بهترین مکان برای گردشگری در استرالیا

بهترین مکان برای گردشگری در استرالیا

بهترین مکان برای گردشگری در استرالیا
بهترین مکان برای گردشگری در استرالیا

 

گردشگری در استرالیا : استرالیا در میان اقیانوس آرام و اقیانوس هند قرار دارد و بزرگترین جزیره جهان و کوچکترین قاره آن است. اتاق به حرکت در Land Down Under وجود دارد، و با بسیاری از مناظر برای کشف و لذت بردن، یک انگیزه بزرگ برای رفتن به یک ماجراجویی پیاده روی وجود دارد. استرالیا چیزی برای ارائه هر بازدید کننده ای وجود دارد که صرفا در مورد شیوه زندگی سنتی مردم بومی کشور، آرامش در یک ساحل خورشیدی و یا لذت بردن از شب در یک شهر داغ است.

پارک های ملی شگفت انگیز در سراسر کشور و برخی از جزایر فوق العاده نقاط مختلف، بازدید کنندگان از استرالیا می تواند خاموش کاوش لذت تاسمانی یک دقیقه و Kakadu و پارک ملی Uluru-Kata Tjuta بعدی. در بالای این، سواحل زیبا و آب فیروزه ای که خط ساحلی آن قرار دارد، به فاضلاب ریف بزرگ می رسد؛ یکی از معجزات جهان طبیعی و یکی از محبوب ترین مقصد گردشگری استرالیا است. با بارهای چیزهای بزرگ برای دیدن و انجام، شما کار خود را قطع تلاش برای جا به جا همه چیز را به سفر خود را!

 

کنز

اگرچه کایرن خود کاملا جالب و جذاب است، جنگل های بارانی که آن را احاطه کرده و آب های فیروزه ای زیبا که در برابر سواحل آن قرار دارند بیش از آنکه برای فقدان مناظر در این شهر خالی شوند.

 

بهترین مکان برای گردشگری در استرالیا
بهترین مکان برای گردشگری در استرالیا

 

مقصد توریستی محبوب، شهر در نظر گرفته شده است دروازه ای به ریف دیوار بزرگ؛ این دلیل اصلی این است که چرا کنز به گردشگران غرق شده است. دور از صخره ها، جاذبه های طبیعی شگفت انگیز در این نزدیکی هست، و تعداد زیادی از مردم توسط کیرنس در مسیر راه خود برای دیدار از پارک ملی Daintree و یا مناطق گرمسیری کوئینزلند متوقف می شوند. چهارمین شهر محبوب برای بازدید در استرالیا، کیرنس کافه ها، رستوران ها و گزینه های خرید کافی است تا بازدید کنندگان را سرگرم نگه دارد تا قبل از رفتن به طبیعت خیره کننده در این نزدیکی هست.

 

تاسمانی

دولت جزیره تاسمانی ممکن است از بقیه کشور جدا شود اما هنوز هم یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در استرالیا است. تقریبا نیمی از منطقه آن حفاظت شده است زیرا دولت به دنبال حفظ ثروت طبیعی است. با بیابان های خبیث و افراطی های آلپی که با سواحل سفید، آبشارها و جنگل های سفید پوشیده شده اند، کاوش در زمین آن ها به سادگی مسحور است.

 

بهترین مکان برای گردشگری در استرالیا
بهترین مکان برای گردشگری در استرالیا

 

سفرهای قایقرانی در امتداد ساحل عجیب و غریب شما به همان میزان پاداش می دهد و حتی می توانید دلفین ها، پنگوئن ها و مهر و موم را در طول مسیر ببینید. خوردن و نوشیدن در شهر پایتخت هوبارت با داشتن مقدار زیادی از محصولات محلی محلی، لذت مطلق است و رستوران ها و میله ها الهی هستند. در بالای این همه، این جزیره طیف وسیعی از جشنواره های بزرگ را در طول سال برگزار می کند، جایی که می توانید از آبجو و شراب محلی و یا هنر و رویدادهای موسیقی لذت ببرید.

 

 پارک ملی کاکادو

پارک ملی کاکادو که بیش از ۴۰،۰۰۰ سال است توسط اشخاص بومی به سر می برد، دارای بیش از پنج هزار سایت هنری باستانی است که جذابیت زیادی برای بازدید دارند. این مکان بسیار مهم فرهنگی و طبیعی است. پارک بزرگ است و حاوی برخی از مناظر طبیعی طبیعی خیره کننده است که آن را به خوبی به ارزش یک بازدید. اسکارپا کاکاادو به ویژه نفس گیر است.

 

بهترین مکان برای گردشگری در استرالیا
بهترین مکان برای گردشگری در استرالیا

 

با استفاده از اکوسیستم های متنوعی که در مرزهای پارک قرار دارند، می توانید از طریق ماسه سنگ ها در یک دقیقه پیاده روی کنید و در آبشارها حمام کنید و بعد از آن، بعدا در مورد برخی از نقاشی های باستانی سنگی یاد بگیرید. در حالی که می تواند بسیار محبوب شود، منطقه بزرگ کاکادو به این معنی است که شما به راحتی می توانید لذت بردن از تمام پارک در صلح و آرام ارائه می دهد اگر شما کمی از مسیر ضرب و شتم.

 

ملبورن

دوم تنها به سیدنی، ملبورن، یک شهر سرد و جهانگردی است که توسط بسیاری از آن به عنوان پایتخت فرهنگ استرالیا مورد توجه قرار گرفته است. با تعداد زیادی از گالری های هنری عالی، موزه های فوق العاده و صحنه ی موسیقی پر جنب و جوش، همیشه چیزی برای دیدن یا انجام در دومین شهر بزرگ کشور وجود دارد.

 

بهترین مکان برای گردشگری در استرالیا
بهترین مکان برای گردشگری در استرالیا

 

شهروندان سراسر جهان با توجه به کیفیت بالای زندگی خود به خیابان ها رفته اند. جمعیت چند فرهنگی آن در غذاهای خوشمزه ارائه شده و محله های منحصر به فردی است که آن را جادو جالب برای کشف آن می دانند. با احساس اروپایی در مورد آن به لطف معماری در نمایش، سرگردان در اطراف خیابان های شهرستان و فضاهای سبز متعدد، به ناچار شما را در عشق به ملبورن سقوط خواهد کرد.

 

پارک ملی Uluru-Kata Tjuta

معروف جهان، فوق العاده Uluru بلافاصله قابل تشخیص است به دلیل رنگ قرمز سرخ مایل به قرمز آن؛ یکی از برجسته ترین آثار استرالیا است. سنگ بزرگ به دیدار باور نکردنی و دلیل اصلی پارک ملی چنین یک مقصد محبوب است. عظمت و انحصار آن به خاطر کسانی که بر آن نگاه می کنند طولانی است. در حالی که Uluru قرعه کشی اصلی است، تشکل های سنگین مسطح کننده Kata Tijuta فوق العاده برای سرگردان در اطراف، و فعالیت های زیادی برای بازدید کنندگان برای لذت بردن از وجود دارد.

 

بهترین مکان برای گردشگری در استرالیا
بهترین مکان برای گردشگری در استرالیا

 

این سایت متعلق به مردم بومی Anangu است، این سایت از اهمیت فرهنگی و معنوی برای آنها برخوردار است. شما می توانید در مورد شیوه زندگی خود را در مرکز فرهنگی درخشان یاد بگیرید. با پیاده روی های بزرگی، دوچرخه سواری و تورها برای شما لذت ببرید، زیبایی های شگفت انگیز این پارک ملی واقعا هیجان انگیز است.

 

سیدنی

تقریبا تصویر کامل است، سیدنی یک شهر فوق العاده است که برای آن بسیار تلاش می کند. شهر مدرن با تاریخ طولانی، سیدنی توسط بندر زیبای آن تعریف شده است. ساکنان این منطقه هزاران سال در کنار بندر بندر زندگی می کردند. بندر همچنین محل فرود برای محکومین فرستاده شده به استرالیا در طی دهه ۱۷۸۰ بود. امروزه کشتی ها در حال بازدید از کشتی های گردشگری تحت معبد پل هاربرید سیدنی و در گذشته از سینمای اپرای سیدنی حضور دارند.

 

بهترین مکان برای گردشگری در استرالیا
بهترین مکان برای گردشگری در استرالیا

 

در حالی که این نشانه های مشهور برجسته و بدون شک هستند، شهر بسیار بیشتر به ارائه می دهد. با توجه به تعداد زیادی موزه، سینماها و سینما در مورد شهر، صحنه فرهنگی سیدنی به معنای آن است که همیشه چیزی برای دیدن و انجام وجود دارد. به همین ترتیب، شهر برای زندگی بهتر است و سواحل خارق العاده ارائه شده تنها به جذابیت آن افزوده است. ساحل زیبا Bondi در هنگام بازدید از سیدنی باید دیدن کنید. فعالیت های بیرونی نقش بزرگی در فرهنگ استرالیا ایفا می کنند. در اطراف شهر، تعدادی از پارک های درخشان ملی برای بازدید کنندگان و محلی به طور یکسان برای لذت بردن، و همچنین برخی از سایت های جالب و آموزشی آموزشی وجود دارد. یک شهر سرگرم کننده و پر انرژی برای رفتن به آنجا؛ سیدنی بدون شک یکی از محبوب ترین مقصد های استرالیا است.

درباره‌ی sima

حتما ببینید

روستای گردشگری اسبفروشان در سراب ِ آذربایجان شرقی

روستای اسبفروشان زیباترین روستای شهرستان سراب در آذربایجان شرقی است که با آب و هوای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *