت مناسب و خانواده دوستانه هستند. این مکان برای دیدار است اگر بخواهید چند روز در آفتاب آرام بخوابید و در اطراف آن، مانند شهر باستانی نسببر، کاوش کنید.

 

پارک ملی پیرین

پارک ملی پیرین یکی از گنجینه های ملی بلغاری است که به بیش از ۷۰ دریاچه یخبندان، جنگل های قدیم و بلندترین و بلندترین قله های ۲۹۱۵ متر می رسد. پارک ملی یک پناهگاه امن برای انواع مختلفی از گونه های نادر است که از کوه های بالکان برای پناهگاه استفاده می کنند. حیوانات بزرگ هنوز در دامنه ها، از خرس های قهوه ای و گراز وحشی و گرگ های خاکستری شگفت زده می شوند؛ این یک منطقه از راه دور و وحشی است که توسط توسعۀ اسکی تحت تهدید قرار گرفته است.

 

جاذبه های گردشگری در بلغارستان
جاذبه های گردشگری در بلغارستان

 

با گذراندن مسیرهای متعدد، دوچرخه سواری در حومه های آلپ و ماهیگیری در کنار آبشارها، وقت خود را صرف بازدید از پارک غافلگیرانه زیبا کنید. شما حتی می توانید در کلبه های پریین یک شبه اقامت داشته باشید و میوه کاج معروف باکوکوواوا ماکتونی را که گفته شده حدودا ۱۳۵۰ ساله است پیدا کنید!

 

صومعه ریلا

سفر به صومعه ریلا و خیساندن در محیط آرام در میان کوههای ریل. صومعه ریلا شرقی ارتدوکس یک نماد معماری است که در قرن دهم بنا نهاده شده و به عنوان یک بنای مهم تاریخی و فرهنگی محسوب می شود. به عنوان بیت المقدس بلغارستان، که بزرگترین صومعه در این کشور است و به عنوان نماد مذهبی مسلط به شمار می رود، شامل نقاشی های دیواری، حکاکی و مصنوعات تاریخی است.

 

جاذبه های گردشگری در بلغارستان
جاذبه های گردشگری در بلغارستان

 

صومعه باستانی هنوز فعال است و نزدیک به ۶۰ راهبان است که هنوز هم در صلح آرام صومعه در داخل ساختمان های تزیین شده خود زندگی می کنند و کار می کنند. راه های قابل توجهی از آرچهای بیرونی و آرامی انحصاری همراه با گنبد تاج و تخت، صومعه را جدا از چشم انداز کوهستانی پوشش داده شده درخت در اطراف

 

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

روستای گردشگری اسبفروشان در سراب ِ آذربایجان شرقی

روستای اسبفروشان زیباترین روستای شهرستان سراب در آذربایجان شرقی است که با آب و هوای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *