برنامه سفری ۱۴ روزه به جزایر مالزی

برنامه سفری ۱۴ روزه به جزایر مالزی

 

برنامه سفری 14 روزه به جزایر مالزی
برنامه سفری ۱۴ روزه به جزایر مالزی

 

 جزایر مالزی : مالزی فقط بلیط برای مسافران است که به دنبال یک مقصد پرماجرا هستند. این کشور نیمی از جهان را در بر می گیرد، این کشور جنوب شرقی آسیا عجیب و غریب و جذاب است. غذای خوشمزه است مناظر دیدنی و جذاب هستند. اما برای پیدا کردن یک نقطه انگلستان اینجا و آنجا تعجب نکنید زیرا این کلنی سابق بریتانیا بخشی از کشورهای مشترک المنافع است. این سفر تلخ برای ۲ هفته در مالزی، در حالی که اجازه می دهد شما را در یک فرهنگ جدید غوطه ور سازد، به چشم می خورد.

 

۱٫ کوالالامپور (۲ شب) 

سفر خود را به پایتخت ملی و پرجمعیت ترین شهر مالزی آغاز کنید و به بالای برج دوچرخه های پتروناس، با ارتفاع ۸۸ طبقه بلندترین برج های دوقلو در جهان بروید. دیدگاه کوالالامپور پیشرفته از آیکون آن هیچ چیز کم از تماشایی نیست! برای دیدن این آکواریا با هزاران نمایشگاه دریایی و کوالالامپور پرنده پارک، خانه بزرگترین ناحیه پرواز آزاد جهان، به زمین از این سرزمین گیج کننده بروید.

 

برنامه سفری 14 روزه به جزایر مالزی
برنامه سفری ۱۴ روزه به جزایر مالزی

 

 

از آنجا که اسلام دین رسمی این کشور است، بازدید از موزه هنر اسلامی، که بزرگترین آن در جنوب شرقی آسیا است، به خوبی است. خوشبختانه، برای پاهای شما، جاذبه های مهم شهر بیشتر در فاصله پیاده روی از یکدیگر قرار دارند.

 

۲٫ ملکا شهر (۱ شب) 

پایتخت مالاکا ایالت، ملکا شهر یکی از قدیمی ترین شهرهای تنگه مالاکا است. پس از آن توسط تجار پرتغال و سپس توسط هلندی ها و بریتانیایی ها، این شهر با معماری بسیار استعماری پر شده است. مرکز تاریخی آن را یکی از محبوب ترین مقصدهای توریستی در مالزی می داند. اطمینان حاصل کنید که در میدان هلندی برای دیدن چشمه ملکه ویکتوریا و کلیسای مسیح، قدیمی ترین کلیسای پروتستان در مالزی باشید.

 

برنامه سفری 14 روزه به جزایر مالزی
برنامه سفری ۱۴ روزه به جزایر مالزی

 

 

سایت های دیگر شامل یک نسخه از کشتی ۱۵۰۲ پرتغالی، برج ساعت قهوهای مایل به زرد Beng Swee و بازار معروف Jonker است که تقریبا همه چیز را تحت خورشید فروخته است. اگر گرسنه هستید، سعی کنید پونگ، مرغ و سس سویا را بخورید.

 

 

۳٫ پارک ملی تامان نگارا (۳ شب)

پارک ملی تامان نگارا بهترین مکان برای رفتن به افسون خود را برای خارج از منزل است. در اصل پارک ملی پادشاه جورج V نامگذاری شد، در سال ۱۹۳۸ برای حفظ این قطعه برجسته ماهیت مالزی تاسیس شد. فعالیت های محبوب شامل پیاده روی از طریق یکی از قدیمی ترین جنگل های بارانی در جهان است.

 

برنامه سفری 14 روزه به جزایر مالزی
برنامه سفری ۱۴ روزه به جزایر مالزی

 

یک پیاده روی بامبو، که به شما اجازه می دهد تا به طبیعت نزدیک شوید، و قایقرانی در یکی از رودخانه های پارک. و همیشه شاخه های سرسبز، از جمله برخی از گل های بزرگ و نادر و حیات وحش وجود دارد. احتمالا فیل ها و ببر ها را نمی بینید، اما ممکن است شما میمون ها، گربه های وحشی، خزندگان، پرندگان و حشرات را ببینید. با یک شانس کمی شما حتی می توانید rafflesia، بزرگترین گل جهان را پیدا کنید.

 

۴٫ ارتفاعات کامرون(۲ شب)

توقف بعدی در ماجراجویی مالزی شما را از جنگل های پارک ملی Taman Negara به تپه های کامرون، بزرگترین منطقه چای در مالزی که در آن شاخ و برگ سبز تلخ را تکان می دهد، می برد. چای از اواخر دهه ۱۹۲۰ در اینجا رشد کرده است. ارتفاعات بالاترین نقطه در مالزی در جاده ها هستند.

 

برنامه سفری 14 روزه به جزایر مالزی
برنامه سفری ۱۴ روزه به جزایر مالزی

 

این منطقه دارای هشت شهر کوچک است، بزرگترین آنها Tanah Rata محل خوبی برای دیدن قله ها از برج مشاهیر در Mount Brinchang است. شما همچنین می خواهید از طریق جنگل Mossy بروید، که در آن درختان قرن ها در معرض پوسته پوشیده شده است.

 

۵٫ جورج تاون (۲ شب)

جورج تاون، پایتخت جزایر گرمسیری پنینگ، شهر تاریخی دیگری است که پر از معماری استعماری است. این مکان خوبی است که فقط با خیابان های پر مشغله و فرهنگ های ترکیبی خود، با ترکیبی سالم از باستان، سنتی و مدرن، سرگردان شود. شما می خواهید پیاده سازی میراث پنانگ، به ویژه از طریق جاده های قبیله ای در شهر چینی، پیاده شوید. این شهر دارای چندین معبد قدیمی و مساجد است.

 

برنامه سفری 14 روزه به جزایر مالزی
برنامه سفری ۱۴ روزه به جزایر مالزی

 

با پنج غذای مختلف، این شهر رنگارنگ در سراسر مالزی برای غذا، به ویژه مواد غذایی خیابانی مشهور است که بهترین در آسیا است. میان وعده های خیابانی محبوب پنانگ، شکلات کره ای (رشته فرنگی برنج) است.

 

 

۶٫ مجمع الجزایر (۳ شب)  

پایان دادن به ماجراجویی مالزی خود را با بازدید از Langkawi، مجمع الجزایر از ۱۰۴ جزیره زیبا در حدود ۳۲ کیلومتر (۲۰ مایل) از سرزمین اصلی. Langkawi شناخته شده به عنوان جواهر Keddah محل خوبی برای فعالیت های آب مانند ساحل و یا جت قایقرانی از طریق جزایر است.

 

برنامه سفری 14 روزه به جزایر مالزی
برنامه سفری ۱۴ روزه به جزایر مالزی

 

 

Landlubbers ممکن است مایل به سفر Kilim Karst Geoforest پارک، که در آن شما می توانید شنا و دیدن غارهای تمساح (و نه در همان زمان، هر چند!)، و یا سوار ماشین کابل Langkawi برای دید پانوراما از دریا و جنگل. پل آسمان Langkawi نیز ارائه می دهد دیدگاه های خیره کننده. یا فقط شما ممکن است بخواهید در یکی از سواحل زرق و برق دار بسیاری پس از ۲ هفته در ماجراجویی مالزی، آرام باشید.

 

درباره‌ی sima

حتما ببینید

شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری مالزی

 شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری مالزی   گردشگری مالزی : مالزی دو تجربه بسیار متمایز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *